Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Μινέρβα: Αύξηση 141,72% στα κέρδη ομίλου το 6μηνο

Αύξηση 141,72% στα κέρδη μετά φόρων παρουσίασε ο όμιλος της Μινέρβα στο εξάμηνο του 2006, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο και με βάση τα ΔΛΠ. Αύξηση παρουσίασαν την ίδια περίοδο και οι πωλήσεις.

Μινέρβα: Αύξηση 141,72% στα κέρδη ομίλου το 6μηνο
Αύξηση 141,72% στα κέρδη μετά φόρων παρουσίασε ο όμιλος της Μινέρβα στο εξάμηνο του 2006, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο και με βάση τα ΔΛΠ. Αύξηση παρουσίασαν την ίδια περίοδο και οι πωλήσεις.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η αύξηση της κερδοφορίας και η ενίσχυση των πωλήσεων στο τέλος του πρώτου εξαμήνου της εταιρίας Μινέρβα συνδέεται με τις επιτυχείς κινήσεις της εταιρείας κυρίως στον εμπορικό τομέα.

Ειδικότερα, στο τέλος του πρώτου εξαμήνου τα Κέρδη προ Φόρων των Ενοποιημένων Οικονομικών Καταστάσεων της Μινέρβα διαμορφώθηκαν στις 388 χιλ. ευρώ, έναντι 61 χιλ. ευρώ που ήταν στο περυσινό τρίμηνο, παρουσιάζοντας έτσι θεαματική αύξηση 536,07%.

Στο ίδιο διάστημα τα Κέρδη Μετά από Φόρους ανήλθαν στις 394 χιλ. ευρώ, έναντι 163 χιλ. ευρώ του αντίστοιχου εξαμήνου της περυσινής χρήσης με αποτέλεσμα το ποσοστό αύξησης να διαμορφωθεί στο 141,72%.

Σε ό,τι αφορά στον Κύκλο Εργασιών, σε ενοποιημένο πάντα επίπεδο, στο τέλος του πρώτου εξαμήνου φέτος διαμορφώθηκε στα 10,92 εκατ. ευρώ, έναντι 9,60 εκατ. ευρώ που ήταν στο περυσινό εξάμηνο παρουσιάζοντας αύξηση κατά 13,68%.

Τα κέρδη μετά από φόρους ανά μετοχή διαμορφώνονται στο φετινό εξάμηνο στα 0,062 ευρώ, έναντι 0,046 ευρώ που ήταν στο αντίστοιχο περυσινό εξάμηνο.

Σε επίπεδο εταιρίας, ο Κύκλος Εργασιών στο πρώτο εξάμηνο ανήλθε στα 9,81 εκατ. ευρώ, έναντι 8,70 εκατ. ευρώ που ήταν στο πρώτο εξάμηνο του 2005, παρουσιάζοντας έτσι αύξηση της τάξης του 12,75%. Στο τέλος του πρώτου εξαμήνου τα Κέρδη προ Φόρων διαμορφώθηκαν στις 356 χιλ. ευρώ έναντι 126 χιλ. ευρώ που ήταν στο πρώτο εξάμηνο του 2005 αυξημένα δηλαδή κατά 182,54%.

Σε επίπεδο στρατηγικής η Διοίκηση της εταιρίας δίνει έμφαση στον εμπορικό τομέα, στοχεύοντας στη διεύρυνση και ανάπτυξη των σημείων πώλησης στο εσωτερικό και εξωτερικό.

Σε αυτό το πνεύμα συνεχίζονται οι επενδύσεις στη δημιουργία προϊόντων και την προβολή αυτών, σαν απάντηση στις προκλήσεις της αγοράς.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v