ΤΡΟΛΑΡΙΣΜΑ: Τι ήταν να παρουσιάσουν το νέο λογότυπο, «οπτική ταυτότητα» για τους πιο ψαγμένους, του μετρό της συμπρωτεύουσας; Καυτό trend έγινε στα social media, αλλά για τους... λάθος λόγους.
Πρώτον, διότι κόστισε 30.000 ευρώ, ποσό ιδιαίτερα υψηλό για ένα απλό λογότυπο, εκτός αν είναι χρυσό. Δεύτερον, διότι είναι μάλλον (για να μην πούμε εντελώς) αδιάφορο, ενώ εμφανίστηκαν και αναφορές για μερική... logoκλοπή ιδεών.
Ιδού λοιπόν η φωτό με τον αρμόδιο υπουργό Υποδομών Χρήστο Σταϊκούρα να το επιδεικνύει, λέγοντας: «Το πεζό γράμμα "μ" αποτέλεσε μια προφανή επιλογή, ώστε να παραπέμπει άμεσα στο μετρό, αλλά διαφοροποιείται από το κεφαλαίο "Μ", το οποίο χρησιμοποιείται ευρέως σε διάφορες παραλλαγές ανά τον κόσμο. Απλοποιήθηκε, έτσι, το βυζαντινό πεζό "μ", ώστε να συνδυάζει την αυθεντικότητα με τον καινοτόμο χαρακτήρα που θέλουμε να χαρακτηρίζει τη νέα ταυτότητα του μετρό Θεσσαλονίκης».