Ζara και H&M άνοιξαν πρόωρα τη εκπτωτική σεζόν, μεγάλες προσφορές

Αρκετές ημέρες πριν από την επίσημη έναρξη των εκπτώσεων ξεκίνησαν μεγάλες αλυσίδες. Από Δευτέρα ακολουθούν τα περισσότερα καταστήματα. Οι προσδοκίες για περαιτέρω τόνωση της ζήτησης.

Ζara και H&M άνοιξαν πρόωρα τη εκπτωτική σεζόν, μεγάλες προσφορές

Σε ρυθμούς εκπτώσεων μπήκε η αγορά, με τις μεγάλες αλυσίδες ένδυσης να έχουν ανοίξει ήδη τη σεζόν από την Κυριακή και την υπόλοιπη αγορά να ετοιμάζεται να ακολουθήσει από την ερχόμενη Δευτέρα, μία εβδομάδα πριν από την επίσημη έναρξη, στις 11 Ιουλίου.

Τα καταστήματα ξεκινούν με προσφορές μέχρι την τυπική εκκίνηση της εκπτωτικής περιόδου, οπότε αναμένεται διεύρυνση της γκάμας προϊόντων που διατίθενται σε μειωμένες τιμές.

Ζara και H&M έχουν αρχίσει ήδη προσφορές ενώ προετοιμασίες κάνουν και οι ελληνικές αλυσίδες και τα πολυκαταστήματα. Όπως συνήθως, τα e-shop μπήκαν πρώτα στον χορό, ενώ διαπιστώνεται ένα ελαφρύ προβάδισμα για τις εφαρμογές. Για παράδειγμα στη Zara οι εκπτώσεις άρχισαν την Κυριακή 26 Ιουνίου, με μία ώρα διαφορά για το app και το e-shop, στις 21:00 και στις 22:00 αντίστοιχα, ενώ την επόμενη ημέρα, Δευτέρα 27 Ιουνίου, άρχισαν οι προσφορές και στο δίκτυο των φυσικών καταστημάτων. Οι τιμές κινούνται μέχρι 45% χαμηλότερα στα περισσότερα είδη.

Με μειωμένες τιμές κατά 50% στα περισσότερα καλοκαιρινά και ακόμη πιο δελεαστικές τιμές στα χειμωνιάτικα εγκαινίασε την εκπτωτική περίοδο η H&M, κάνοντας προσφορές σε πρώτη φάση στο e-shop και κατόπιν στα φυσικά καταστήματα του δικτύου της. Εν τω μεταξύ, για να τονώσει τη ζήτηση στα ανδρικά εγκαινίασε ειδική ενότητα στο e-shop της με προβεβλημένα πρόσωπα σε ΤV και social media (με προτάσεις από Άλεξ Κάβδα, Γιώργο Καράβα και Ηλία Μπογδάνο), ενώ ενισχύει τις ενέργειες στο πρόγραμμα επιβράβευσης. 

Χαμηλότερες τιμές σε μια μεγάλη γκάμα προϊόντων τους προσφέρουν ήδη τα πολυκαταστήματα στην ψηφιακή τους βιτρίνα και ετοιμάζονται για προσφορές στα φυσικά καταστήματα από την ερχόμενη εβδομάδα. 

Οι μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρικών συσκευών και τα καταστήματα οικιακού εξοπλισμού τρέχουν ήδη καμπάνιες, στο πλαίσιο κρατικών προγραμμάτων όπως «Εκπαιδευτική μέριμνα» και απόσυρση ηλεκτρικών συσκευών. Αξιοποιούν έτσι τη ζήτηση για είδη τεχνολογίας, κλιματιστικά και ψυγειοκαταψύκτες, προσφέροντας συμπληρωματικές λύσεις και προϊόντα σε μειωμένες τιμές, από κουζίνες μέχρι μικροσυσκευές.  

Σε γενικές γραμμές δεν παρατηρούνται ελλείψεις προϊόντων, σύμφωνα με στελέχη στην αγορά αθλητικών ειδών και ηλεκτρικών ενώ παραμένουν κάποια προβλήματα σε κατηγορίες των κλάδων οικιακού εξοπλισμού, εργαλείων αλλά και καλλυντικών, λόγω της διαταραχής στην εφοδιαστική αλυσίδα και των αυξήσεων στις πρώτες ύλες. 

Οι προσδοκίες για τζίρους 2019

Επίσης όπως παρατηρούν παράγοντες της αγοράς ο τουρισμός έχει ήδη θετικό αποτύπωμα στην εμπορική κίνηση, με ενδεικτική την εικόνα από το κέντρο της Αθήνας. Εκτιμούν ότι οι εκπτώσεις θα τονώσουν περαιτέρω τη ζήτηση στο επόμενο διάστημα, ευνοώντας και μικρότερες επιχειρήσεις. Εξάλλου, μεγάλες αλυσίδες βλέπουν ήδη αύξηση πωλήσεων πάνω από τα επίπεδα του 2019.

Στελέχη μεγάλων επιχειρήσεων ένδυσης μεταφέρουν στο Euro2day ότι δεν έχουν ξαναδεί τόσο τουρισμό στην Ομόνοια και στην ευρύτερη περιοχή τα τελευταία 15 χρόνια, παρά το γεγονός ότι απουσιάζουν Κινέζοι και Ρώσοι. Επενδύσεις όπως το Moxy και τα Brown Hotels σε συνδυασμό με την αντιμετώπιση της παραβατικότητας στην περιοχή προσελκύουν τουρισμό και τροφοδοτούν την εμπορική κίνηση σε καταστήματα εστίασης και εμπορικά.

Οι επαγγελματίες θεωρούν ότι οι εκπτώσεις λειτουργούν ενθαρρυντικά και για ξένους καταναλωτές, σε μια περίοδο που οι τιμές επιβαρύνονται λόγω πληθωρισμού. Επιπλέον, προετοιμάζονται να επωφεληθούν από την εκπτωτική σεζόν ξεκινώντας νωρίτερα τις προσφορές, φοβούμενοι πιθανή έξαρση της πανδημίας και μέτρα από το φθινόπωρο. 

Σημειώνεται ότι η χρονική περίοδος των εκπτώσεων διαρκεί από τις 11 Ιουλίου μέχρι τις 31 Αυγούστου και την πρώτη Κυριακή από την έναρξή τους, δηλαδή στις 17 Ιουλίου, τα καταστήματα μπορούν να ανοίξουν προαιρετικά. 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v