Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Αποποίηση ευθυνών
Μαϊ 23 2019

Τα σινιάλα για την κατανάλωση και οι προβλέψεις για SATO

Τα σινιάλα για την κατανάλωση και οι προβλέψεις για SATO

SATO: Στις ετήσιες λογιστικές καταστάσεις των οικονομικών αποτελεσμάτων του 2018, η διοίκηση της SATO είχε ανακοινώσει πως κατά το πρώτο φετινό τρίμηνο «έτρεχε» με άνοδο πωλήσεων 20% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.

Όπως ακούγεται, το ποσοστό αύξησης του κύκλου εργασιών αυξήθηκε πολύ περισσότερο στη συνέχεια -με αιχμή του δόρατος τα έπιπλα «Εντός»-, με αποτέλεσμα η επίδοση του α' πενταμήνου να αναμένεται πολύ πιο πάνω από αυτή του τριμήνου.

Βέβαια, η βάση σύγκρισης του 2018 είναι χαμηλή, ωστόσο κάτι φαίνεται να κινείται στην εταιρεία. Αν τώρα αρχίσει να ανακάμπτει η οικονομία, ή/και ανεβεί περισσότερο η αγορά ακινήτων μέσω AirBnB και «Χρυσής Βίζας»...

 

NIELSEN: Καλύτερες επιδόσεις, ακόμα και από τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις, κατέγραψαν οι πωλήσεις (σε αξία) των σούπερ μάρκετ το τετράμηνο Ιανουαρίου -Απριλίου 2019, με το «μπαμ» να γίνεται τη Μεγάλη Εβδομάδα, όπου ο συνολικός τζίρος τους αυξήθηκε κατά 8,8% σε σύγκριση με τη Μ. Εβδομάδα του 2018.

Όπως αναφέρει η εταιρεία μετρήσεων Nielsen, «η αγορά φαίνεται να κινείται αρκετά θετικά από την αρχή της χρονιάς έως και τις 5 Μαΐου 2019, με ποσοστό 6%, με την κατηγορία των τροφίμων και ποτών να παρουσιάζει την πιο θετική τάση μεταξύ των FMCGs (ταχυκίνητοι κωδικοί - προϊόντα πρώτης ανάγκης)».

Για λόγους σύγκρισης, αναφέρουμε ότι η αύξηση για το σύνολο του 2018 ήταν της τάξεως του 2,2%.

Όσο για τις φετινές πασχαλιάτικες αγορές, σύμφωνα με τη Nielsen, τα φρέσκα - χύμα προϊόντα εμφάνισαν διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης με 12,2%, ενώ τα Ταχυκίνητα Καταναλωτικά Προϊόντα στο σύνολό τους κινήθηκαν επίσης θετικά, με ποσοστό 7%.

Πέρυσι το Πάσχα, η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου κινήθηκε θετικά σε αξία με ποσοστό 2,5%, με τα φρέσκα - χύμα προϊόντα να καταγράφουν άνοδο 0,4% και τα ταχυκίνητα προϊόντα, με 2,8%

Είναι προφανές ότι πρόκειται για σημαντική αύξηση, που σε ποσοστό παραπέμπει σε εποχές προ της κρίσης. Με τη διαφορά, όμως, ότι τότε οι αυξητικοί ρυθμοί δεν οφείλονταν μόνο στην άνοδο της κατανάλωσης, αλλά και στον υψηλότερο πληθωρισμό, δηλαδή τις ανατιμήσεις. Ενώ τώρα, οφείλεται σχεδόν αποκλειστικά στην κατανάλωση.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον, πάντως, θα έχουν τα επόμενα στοιχεία για την κίνηση στην αγορά και συγκεκριμένα από τη στιγμή χορήγησης της 13ης σύνταξης και τη μείωση του ΦΠΑ σε μια σειρά προϊόντων από 24% σε 13%.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v