Η εφαρμογή Siebel 7 από την Information Dynamics

Τη διάθεση των εφαρμογών της Siebel Systems, που επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να πραγματοποιούν διαδικασίες πωλήσεων, marketing και εξυπηρέτησης πελατών διαμέσου πολλαπλών καναλιών επαφής, ανακοίνωσε η Information Dynamics.

Η εφαρμογή Siebel 7 από την Information Dynamics
Tη διάθεση στην ελληνική αγορά της νέας, πλήρως web-based, έκδοσης της ολοκληρωμένης σειράς εφαρμογών Siebel 7 της Siebel Systems, η οποία παράλληλα περιλαμβάνει και 20 εξειδικευμένες κάθετες λύσεις (verticals) για διάφορους χώρους επιχειρηματικής δραστηριότητας, ανακοίνωσε η εταιρία Information Dynamics.

Οι εφαρμογές της Siebel Systems επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να πραγματοποιήσουν διαδικασίες πωλήσεων, marketing και εξυπηρέτησης πελατών διαμέσου των πολλαπλών καναλιών επαφής με αυτούς, αναμένοντας τα ακόλουθα οφέλη:

* απόκτηση νέων πελατών

* up-sell και cross-sell

* αύξηση ικανοποίησης του πελάτη (κατά μ.ο. 20%)

Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin * διατήρηση πελατών, loyalty

* αύξηση πωλήσεων (κατά μ.ο. 12%)

* αύξηση αποδοτικότητας των υπαλλήλων (κατά μ.ο. 19%)

* συνολική διαχείριση της σχέσης με τον πελάτη

* βελτίωση εικόνας της επιχείρησης.

Επιπρόσθετα, στην έκδοση Siebel 7 οι εφαρμογές έχουν αναβαθμιστεί, αξιοποιώντας μια σειρά από καινοτομίες και παρέχοντας τα ακόλουθα οφέλη:

* Μηδενική εγκατάσταση (zero-install) client, διαμέσου της Siebel Smart Web Architecture, η οποία προσφέρει εξαιρετικά ευέλικτη λειτουργικότητα μέσω ενός web browser, ελαχιστοποιώντας το συνολικό κόστος κτήσης της εφαρμογής.

* Ενοποιημένο multi-media agent desktop, το οποίο συγκεντρώνει όλες τις επαφές με τους πελάτες.

* Εργαλεία πωλήσεων και εξυπηρέτησης, που αξιοποιούν τα best practices της αγοράς με στόχο τη βελτίωση της ικανοποίησης πελατών και την αύξηση των πωλήσεων.

* Real-time reporting και ανάλυση, που διευκολύνουν τις τακτικές και τις στρατηγικές αποφάσεις της επιχείρησης.

* Επέκταση και αναβάθμιση λειτουργικότητας, για την αποτελεσματικότερη κάλυψη του Partner Relationship Management (PRM) και του Employee Relationship Management (ERM).

Παράλληλα, οι κάθετες λύσεις της Siebel αξιοποιούν την παραπάνω ισχυρή υποδομή της πλατφόρμας του Siebel 7 και παρέχουν ευρεία έτοιμη λειτουργικότητα (out-of-the-box), που ελαχιστοποιεί τις ανάγκες προσαρμογών, μειώνοντας σημαντικά το κόστος κτήσης των συστημάτων αυτών. Η Siebel Systems, αναγνωρίζοντας τις ιδιαιτερότητες κάθε επιχειρηματικού κλάδου σε ό,τι αφορά διαδικασίες, ανταγωνιστικές πιέσεις και πληροφοριακές απαιτήσεις, παρέχει μια σειρά από προσαρμοσμένες εφαρμογές που περιλαμβάνουν τα best practices του κλάδου και καλύπτουν τις ανάγκες του CRM, PRM και ERM. Οι εφαρμογές αυτές καλύπτουν τηλεπικοινωνίες, χρηματοοικονομικές και ασφαλιστικές υπηρεσίες, καταναλωτικά αγαθά, retail, φαρμακευτικές, call centers, media, τουρισμό, ενέργεια, βιομηχανία (αυτοκίνητα, υψηλή τεχνολογία, χημικά, πετρέλαιo) και δημόσιο τομέα.

Η Information Dynamics, η κορυφαία εταιρία στο χώρο των συστημάτων Customer Relationship Management (CRM) αντιπροσωπεύει, για την Ελλάδα και την Κύπρο, την ολοκληρωμένη σειρά εφαρμογών e-Business και CRM της Siebel Systems. Η εταιρία προσφέρει λύσεις στο χώρο των χρηματοοικονομικών και ασφαλιστικών υπηρεσιών, των εταιριών καταναλωτικών αγαθών και φαρμακευτικών προϊόντων, τηλεπικοινωνιών, υψηλής τεχνολογίας, τη βιομηχανία, την άμυνα και τον ευρύτερο δημόσιο τομέα. Με τα προϊόντα της Siebel Systems, η Information Dynamics έχει υλοποιήσει συστήματα αυτοματοποίησης πωλήσεων, εξυπηρέτησης πελατών και οργανωμένα call centers.

Η Siebel Systems είναι ο παγκόσμια κορυφαίος προμηθευτής συστημάτων CRM, PRM, ERM και e-Business, παρέχοντας την πλέον ολοκληρωμένη σειρά εφαρμογών διαχείρισης της σχέσης με τον πελάτη, μέσα από όλα τα διαθέσιμα κανάλια επαφής (call center, Internet, e-mail, fax, καταστήματα/δίκτυο συνεργατών, field sales/service), ενώ παράλληλα διαθέτει και εξειδικευμένες λύσεις (verticals) για κάθε χώρο επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η πρωτοκαθεδρία της Siebel είναι αναγνωρισμένη από οργανισμούς σε ολόκληρο τον κόσμο, ενώ βραβεύεται κάθε χρόνο από έγκριτα περιοδικά του επιχειρηματικού χώρου και εταιρίες συμβούλων. Παράλληλα, διαμέσου της Information Dynamics, η Siebel κατέχει την πρώτη θέση και στην Ελλάδα σε εγκατεστημένα συστήματα CRM και επιτυχημένα έργα σε ποικίλους χώρους επιχειρηματικής δραστηριότητας.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v
Απόρρητο