Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Beat: Κανείς δεν θα μας διώξει από την Ελλάδα

Η Beat (πρώην Taxibeat) θα προσφύγει στην ελληνική και την ευρωπαϊκή Δικαιοσύνη, ώστε να προασπίσει κάθε δικαίωμα στην ελευθερία του επιχειρείν που θα πληγεί από την κυβέρνηση, υποστηρίζει ο ιδρυτής της.

Beat: Κανείς δεν θα μας διώξει από την Ελλάδα

Η εταιρεία Beat (πρώην Taxibeat) δεν πρόκειται να επιτρέψει σε κανέναν να τη διώξει από την Ελλάδα, όμως θα προσφύγει στην ελληνική και την ευρωπαϊκή Δικαιοσύνη, ώστε να προασπίσει κάθε δικαίωμα στην ελευθερία του επιχειρείν που θα πληγεί από την κυβέρνηση.

Αυτό δήλωσε στον ΣΚΑΪ ο ιδρυτής της Beat Νίκος Δρανδάκης, στον απόηχο της απόφασης της εταιρείας να αρχίσει συγκέντρωση υπογραφών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά του νομοσχεδίου που προωθεί το υπουργείο Υποδομών, το οποίο τη μετατρέπει σε πάροχο μεταφορικού έργου.

Ο κ. Δρανδάκης υποστήριξε ότι οι αλλαγές που προωθεί το υπουργείο για τα ταξί θέτουν σε κίνδυνο την αξιολόγηση των οδηγών και δημιουργούν μοντέλο «δημοσιοϋπαλληλίας», καθώς αντί για αξιολόγηση προκρίνει συμβάσεις πολυετούς διάρκειας.

Τόνισε δε ότι πρόκειται για την πρώτη φορά που προωθείται τέτοιος νόμος για εταιρείες που συνεργάζονται με νόμιμους οδηγούς ταξί, όπως η Beat, κι όχι για πλατφόρμες ενοικίασης οδηγών και οχημάτων όπως η Uber.

Παρά ταύτα, ο κ. Δρανδάκης αποσαφήνισε ότι δεν υπάρχει πιθανότητα να φύγει από την Ελλάδα, καθώς με βάση τη χώρα μας προσφέρει υπηρεσίες και τεχνογνωσία σε πολλές ξένες αγορές.

«Προφανώς θα προσφύγουμε σε οποιαδήποτε ανώτερη δικαστική Αρχή σε Ελλάδα και Ευρώπη […] Δεν θα το αφήσουμε έτσι, είπε, διευκρινίζοντας ωστόσο ότι «θέμα αποχώρησης από την Ελλάδα δεν υπάρχει». «Δεν θα αφήσουμε σε κανέναν να μας διώξει από τη χώρα».

Η φωνή του καταναλωτή

Όσον αφορά στην εκστρατεία συγκέντρωσης υπογραφών, ο κ. Δρανδάκης εξήγησε ότι στόχος τη εταιρείας είναι να βάλει και τη φωνή του ίδιου του καταναλωτή στις διαβουλεύσεις με την κυβέρνηση, ώστε να αλλάξει το έως τώρα καθεστώς, όπου μοναδικός συνομιλητής είναι η ηγεσία του συνδικάτου των οδηγών ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ).

Θέλουμε να δούμε αν υπάρχει άλλη φωνή, του καταναλωτή, χάρη στον οποίο υπάρχει αυτή η αγορά, είπε, προσθέτοντας ότι οι υπογραφές θα σταλούν στο υπουργείο Υποδομών.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v