Ερευνα: Ξέχασαν οι περισσότεροι την απόσταση 2 μέτρων

Ποιες οι επιπτώσεις της κρίσης στον τζίρο και στο εισόδημα. Πόσο «μουδιασμένοι» εμφανίστηκαν οι καταναλωτές στο πεδίο της αγοράς ειδών ένδυσης καθώς και στην εστίαση. Τι πιστεύουν ότι θα κάνουν στις καλοκαιρινές διακοπές, σύμφωνα με δημοσκόπηση της Interview.

Ερευνα: Ξέχασαν οι περισσότεροι την απόσταση 2 μέτρων

Υποχώρηση μισθού και εισοδήματος εξαιτίας της υγειονομικής κρίσης δηλώνει το 56% των ερωτώμενων στην έρευνα COVID CONTROL 8, έναντι του 42% που δηλώνει πως δεν έχει επηρεαστεί, σύμφωνα με έρευνα αγοράς της Interview.

Στο ερώτημα: “Η δουλειά σας/εργασία σας έχει υποστεί μείωση τζίρου ή μείωση ωρών εργασίας εξαιτίας της υγειονομικής κρίσης;”, το 64% απαντά ναι/μάλλον ναι και το 34% όχι/μάλλον όχι.

Την ίδια στιγμή, το 74% απαντά πως η αντίδραση των κυβερνήσεων για την αντιμετώπιση της υγειονομικής κρίσης ήταν σωστή, το 24% ότι ήταν υπερβολική και δεν χρειάζονταν τόσα μέτρα και το 2% δεν γνωρίζει/δεν απαντά.

Πλέον το αντισηπτικό έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας, καθώς το 50% όταν βγαίνει από το σπίτι το έχει πάντα μαζί του, το 23% το έχει συχνά, το 15% ποτέ και το 12% σπάνια.

Πάντως ενώ το αντισηπτικό είναι “πρωταγωνιστής”, η απόσταση των 2 μέτρων από όσους είναι γύρω μας μάλλον ως συνήθεια και πρακτική έχει ατονήσει.

Έτσι ενώ σε αντίστοιχη μέτρηση στις 27 Μαρτίου το 75% απαντούσε πως διατηρεί την απόσταση, τώρα το αντίστοιχο ποσοστό είναι 39%.

Δεν διατηρούσε την απόσταση μόλις το 3% στις 27 Μαρτίου, αλλά τώρα το αντίστοιχο ποσοστό ανέρχεται σε 16%.

Αναπόφευκτα έχει αυξηθεί σημαντικά το ποσοστό των “ξεχασιάρηδων”, που δεν κρατούν την απόσταση των 2 μέτρων, αφού τώρα προσεγγίζει το 45%, ενώ στις 27 Μαρτίου ήταν 22%.

Η έρευνα αποτυπώνει και το “μούδιασμα” των καταναλωτών, οι οποίοι δεν έχουν δείξει να είναι διατεθειμένοι να αγοράσουν όσα στερήθηκαν το προηγούμενο διάστημα του lockdown.

Στο πλαίσιο αυτό, το 44% των ερωτώμενων απαντά ότι μετά το άνοιγμα της αγοράς δεν προχώρησε στην απόκτηση ειδών ένδυσης, αλλά σκοπεύει να το κάνει. Το 35% δεν αγόρασε γιατί δεν του φτάνουν τα χρήματα και το 21% αγόρασε ήδη.

Με το άνοιγμα των εστιατορίων, το 61% δεν πήγε για φαγητό, αλλά σκοπεύει να το πράξει, το 28% δεν θα μεταβεί σε εστιατόριο γιατί δεν του φτάνουν τα χρήματα και μόλις το 11% έφαγε ήδη έξω.

Αναφορικά με το ζήτημα των διακοπών, το 25% δηλώνει πως δεν θα παραθερίσει φέτος επειδή δεν επαρκούν οι οικονομικές δυνάμεις του. Το 28% θα κάνει διακοπές όσο πέρυσι και το 23% θα παραθερίσει αλλά λιγότερο από την περσινή χρονιά.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v