Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Space Hellas: Αύξηση τζίρου και κερδών το 2014

Ο ενοποιημένος τζίρος ανήλθε στα 43,1 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 5,1%, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους έφτασαν τις 749 χιλ. ευρώ έναντι 31 χιλ. ευρώ το 2013.

Space Hellas: Αύξηση τζίρου και κερδών το 2014
Βελτίωση των οικονομικών της μεγεθών πέτυχε η Space Hellas στη χρήση του 2014. Ειδικότερα, ο ενοποιημένος τζίρος της εταιρίας παρουσίασε αύξηση 5,1% και ανήλθε στα € 43,1 εκατ. έναντι € 41 εκατ. το 2013.

Τα μικτά κέρδη μειώθηκαν σε € 12,4 εκατ. το 2014 έναντι € 13,2 εκατ. το 2013, χωρίς η μείωση αυτή να επηρεάσει το EBITDA το οποίο σημείωσε οριακή αύξηση και έκλεισε σε € 4,1 εκατ. το 2014 έναντι € 4 εκατ. το 2013.

Τα κέρδη προ φόρων μειώθηκαν σε € 416 χιλ. το 2014 έναντι € 689 χιλ. το 2013, ενώ τα κέρδη μετά φόρων αυξήθηκαν σε € 749 χιλ. το 2014 έναντι € 31 χιλ. το 2013.

Παράλληλα με τη αύξηση του τζίρου και του EBITDA, συνεχίστηκε η πορεία μείωσης τόσο του συνολικού τραπεζικού δανεισμού, ο οποίος έκλεισε στα € 18,9 εκατ. το 2014 έναντι € 20,1 εκατ. το 2013 όσο και του καθαρού χρέους το οποίο ανήλθε σε € 15 εκατ. το 2014 έναντι € 19,2 εκατ. το 2013 μειωμένο κατά € 4,2 εκατ.

Αξιοσημείωτη είναι και η δημιουργία σημαντικών θετικών λειτουργικών ταμειακών ροών ύψους € 4 εκατ., οι οποίες διοχετεύτηκαν στη μείωση του δανεισμού, αλλά κατά κύριο λόγο στην αύξηση των διαθεσίμων τα οποία έκλεισαν στα € 3,8 εκατ. το 2014 έναντι € 0,8 εκατ. το 2013, διατηρώντας ένα σταθερά ασφαλές περιβάλλον για την ανάπτυξη του ομίλου το 2015.

Για τη μητρική εταιρία, ο τζίρος έκλεισε στα € 40,9 εκατ. το 2014 έναντι € 38,7 εκατ. το 2013, ενώ τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων EBITDA ανήλθαν σε € 4,1 εκατ. το 2014 έναντι € 3,5 εκατ. το 2013. Τέλος, τα κέρδη προ φόρων της μητρικής για το 2014 ανήλθαν σε € 1.963 χιλ. έναντι € 161 χιλ. το 2013 και τα αντίστοιχα αποτελέσματα μετά φόρων το 2014 ανήλθαν σε € 2.444 χιλ. έναντι € -359 χιλ. το 2013.

Ως γενική εκτίμηση, για το 2015 ο όμιλος θα συνεχίσει την προσπάθεια βελτίωσης της ισχυρής θέσης του, τόσο σε εμπορικό επίπεδο, όσο και στο επίπεδο των θεμελιωδών οικονομικών του μεγεθών συνυπολογίζοντας πάντα το γενικότερο περιβάλλον της αγοράς. Ταυτόχρονα, η προσπάθεια αύξησης της εξωστρέφειας και του ποσοστού των εσόδων που προέρχεται από πελάτες και δραστηριότητες στο εξωτερικό παραμένει αμείωτη.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v