Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Sato: Νέα brands σε χαρτοφυλάκιο λιανικής το 2007

Στη σύναψη νέων συμφωνιών αντιπροσώπευσης επώνυμων σημάτων, τόσο του οικιακού όσο και του επαγγελματικού επίπλου, προσανατολίζεται σύμφωνα με πληροφορίες η εταιρία Sato.

Sato: Νέα brands σε χαρτοφυλάκιο λιανικής το 2007
Στη σύναψη νέων συμφωνιών αντιπροσώπευσης επώνυμων σημάτων, τόσο του οικιακού όσο και του επαγγελματικού επίπλου, προσανατολίζεται σύμφωνα με πληροφορίες η εταιρία Sato.

Η εταιρία, μετά την πρόσφατη συνεργασία της με την Roche Bobois για την ανάπτυξη της αλυσίδας Leather Concept στην ελληνική αγορά, βρίσκεται σε επαφές για τον εμπλουτισμό του χαρτοφυλακίου σημάτων που αναπτύσσει στην Ελλάδα, εκτιμώντας ότι αυτές θα καταλήξουν προοδευτικά εντός της χρήσης του 2007, ενισχύοντας σημαντικά και τα μεγέθη της.

Παράλληλα, θετικές αποδόσεις αναμένει και από την ωρίμαση των υφιστάμενων αλυσίδων της Bο Concept, Maison Colloniale και ΕNTOS, η οποία συνεχίζει την αύξηση των σημείων πώλησης που διαθέτει στην εγχώρια αγορά.

Σημειώνεται ότι ο στόχος για την ανάπτυξη του δικτύου ENTOS είναι το άνοιγμα μέσα στο 2007 δεκαέξι νέων καταστημάτων (4 Mega stores στην Αττική, 2 Mega stores στη Θεσσαλονίκη και 10 καταστημάτων στην περιφέρεια).

Π. Κούτρα

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v