Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Nέα deal σε Βέλγιο και Βρετανία από την ΚΡΙ ΚΡΙ

H εταιρία έχει κλείσει συμφωνία με δύο Βελγικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ καθώς και με μια Βρετανική πανεθνικής εμβέλειας. Μέσω αυτών των κινήσεων αλλά και της ενίσχυσης στην εσωτερική αγορά στοχεύει σε διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης.

Nέα deal σε Βέλγιο και Βρετανία από την ΚΡΙ ΚΡΙ

Αισιόδοξος για την πορεία της εταιρείας του τη φετινή χρονιά εμφανίζεται ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της σερραϊκής γαλακτοβιομηχανίας ΚΡΙ ΚΡΙ κ. Παναγιώτης Τσινάβος.

Σχετικά με τις τελευταίες πολιτικές εξελίξεις ο κ. Τσινάβος σε δηλώσεις του στο Euro2day.gr σημείωσε ότι: «είναι θετικό ότι υπάρχει Κυβέρνηση και δεν έχουμε πέσει σε αναμονή και νέες εκλογές», ενώ τόνισε ότι ο επιχειρηματικός κόσμος αυτό που ζητάει είναι σταθερότητα και τα μέτρα που θα ληφθούν να εντάσσονται σε ένα πλαίσιο ανάπτυξης.

Σύμφωνα με τον ίδιο «πρέπει η δημόσια διοίκηση να είναι φιλική στο επιχειρείν», ενώ έσπευσε να τονίσει πως πρέπει να είναι «όχι χαριστική αλλά δίκαιη και να λύνονται τα όποια θέματα προκύπτουν, όπως αδειοδοτήσεις, γρήγορα».

Αυτό που χρειάζεται σύμφωνα με τον κ. Τσινάβο, είναι ένα περιβάλλον φιλικό και ασφαλές για τις επιχειρήσεις.

Σε επιχειρηματικό επίπεδο η σερραϊκή γαλακτοβιομηχανία, πριν από λίγο διάστημα "έκλεισε" τρεις νέες συμφωνίες με αντίστοιχες αλυσίδες του εξωτερικού. Σύμφωνα με τις πληροφορίες η ελληνική βιομηχανία έχει κλείσει συμφωνία με δύο Βελγικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ, τη μία θα την προμηθεύει με επώνυμο προϊόν και την άλλη με private label, καθώς και με μια Βρετανική αλυσίδα πανεθνικής εμβέλειας.

Σημειώνεται ότι ήδη η Κρι-Κρι έχει παρουσία στη Γηραιά Αλβιώνα μέσω της βρετανικής αλυσίδας Waitrose, ενώ εξάγει τα προϊόντα της σε Γερμανία, Ολλανδία, Δανία, Γαλλία, Ιταλία, αλλά και στο Ιράκ.

Μέσω αυτών των νέων επιχειρηματικών κινήσεων αλλά και της ενίσχυσης της παρουσίας της στην εσωτερική αγορά ο στόχος της διοίκησης της σερραϊκής γαλακτοβιομηχανίας είναι εφέτος να πετύχει διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης τόσο σε επίπεδο πωλήσεων όσο και σε επίπεδο κερδοφορίας.

Ο στόχος αυτός θα επιτευχθεί σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες και από την ανάπτυξη των εξαγωγών οι οποίες κατά την τελευταία πενταετία έχουν "τρέξει" με ρυθμό ανάπτυξης άνω του 20% με αποτέλεσμα οι εξαγωγές να αντιπροσωπεύουν το 17% του συνολικού τζίρου της επιχείρησης.

Σημειώνεται ότι το μερίδιο αγορά της ΚΡΙ ΚΡΙ στην αγορά γιαουρτιού έχει σχεδόν τριπλασιαστεί τα τελευταία χρόνια.

Συγκεκριμένα από μόλις 4% το 2008 έχει πλέον αγγίξει το 12%. Σε ότι αφορά την αγορά του παγωτού το μερίδιο της ΚΡΙ ΚΡΙ διαμορφώνεται στα επίπεδα του 11,5% από 8% που ήταν το 2008.

Σημειώνεται ότι η ΚΡΙ ΚΡΙ με πανελλαδικό δίκτυο πωλήσεων «σερβίρει 14.000 σημεία πώλησης» ενώ στους στόχους της είναι η προώθηση του Greek Frozen Yogurt στις τουριστικές περιοχές.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v