Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΑΕΓΕΚ-ΙΟΝΙΟΣ: Στο 1,5 δισ. το ανεκτέλεστο

Το 1,5 δισ. ευρώ προσεγγίζει αυτή τη στιγμή το ανεκτέλεστο υπόλοιπο των έργων που διαθέτει πλέον ο κατασκευαστικός όμιλος Μαρούλη μέσω κυρίως των εταιριών ΑΕΓΕΚ Κατασκευαστική και Ιόνιος Α.Ε.

  • του Φάνη Γαβρινιώτη
ΑΕΓΕΚ-ΙΟΝΙΟΣ: Στο 1,5 δισ. το ανεκτέλεστο
Το 1,5 δισ. ευρώ προσεγγίζει αυτή τη στιγμή το ανεκτέλεστο υπόλοιπο των έργων που διαθέτει πλέον ο κατασκευαστικός όμιλος Μαρούλη μέσω κυρίως των εταιριών ΑΕΓΕΚ Κατασκευαστική και Ιόνιος ΑΕ.

Οι δύο τεχνικές εταιρίες κατάφεραν την προηγούμενη εβδομάδα να εξασφαλίσουν τέσσερις νέες εργολαβίες στην Εγνατία Οδό, συνολικού προϋπολογισμού 220 εκατ. ευρώ, με αποτέλεσμα το αντικείμενο που έχει να εκτελέσει ο όμιλος να διαμορφώνεται σήμερα στα υψηλότερα επίπεδα της ιστορίας του.

Τα νέα έργα αφορούν στη συντήρηση και λειτουργία τμημάτων του αυτοκινητοδρόμου. Τα δύο από αυτά θα τα αναλάβει η ΑΕΓΕΚ Κατασκευαστική (στα τμήματα Ηγουμενίτσα - Παναγιά και Παναγιά - Κλειδί) και τα άλλα δύο η Ιόνιος Α.Ε. (Καλοχώρι - Άγιος Ανδρέας και Άγιος Ανδρέας - Κήποι Έβρου).

Σημειώνεται πως με την προσθήκη αυτών των συμβάσεων, οι οποίες θα υπογραφούν το προσεχές διάστημα, το ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της ΑΕΓΕΚ Κατασκευαστικής (ανήκει κατά 80% στην εταιρία Πρόμαχος της οικογένειας του κ. Γιάννη Μαρούλη και σε ποσοστό 20% στην εισηγμένη ΑΕΓΕΚ) πλησιάζει το 1,1 δισ. ευρώ και το αντίστοιχο της Ιονίου Α.Ε. τα 400 εκατ. ευρώ.

Υπενθυμίζεται πως η Ιόνιος Α.Ε. αποτελούσε μέχρι πρόσφατα, δηλαδή πριν από την εξαγορά της ΑΕΓΕΚ, το βασικό εταιρικό σχήμα δραστηριοποίησης του κατασκευαστή κ. Γιάννη Μαρούλη στην αγορά των δημοσίων και ιδιωτικών έργων υποδομής. Η Ιόνιος Α.Ε. είναι, μάλιστα, από τις μεγαλύτερες τεχνικές εταιρίες της 6ης τάξης, εργοληπτική κατηγορία στην οποία θα παραμείνει και για τα επόμενα τρία χρόνια μετά την επιτυχή επανάκριση του πτυχίου της (η επιτροπή του ΜΕΕΠ έχει ήδη γνωμοδοτήσει θετικά για τη διατήρηση του πτυχίου 6ης τάξης και απομένει η έγκριση - υπογραφή της σχετικής απόφασης από τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ).

Στη μάχη για τα νέα μεγάλα έργα

Αν και το χαρτοφυλάκιο έργων του ομίλου Μαρούλη εμφανίζεται ενισχυμένο με τις νέες συμβάσεις που εξασφάλισε, εντούτοις αυτός επιδιώκει να εμπλουτίσει περισσότερο το κατασκευαστικό του αντικείμενο με την ανάληψη εργολαβιών στα μεγάλα έργα που πρόκειται να δημοπρατηθούν το επόμενο διάστημα.

Τα έργα στον αυτοκινητόδρομο Άκτιο - Αμβρακία, με προϋπολογισμό 338 εκατ. ευρώ, αλλά και η επέκταση του μετρό της Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά προϋπολογισμού 425 εκατ. ευρώ αποτελούν τους επόμενους στόχους του ομίλου που σχεδιάζει να συμμετάσχει στους σχετικούς διαγωνισμούς με την ΑΕΓΕΚ Κατασκευαστική και την Ιόνιο Α.Ε.

Παράλληλα, αναμένει την εξέλιξη του διαγωνισμού για την επέκταση του μετρό από το Χαϊδάρι στον Πειραιά, στον οποίο έχει προεπιλεγεί, ενώ δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να λάβει μέρος και στους διαγωνισμούς -όταν αυτοί προκηρυχτούν- για τους νέους αυτοκινητοδρόμους Αττικής (επεκτάσεις Αττικής Οδού) και το αεροδρόμιο του Καστελίου στην Κρήτη.

[email protected]

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v