Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

SATO:Στις επιλογές της οι στρατηγικές συνεργασίες

Σε διευκρινίσεις αναφορικά με σημερινό δημοσίευμα του euro2day.gr που αναφερόταν σε αντιπροσώπευση ξένης αλυσίδας του τομέα οικιακών ειδών, προχώρησε η SATO, επισημαίνοντας, ότι στις επιλογές της διοίκησης είναι οι στρατηγικές συνεργασίες με στόχο την ενίσχυση της παρουσίας του, τόσο στην εγχώρια, όσο και στις διεθνείς αγορές όπου δραστηριοποιείται.

SATO:Στις επιλογές της οι στρατηγικές συνεργασίες
Σε διευκρινίσεις αναφορικά με σημερινό δημοσίευμα του euro2day.gr που αναφερόταν σε αντιπροσώπευση ξένης αλυσίδας του τομέα οικιακών ειδών, προχώρησε η SATO, επισημαίνοντας, ότι στις επιλογές της διοίκησης είναι οι στρατηγικές συνεργασίες με στόχο την ενίσχυση της παρουσίας του, τόσο στην εγχώρια, όσο και στις διεθνείς αγορές όπου δραστηριοποιείται.

Αναλυτικότερα, η SATO αναφερόμενη σε δημοσίευμα της 10.9.2007 του euro2day.gr σχετικά με το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας δηλώνει ότι οι πληροφορίες για την επένδυση του κέντρου logistics στην Ελευσίνα έχουν γίνει γνωστές από την εταιρεία και αφορούν το υπό κατασκευή κέντρο διανομών 30.000 τ.μ. που προβλέπεται να λειτουργήσει τέλη του 2008 με στόχο της βελτίωση της εφοδιαστικής λειτουργίας και την εξυπηρέτηση των αυξημένων πωλήσεων.

Οι υπόλοιπες οικονομικές πληροφορίες του δημοσιεύματος έχουν δημοσιευτεί στις εξαμηνιαίες οικονομικές καταστάσεις της εταιρίας.



Όσον αφορά τις αναφερόμενες στο δημοσίευμα ”πληροφορίες για ανάληψη μέχρι τέλους του έτους αντιπροσώπευσης μεγάλης ξένης αλυσίδας του τομέα οικιακών ειδών για την ελληνική αγορά” δηλώνει ότι στις επιλογές της διοίκησης του ομίλου SATO είναι οι στρατηγικές συνεργασίες με στόχο την ενίσχυση της παρουσίας του, τόσο στην εγχώρια, όσο και στις διεθνείς αγορές όπου δραστηριοποιείται.

Στα πλαίσια αυτά διερευνά τη δυνατότητα για τη σύναψη στρατηγικών συμφωνιών με σημαντικούς συνεργάτες. Όσες συμφωνίες οριστικοποιήθηκαν έχουν ανακοινωθεί.

Σε περίπτωση που υπάρχουν σημαντικές εξελίξεις η εταιρεία προβαίνει σε έγκαιρη ενημέρωση του επενδυτικού κοινού. Ωστόσο, πάγια πολιτική της εταιρείας είναι να ανακοινώνει τις όποιες συμφωνίες της όταν αυτές έχουν ολοκληρωθεί.

Nωρίτερα το euro2day.gr μετέδωδε:

Φιλόδοξο επενδυτικό πρόγραμμα για τη δημιουργία νέου logistic center ικανού να ανταποκριθεί στη λειτουργία τόσο των αναπτυσσόμενων αλυσίδων πώλησης οικιακών ειδών όσο και νέων που εκτιμάται ότι θα προστεθούν υλοποιεί η Sato, η οποία πέτυχε στο α΄ εξάμηνο να εμφανίσει σημαντική βελτίωση των μεγεθών της σε λειτουργικό επίπεδο.

Η βιομηχανία επίπλων μετεξελίσσεται τα τελευταία χρόνια σε brand operator στον τομέα αρχικώς των επίπλων γραφείου και σπιτιού και σταδιακά του ευρύτερου τομέα οικιακών ειδών. Στο πλαίσιο αυτό προωθεί τη δημιουργία logistic center στην Ελευσίνα.

Η υλοποίηση της επένδυσης ύψους 13,2 εκατ. ευρώ έχει ήδη ξεκινήσει και παρά τη μικρή καθυστέρηση λόγω ανεύρεσης αρχαιοτήτων το χρονοδιάγραμμα κατασκευής του δεν αλλάζει. Μέχρι την 30ή Ιουνίου η Sato είχε καταβάλει 724 χιλ. ευρώ στην κατασκευαστική που έχει αναλάβει το έργο, ενώ προχώρησε και σε άλλες επενδύσεις για το logistic center ύψους 249 χιλ. ευρώ.

Η λειτουργία των νέων αποθηκευτικών εγκαταστάσεων αποτελεί κομβικό σημείο για τη μετεξέλιξη της Sato σε διαχειριστή αλυσίδων πώλησης οικιακών ειδών. Ήδη τα καταστήματα Εντός με το νέο concept εμφανίζουν σημαντική αύξηση μεγεθών, ενώ πληροφορίες κάνουν λόγο για ανάληψη μέχρι το τέλος του έτους μίας ακόμη ανιπροσώπευσης μεγάλης ξένης αλυσίδας του τομέα οικιακών ειδών για την ελληνική αγορά.

Το ύψος των συνολικών επενδύσεών της κατά τη διάρκεια του α΄ εξαμήνου ανήλθε στα 3,2 εκατ. ευρώ και περιλαμβάνει και το άνοιγμα νέων καταστημάτων. Οι νέες επενδύσεις και η αύξηση πωλήσεων, αποθεμάτων (27 από 17 εκατ. ευρώ) και απαιτήσεων (31 από 22 εκατ. ευρώ) οδήγησε σε αύξηση του βραχυπρόθεσμου δανεισμού κατά 9,4 εκατ. ευρώ στη διάρκεια του α΄ εξαμήνου.

Το μικτό περιθώριο της Sato βελτιώθηκε κατά τη διάρκεια του α΄ εξαμήνου διαμορφούμενο στο 47,4% από 44,5%, επίδοση την οποία αντιστάθμισαν εν μέρει τα αυξημένα έξοδα διάθεσης (14,3 από 11,6 εκατ. ευρώ). Τα λειτουργικά της κέρδη πάντως ανήλθαν στα 2,47 εκατ. ευρώ έναντι 0,78 εκατ. ευρώ, παρά το γεγονός ότι οι πωλήσεις επίπλων σπιτιού παρέμειναν ζημιογόνες (1,9 εκατ. ευρώ) σε λειτουργικό επίπεδο.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v