Πλαίσιο: Πώς απέδωσε η στρατηγική της εταιρίας

Το Πλαίσιο ισχυροποίησε το Turbo-X στην κατηγορία των tablet που κατέχει πλέον την πρώτη θέση στην Ελλάδα, πέτυχε τριψήφια ανάπτυξη στην κατηγορία των Turbo-X τηλεοράσεων, επίσης τριψήφια ανάπτυξη στα Turbo-X κινητά, αλλά και διπλασιασμό πωλήσεων των προϊόντων goomby

Πλαίσιο: Πώς απέδωσε η στρατηγική της εταιρίας
Σήμερα το Πλαίσιο παρουσίασε στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών τα αποτελέσματα του έτους 2014. Με αύξηση κερδοφορίας προ φόρων κατά 14,5% και πωλήσεις αυξημένες κατά 5,2%, το Πλαίσιο πέτυχε εκτός από την αύξηση κερδοφορίας, για πρώτη φορά μετά από πέντε χρόνια και ανάπτυξη πωλήσεων.

Ο Κώστας Γεράρδος, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, ανέλυσε τη στρατηγική για το 2014, η οποία είχε τους παρακάτω άξονες:

- Ενίσχυση της θέσης των brands του Πλαισίου,

- Βελτίωση της θέσης του Πλαισίου στα Consumer Electronics και στην Τηλεφωνία,

- Επένδυση σε καινοτόμες τεχνολογίες που θα βελτιώσουν την παραγωγικότητα και το επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών

Βασισμένο σε αυτούς τους άξονες, το Πλαίσιο ισχυροποίησε το Turbo-X στην κατηγορία των tablet που κατέχει πλέον την πρώτη θέση στην Ελλάδα, πέτυχε τριψήφια ανάπτυξη στην κατηγορία των Turbo-X τηλεοράσεων, επίσης τριψήφια ανάπτυξη στα Turbo-X κινητά, αλλά και διπλασιασμό πωλήσεων των προϊόντων goomby στην τελευταία σχολική περίοδο.

Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v
Απόρρητο