Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Νέο brand name εντός του 2007 από τη Sato

H εμφάνιση ενός ακόμη εμπορικού σήματος μέσα στο 2007, το οποίο θα υποστηριχθεί από δύο καταστήματα, είναι στους στόχους της SATO Group, σύμφωνα με σημερινή παρουσίαση του ομίλου στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών.

Νέο brand name εντός του 2007 από τη Sato
Την πετυχημένη υλοποίηση της στρατηγικής αναδιάρθρωσης κατά την τελευταία διετία, η οποία οδήγησε τον όμιλο SATO σε κερδοφόρα αποτελέσματα, αλλά και τους στόχους και τη στρατηγική της επόμενης διετίας 2006–2007 παρουσίασε σήμερα στα μέλη της Ένωσης Θεσμικών Επενδυτών ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, κ. Γιώργος Θεοδωρίδης.

Όπως ανέφερε ο κ. Θεοδωρίδης, οι τρεις βασικοί στόχοι που έχει θέσει η διοίκηση της SATO Group αφορούν:

* την ενίσχυση της ηγετικής θέσης του ομίλου στην αγορά γραφείου,

* την ενίσχυση της θέσης του ομίλου στην αγορά επίπλου σπιτιού και

*την ενίσχυση της ανάπτυξης διεθνώς.

Στο πλαίσιο αυτό η SATO δίνει έμφαση στη διαχείριση των εμπορικών σημάτων που διαθέτει. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με το επιτυχημένο μοντέλο B2B, δίνει στον όμιλο το πλεονέκτημα του ότι απευθύνεται σε διαφορετικές ομάδες καταναλωτών με ποικίλα προγράμματα προσφορών.

Τα εμπορικά σήματα που διαθέτει σήμερα ο όμιλος SATO είναι τα: SATO Office, ENTOS, Bo Concept, Divani & Divani και La Maison Coloniale.

Σε ό,τι αφορά την στρατηγική της SATO Group για τη διετία 2006 – 2007 αυτή εντοπίζεται στα εξής σημεία:

* στην ανάπτυξη με βάση τη τάση ”best value for money”,

* στο επιθετικό marketing σε όλες τις αγορές όπου δραστηριοποιείται,

* στην ανάπτυξη δικτύου στα: ENTOS, La Maison Coloniale, Bo Concept και Divani & Divani,

* στην ανάπτυξη κέντρου σχεδιασμού γραφείου - SATO Office Design Centre,

* στη δημιουργία καταστήματος και δικτύου στην Τουρκία και στην

* εκμετάλλευση της μονάδας στη Γερμανία ως ένα στρατηγικό άξονα ανάπτυξης στην Ευρωπαϊκή Αγορά.

Σημειώνεται ότι το επενδυτικό πρόγραμμα της SATO Group για το διάστημα αυτό ανέρχεται στα 30 εκατ. ευρώ.

Σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη του δικτύου, στόχος της διοίκησης της SATO Group είναι το άνοιγμα μέσα στο 2007 πέντε ακόμη καταστημάτων ENTOS, 3 από αυτά στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας και 2 στην περιοχή της Θεσσαλονίκης.

Παράλληλα, με ταχείς ρυθμούς αναπτύσσεται και το δίκτυο ENTOS στην επαρχία, το οποίο αριθμεί 16 καταστήματα, ενώ στόχος της διοίκησης της SATO Group είναι η λειτουργία 6 ακόμη καταστημάτων μέσα στο 2006 και 20 στο 2007. Σημειώνεται ότι το δίκτυο της επαρχίας αναπτύσσεται από τους συνεργάτες της SATO.

Επιπλέον, μέσα στο 2007 η διοίκηση της SATO προγραμματίζει το άνοιγμα ενός καταστήματος Divani & Divani και ενός La Maison Coloniale στο κέντρο της Αθήνας. Παράλληλα, στα τέλη του 2007 αναμένεται να είναι έτοιμο το νέο κέντρο logistics (30.000 τ.μ.) στην Ελευσίνα.

Επιπλέον, στους στόχους της SATO Group είναι η εμφάνιση ενός ακόμη εμπορικού σήματος μέσα στο 2007, το οποίο θα υποστηριχθεί από δύο καταστήματα.

Η διεθνής ανάπτυξη της SATO, βασίζεται στη γερμανική μονάδα (SATO Office GmbΗ) που παράγει και διανέμει καρέκλες γραφείου και αμφιθεάτρων σε όλη την Ευρώπη, ενώ το τουρκικό εργοστάσιο (TCC Buro Koltuk Ltd) παράγει και πουλάει χονδρικά καρέκλες γραφείου.

Σημειώνεται ότι το Group εξάγει συνολικά σε 30 χώρες, μέσω 1.000 αντιπροσώπων, καλύπτοντας τις περισσότερες χώρες της Ευρώπης.

Ολοκληρώνοντας την παρουσίαση, ο κ. Θεοδωρίδης ανέφερε ότι το όραμα της Διοίκησης του Ομίλου Sato είναι: ”Η ηγετική θέση και η καινοτομία στην αγορά επίπλου, προσφέροντας ιδανικές λύσεις στο γραφείο και στο σπίτι”.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v