ΣΥΡΙΖΑ: Οι τιμές δεν πέφτουν με επικοινωνιακές φιέστες

«Ακόμη δεν έχει δοθεί απάντηση στο ερώτημα, πως γίνεται εταιρείες στις οποίες επιβλήθηκαν πρόστιμα, να προχωρούν σε ανατιμήσεις παρά την επιβολή προστίμου;». αναφέρει δήλωση του Χρήστου Γιαννούλη, Τομεάρχη Ανάπτυξης.

Δημοσιεύθηκε: 1 Μαρτίου 2024 - 15:44

Load more

«Η ακρίβεια και η αισχροκέρδεια δεν αντιμετωπίζονται με επικοινωνιακά show. Οι τιμές στο ράφι δεν πρόκειται να πέσουν με τις απευθείας συνδέσεις από τα σούπερ μάρκετ. Όσο και αν προσπαθεί ο κύριος Σκρέκας να μας πείσει ότι η εικόνα θα βελτιωθεί τις επόμενες ημέρες, έρχεται η πραγματικότητα και τον διαψεύσει», αναφέρει δήλωση του Χρήστου Γιαννούλη, Τομεάρχη Ανάπτυξης του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία.

Αναλυτικά:

«Η μείωση των 3 ευρώ στο βρεφικό γάλα, που ανατιμήθηκε έως και 200% την διετία του πληθωρισμού απληστίας, απέχει πολύ από τη μείωση των 10 και 12 ευρώ, που θα είχε επιτευχθεί, εάν είχε υιοθετηθεί η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, για επιβολή πλαφόν στην τελική τιμή στο ράφι.

Υπάρχει πλέον ο φόβος, εκτός από τις ποσοτικές εκπτώσεις που αναγκάζονται να κάνουν τα νοικοκυριά στην προμήθεια των βασικών ειδών διατροφής, να κάνουν εκπτώσεις και στην ποιότητα.

Οι όποιες πενιχρές αυξήσεις στους μισθούς έχουν νόημα όταν δεν θα εκμηδενίζονται από τον πληθωρισμό της απληστίας.

Ακόμη δεν έχει δοθεί απάντηση στο ερώτημα, πως γίνεται εταιρείες στις οποίες επιβλήθηκαν πρόστιμα, να προχωρούν σε ανατιμήσεις παρά την επιβολή προστίμου;

Επιτέλους ο Πρωθυπουργός αντί να περιορίζεται με αυταρέσκεια να συζητά μόνο με τους υπουργούς και τους συμβούλους του, να ακούσει και τα κόμματα της αντιπολίτευσης και να πάρει γενναίες αποφάσεις για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα στη ρίζα του».

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων