Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Πλαίσιο: Πώς απέδωσε η στρατηγική της εταιρίας

Το Πλαίσιο ισχυροποίησε το Turbo-X στην κατηγορία των tablet που κατέχει πλέον την πρώτη θέση στην Ελλάδα, πέτυχε τριψήφια ανάπτυξη στην κατηγορία των Turbo-X τηλεοράσεων, επίσης τριψήφια ανάπτυξη στα Turbo-X κινητά, αλλά και διπλασιασμό πωλήσεων των προϊόντων goomby

Πλαίσιο: Πώς απέδωσε η στρατηγική της εταιρίας
Σήμερα το Πλαίσιο παρουσίασε στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών τα αποτελέσματα του έτους 2014. Με αύξηση κερδοφορίας προ φόρων κατά 14,5% και πωλήσεις αυξημένες κατά 5,2%, το Πλαίσιο πέτυχε εκτός από την αύξηση κερδοφορίας, για πρώτη φορά μετά από πέντε χρόνια και ανάπτυξη πωλήσεων.

Ο Κώστας Γεράρδος, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, ανέλυσε τη στρατηγική για το 2014, η οποία είχε τους παρακάτω άξονες:

- Ενίσχυση της θέσης των brands του Πλαισίου,

- Βελτίωση της θέσης του Πλαισίου στα Consumer Electronics και στην Τηλεφωνία,

- Επένδυση σε καινοτόμες τεχνολογίες που θα βελτιώσουν την παραγωγικότητα και το επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών

Βασισμένο σε αυτούς τους άξονες, το Πλαίσιο ισχυροποίησε το Turbo-X στην κατηγορία των tablet που κατέχει πλέον την πρώτη θέση στην Ελλάδα, πέτυχε τριψήφια ανάπτυξη στην κατηγορία των Turbo-X τηλεοράσεων, επίσης τριψήφια ανάπτυξη στα Turbo-X κινητά, αλλά και διπλασιασμό πωλήσεων των προϊόντων goomby στην τελευταία σχολική περίοδο.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v