Καραμανλής: Αρχές του 2023 θα είναι έτοιμο το μετρό Θεσσαλονίκης

«Με εξαίρεση το σταθμό Βενιζέλου, το μετρό έχει προχωρήσει πολύ ικανοποιητικά» σημείωσε ο υπουργός, μιλώντας στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής.

Καραμανλής: Αρχές του 2023 θα είναι έτοιμο το μετρό Θεσσαλονίκης

Στις αρχές του 2023 θα ολοκληρωθεί το μετρό στη Θεσσαλονίκη σημείωσε στη Βουλή ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, αναφερόμενος στις ενέργειες που θα γίνουν σε μια σειρά θεμάτων. Ο υπουργός μίλησε στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, όπου έγινε η ακρόαση για τις θέσεις του Προέδρου του Δ.Σ. και του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε Νικ. Ταχιάου και Νικ.Κουρέτα.

“Με εξαίρεση το σταθμό Βενιζέλου, το μετρό έχει προχωρήσει πολύ ικανοποιητικά” σημείωσε ο υπουργός.

Νωρίτερα ο Γ. Δραγασάκης από το ΣΥΡΙΖΑ είχε αναφερθεί στα όσα έκανε η προηγούμενη κυβέρνηση, επισημαίνοντας πως η νέα κυβέρνηση δεν μπορεί να λέει όλα καλά για το θέμα μέχρι το 2015 αλλά μετά υπήρξαν καθυστερήσεις.

Στη συνέχεια ο Κ. Καραμανλής αναφέρθηκε στο σταθμό Βενιζέλου, επισημαίνοντας πως “δεν έχει ξεκινήσει η κατασκευή του, είμαστε στο σημείο μηδέν”. Προσέθεσε δε πως “η λύση της απόσπασης και της επανατοποθέτησης θα είναι φθηνότερη”, ενώ επικαλέστηκε και θέσεις φορέων.

Μάλιστα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών σημείωσε πως “το κόστος των ανασκαφών πλησιάζει τα 135 εκατομμύρια και δεν έχουμε τελειώσει. Το μουσείο της Ακρόπολης είχε γίνει με λιγότερα χρήματα”.

Στο θέμα του μετρό της Θεσσαλονίκης αναφέρθηκε ο Ν. Ταχιάος επισημαίνοντας πως δεν πρέπει να υπάρξει διχασμός στην πόλη, ενώ τόνισε πως “ότι λέγεται για δοκιμαστική λειτουργία τον Οκτώβριο είναι εκτός πραγματικότητας”.

Από την πλευρά του ο Ν. Κουρέτας αναφέρθηκε στο σχεδιασμό που υπάρχει στο λεκανοπέδιο και στους επόμενους σταθμούς κυρίως όσον αφορά στην επέκταση προς Πειραιά. Μεταξύ άλλων σημείωσε πως οι τρεις πρώτοι σταθμοί – Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια- θα δοθούν σε δοκιμές και λειτουργία στο τέλος Φεβρουαρίου ή αρχές Μαρτίου και οι υπόλοιποι θα ακολουθήσουν.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης στην επιτροπή της Βουλής υπήρξαν αναφορές και στο ότι ο Ν. Ταχιάος ήταν υποψήφιος πρόσφατα στις δημοτικές, αλλά και στις εθνικές εκλογές. Αναφερόμενος στο Νίκο Ταχιάο ο Ν. Φίλης έκανε λόγο για “αποτυχημένο πολιτευτή και σημείωσε πως δεν πρέπει να αναβιώσει η πρακτική οι αποτυχόντες στην πολιτική να εμφανίζονται ως επιτυχόντες ή εν δυνάμει επιτυχόντες στη δημόσια διοίκηση".

Για να απαντήσει ο Κ. Καραμανλής λέγοντας πως “ο Ν. Ταχιάος πέρα από υποψήφιος βουλευτής και δήμαρχος έχει ένα πολύ σοβαρό βιογραφικό” και πρέπει να κριθεί από το έργο του και να μην γίνονται αυθαίρετες κρίσεις. Προσέθεσε δε πως “δεν σημαίνει πως κάποιος που κατέβηκε στις εκλογές και δεν εξελέγη πρέπει να αποκλείεται από άλλες θέσεις”.

Το λόγο πήρε ακολούθως ο Ν. Ταχιάος αναφέροντας πως “όσο περήφανος είμαι για τις επιτυχίες μου είμαι και για τις αποτυχίες μου”. Μάλιστα επεσήμανε πως δεν ήταν η λέξη αποτυχία που τον ενόχλησε, αλλά ο όρος πολιτευτής.

Τελικά "ναι" στο νέο Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο στην Αττικό Μετρό είπαν οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας. Ο ΣΥΡΙΖΑ είπε "παρών" στο Ν. Κουρέτα και "όχι" στο Ν. Ταχιάο. "Παρών" είπαν το Κίνημα Αλλαγής, το ΚΚΕ και το ΜΕΡΑ25, ενώ "όχι" είπε η Ελληνική Λύση.

Κατερίνα Κοκκαλιάρη

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v