Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Σεμινάριο για πολιτική επικοινωνία & social media

Εξειδικευμένο σεμινάριο με θέμα «Πολιτική Επικοινωνία και Social Media» διοργανώνει την Παρασκευή 20 Απριλίου 2012 το Ινστιτούτο Επικοινωνίας.

Σεμινάριο για πολιτική επικοινωνία & social media
Εξειδικευμένο σεμινάριο με θέμα «Πολιτική Επικοινωνία και Social Media» διοργανώνει την Παρασκευή 20 Απριλίου 2012 το Ινστιτούτο Επικοινωνίας. Αντικείμενο του σεμιναρίου είναι η γνωριμία με τα σύγχρονα δεδομένα της πολιτικής επικοινωνίας με έμφαση στα social media, και την αξιοποίησή τους στο σχεδιασμό και την υλοποίηση πολιτικής στρατηγικής.

Στόχοι του σεμιναρίου είναι η χαρτογράφηση και ιεράρχηση των Κοινών που αποτελούν Στόχους της πολιτικής επικοινωνίας, η γνωριμία και εξοικείωση στη χρήση των social media στο χώρο της πολιτικής επικοινωνίας, η γνωριμία με τους βασικούς άξονες πολιτικής επικοινωνίας μέσα από τα social media καθώς και η χρησιμότητα τα οφέλη και οι παγίδες από τη χρήση των social media.

Τα θέματα του σεμιναρίου θα είναι τα εξής:

• Η πολιτική παράδοση: πελατειακό σύστημα, η προσέγγιση και διασφάλιση ψηφοφόρων, διαφοροποίηση περιοχών, οι υποσχέσεις, ο πολιτικός λόγος, ο πολιτικός χρόνος

• Το εκλογικό σώμα :
o Oι παραδοσιακές ομάδες ψηφοφόρων: πώς ενημερώνονται για την πολιτική, τι θέλουν να ακούσουν, πώς προσεγγίζονται, πώς ψηφίζουν
o Τα νέα κοινά – στόχοι: Οι εν δυνάμει ψηφοφόροι του σύγχρονου πολιτικού χάρτη, πώς ενημερώνονται για την πολιτική, αδιαφορία/ ενδιαφέρον, πώς προσεγγίζονται, πώς ψηφίζουν

• Η γνωριμία και εξοικείωση με τα social media στην πολιτική επικοινωνία :
o Ηλεκτρονική κοινή γνώμη & ηλεκτρονική δημοκρατία
o Ποια είναι τα βασικά social media στο χώρο της πολιτικής επικοινωνίας
o Πώς λειτουργούν: από το αγορεύω-υπόσχομαι-με ακούν-με ψηφίζουν στο σύγχρονο ακούω-εκτίθεμαι-ανταλλάσσω απόψεις
o Εκπαίδευση στη δημιουργία σύγχρονου κι ελκυστικού λόγου για τα social media: προϋποθέσεις, μηνύματα, διαχειριστές
o Χαρτογράφηση επιμέρους αναγκών & εξειδίκευση των κατάλληλων social media

• Παραδείγματα – εφαρμογές πολιτικής επικοινωνίας μέσω social media από την Ελλάδα και το εξωτερικό

• Ο συνδυασμός παλαιών & νέων μεθόδων για την αύξηση της εκλογικής δύναμης & επιρροής

• Πολιτική διαφήμιση στα social media

• Αποτίμηση αποτελεσμάτων

• Αντιμετώπιση καταστάσεων κρίσης

Εισηγήτρια του σεμιναρίου θα είναι η κα Ντεμίνα Μασούλα, PhD Σύμβουλος Στρατηγικής & Επικοινωνίας. Case Studies θα παρουσιάσει ο εισηγητής Βασίλης Δασκαλόπουλος –Διευθύνων Σύμβουλος ASSET OGILVY PR.


Ημερομηνία/ Διάρκεια: 20 Απριλίου, 9:30 - 17:30, 8 ώρες
Τόπος Διεξαγωγής: CENTRAL HOTEL, Απόλλωνος 21, Πλάκα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο