Δείτε εδώ την αποκλειστική μας συνεργασία

ΟΑ: Μένει το όνομα και το σήμα – φεύγουν τα χρέη

Διατήρηση του ονόματος και του εμπορικού σήματος και ταυτόχρονα απαλλαγή από το τεράστιο ποσό των οφειλών που έχει σήμερα είναι το σχέδιο του υπουργείου Μεταφορών για την ΟΑ το οποίο θα υλοποιηθεί έως το τέλος του έτους.

  • της Μάρως Τσαντήλα
ΟΑ: Μένει το όνομα και το σήμα – φεύγουν τα χρέη
Διατήρηση του ονόματος και του εμπορικού σήματος της Ολυμπιακής Αεροπορίας, λήψη μέριμνας για το σύνολο του προσωπικού της εταιρείας και ταυτόχρονα απαλλαγή αυτής από το τεράστιο ποσό των οφειλών που έχει σήμερα είναι το σχέδιο του υπουργείου Μεταφορών για την ΟΑ το οποίο θα υλοποιηθεί έως το τέλος του έτους επανέλαβε μια μία ακόμη φορά σήμερα ο υπουργός Μεταφορών κ. Κωστής Χατζηδάκης αμέσως μετά την συνάντησή του με τον πρωθυπουργό κ. Καραμανλή.

«Αν κρατήσουμε το όνομα και το σήμα, γλιτώσουμε από τα χρέη και καλύψουμε τους εργαζομένους, γιατί να παραμείνουμε στη σημερινή άρρωστη κατάσταση;» διερωτήθη ο Κωστής Χατζηδάκης εξερχόμενος το Μεγάρου Μαξίμου.

Ο υπουργός Μεταφορών χαρακτήρισε δομικό και διαρθρωτικό το πρόβλημα της Ολυμπιακής ο οποίο, όπως ανέφερε δεν εξαρτάται από το ποια είναι κυβέρνηση αφού εξακολουθεί να υφίσταται εδώ και πάρα πολλά χρόνια επιβαρύνοντας καθημερινά τους Έλληνες φορολογούμενους με 1 εκατομμύριο ευρώ και αυτό, σημείωσε ο κ. Χατζηδάκης, παρά την αύξηση της επιβατικής κίνησης που κατάφερε η εταιρεία την περίοδο 2005 – 2007.

Ο υπουργός δεν παρέλειψε επίσης αναφερθεί και στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών σημειώνοντας ότι οι καταναλωτές, σε πολλές περιπτώσεις, έχουν παράπονα, δεν είναι ευχαριστημένοι κλπ.

Η Ολυμπιακή είναι, σύμφωνα με τον κ. Κωστή Χατζηδάκη, η μόνη εταιρεία στην Ευρώπη που είναι αμιγώς κρατική και παράλληλα η μοναδική που έχει πολύ σοβαρά προβλήματα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, (καταδικαστικές αποφάσεις, ανοιχτές υποθέσεις, νέες έρευνες που είναι σε εξέλιξη) «δεν μπορούμε απλά και μόνο να παρατηρούμε το πρόβλημα, ούτε να ακολουθήσουμε τις μεταφυσικές συνταγές, που καμιά φορά λέγονται, δηλαδή να επεκτείνουμε τις δραστηριότητες της εταιρείας» κατέληξε ο κ. Χατζηδάκης ο οποίος σημείωσε ότι μετά την ολοκλήρωση των συζητήσεων με την ΕΕ που είναι σε εξέλιξη η κυβέρνηση θα απευθυνθεί σε αξιόπιστους επενδυτές, οι οποίοι θα αναλάβουν τη διαχείριση αυτής της εταιρείας.

Την συνάντηση του υπουργού Μεταφορών με τον Πρωθυπουργό, η οποία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των επαφών του κ. Καραμανλή εν όψει της ΔΕΘ απασχόλησαν κυρίως το πρόγραμμα ανάπτυξης των περιφερειακών αεροδρομίων, που θα γίνει μέσω ΣΔΙΤ και την επόμενη εβδομάδα πρόκειται να ανακοινωθούν οι σύμβουλοι που θα αναζητήσουν ιδιώτες επενδυτές, αλλά και το πρόγραμμα για την ανάπτυξη δικτύου οπτικών ινών νέας γενιάς.

Επίσης συζητήθηκαν ακόμη το πρόγραμμα ανασυγκρότησης του ΟΣΕ που θα αρχίσει να εφαρμόζεται, το ζήτημα του διαγωνισμού του ΕΛΤΑ, που είναι σε εξέλιξη, για την αποκρατικοποίηση της εταιρείας Ταχυμεταφορών αλλά και το θέμα προώθησης των έργων ηλεκτρονικού εισιτηρίου και της τηλεματικής στον ΟΑΣΑ με την σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v