Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Κρι Κρι: Αύξηση τζίρου και κερδών στο εξάμηνο

Κέρδη μετά από φόρους 4,182 εκατ. ευρώ έναντι 3,982 εκατ. ευρώ και κύκλο εργασιών αυξημένο κατά 15,6% εμφάνισε στο εξάμηνο η βιομηχανία γάλακτος Κρι Κρι.

Κρι Κρι: Αύξηση τζίρου και κερδών στο εξάμηνο
Αύξηση σε επίπεδο τόσο κύκλου εργασιών όσο και καθαρών αποτελεσμάτων εμφάνισε στο εξάμηνο του 2013 η βιομηχανία γάλακτος Κρι Κρι.

Ειδικότερα, σε εταιρικό επίπεδο, ο κύκλος εργασιών της Κρι Κρι ανήλθε σε €35.384 χιλ. έναντι €30.606 χιλ. το εξάμηνο του 2012, σημειώνοντας αύξηση 15,6%.

Σε ό,τι αφορά τα μεγέθη της κερδοφορίας, τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε €5.902 χιλ. έναντι €6.128 χιλ. το εξάμηνο του 2012, τα κέρδη προ φόρων σε €4.781 χιλ., έναντι €4.645 χιλ., ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε €4.182 χιλ., έναντι €3.982 χιλ. της αντίστοιχης προηγούμενης περιόδου.

Σε επίπεδο ομίλου, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, που αντιστοιχούν στους ιδιοκτήτες της μητρικής, ανήλθαν σε €4.177 χιλ., έναντι €4.154 χιλ. το εξάμηνο του 2012.

Σύμφωνα με την εταιρία, τα μεγέθη της κερδοφορίας επηρεάστηκαν αρνητικά από τις αυξήσεις στις τιμές των πρώτων υλών που παρουσιάστηκαν στο δεύτερο τρίμηνο και επέφεραν μείωση του μικτού περιθωρίου των γαλακτοκομικών κατά 2,5 μονάδες περίπου, καθώς και από τις αυξημένες δαπάνες προωθήσεων και διαφήμισης.

Στον τομέα του παγωτού, όπου οι πωλήσεις του ομίλου παρουσίασαν οριακή μείωση 0,7%, προωθήθηκε ενεργά η επέκταση του δικτύου πωλήσεων στην Ελλάδα, ενώ παράλληλα προχώρησε η αναδιάρθρωση του δικτύου στην πΓΔΜ και στη Βουλγαρία, μιας και πλέον οι πωλήσεις της εταιρίας πραγματοποιούνται μέσω τοπικών αντιπροσώπων.

Παράλληλα, η εταιρία συνέχισε να ενισχύει την αναγνωρισιμότητά της μέσω τηλεοπτικών διαφημιστικών μηνυμάτων, αλλά και αξιοποιώντας την ελληνική προέλευση των προϊόντων της.

Στο γιαούρτι, λόγω της άσχημης οικονομικής συγκυρίας, συνεχίζει να ακολουθεί πολιτική ανταγωνιστικών τιμών, προωθώντας παράλληλα τα χαρακτηριστικά που διακρίνουν τα προϊόντα γιαουρτιού που παράγει για την ελληνική αγορά. Η πρόσφατη διαφημιστική καμπάνια της, επικεντρωμένη στη φρεσκάδα των γιαουρτιών της που παράγονται από γάλα που συλλέγεται, είναι επεξεργάσιμο και συσκευάζεται σε λιγότερο από 24 ώρες, βοήθησε σημαντικά στην ενίσχυση των μεριδίων αγοράς στο εσωτερικό.

Ταυτόχρονα, η εταιρία καταβάλλει συστηματικές προσπάθειες για την ενίσχυση των εξαγωγών της σε χώρες της δυτικής Ευρώπης όπου δραστηριοποιείται, καθώς και για την είσοδό της σε μεγάλες αγορές όπου δε διαθέτει παρουσία. Πρόσφατο παράδειγμα είναι η είσοδός της στην αγορά ελληνικού γιαουρτιού της Μ. Βρετανίας, με το ξεκίνημα της συνεργασίας της με τη γνωστή αγγλική αλυσίδα super market Waitrose.

Αποτέλεσμα των προσπαθειών αυτών ήταν να επιτύχει αύξηση στις πωλήσεις γαλακτοκομικών 23,4%.

Αναφορικά με την επενδυτική δραστηριότητα, συνεχίζεται η υλοποίηση του επενδυτικού προγράμματος για το παγωτό, που έχει ενταχθεί στις διατάξεις του ν. 3299/04, για το οποίο έχει πιστοποιηθεί από τα αρμόδια ελεγκτικά κλιμάκια περισσότερο από το 50% του συνολικού προϋπολογισμού.

Επιπλέον, η ισχυρή ανάπτυξη που παρουσιάζει ο κλάδος των γαλακτοκομικών δημιουργεί άμεση ανάγκη ενίσχυσης της παραγωγικής δυναμικότητας στο εργοστάσιο γιαουρτιού. Στο πλαίσιο αυτό, προγραμματίζονται επενδύσεις €8 εκατ., έναντι €5 εκατ. που είχαν σχεδιαστεί αρχικά, με ορίζοντα υλοποίησης ως το καλοκαίρι 2014.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v