Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

SATO: Κέρδη 795 χιλ. ευρώ στο εννεάμηνο 2007

Τα κέρδη μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας της SATO ανήλθαν στο εννεάμηνο του 2007 στις 795 χιλ. ευρώ παραμένοντας στα ίδια επίπεδα με πέρυσι. Ωστόσο υπενθυμίζεται ότι τα καθαρά κέρδη του 2006 περιελάμβαναν μη επαναλαμβανόμενα κέρδη από την πώληση συμμετοχών.

SATO: Κέρδη 795 χιλ. ευρώ στο εννεάμηνο 2007
Τα κέρδη μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας της SATO ανήλθαν στο εννεάμηνο του 2007 στις 795 χιλ. ευρώ παραμένοντας στα ίδια επίπεδα με πέρυσι.

Ωστόσο υπενθυμίζεται ότι τα καθαρά κέρδη του 2006 περιελάμβαναν μη επαναλαμβανόμενα κέρδη από την πώληση συμμετοχών.

Επίσης, αύξηση 25,5% σημείωσαν οι πωλήσεις της SATO στο εννεάμηνο διαμορφούμενες στα 64.900 χιλ. ευρώ έναντι 51.723 χιλ. ευρώ το 2006, μέσω κυρίως της ανάπτυξης του δικτύου καταστημάτων του κλάδου επίπλων σπιτιού.

Ειδικότερα, αύξηση 31,3% σημείωσαν οι πωλήσεις Ελλάδας. Οι κύριοι λόγοι είναι, η ανάπτυξη του brand ENTOS – 3 νέα καταστήματα και 1 πλήρως ανακαινισμένο κατάστημα μέσα στο ενιάμηνο, η ανάπτυξη του brand SATΟ με νέα εργα (projects)και η ανάπτυξη του brand La Maison Coloniale - με 1 νέο κατάστημα μέσα στο ενιάμηνο.

Οπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, αύξηση 10,7% σημείωσαν οι πωλήσεις εξωτερικού. Οι κύριοι λόγοι είναι το θετικό οικονομικό κλίμα στη Γερμανία που είναι η κύρια αγορά των θυγατρικών και η ανάπτυξη στις διεθνείς αγορές-στόχους μέσω της επιθετικής διείσδυσης των θυγατρικών στις αγορές της Δ. Ευρώπης και της επέκτασης στην Αν. Ευρώπη.

Το δίκτυο επίπλων σπιτιού αναπτύχθηκε στο ενιάμηνο με 8 νέα καταστήματα και ένα πλήρως ανακαινισμένο. Εκτός του ENTOS, περαιτέρω επέκταση σημείωσε το δίκτυο των καταστημάτων BοConcept, Divani & Divani, La Maison Coloniale και Leather Concept (5 νέα καταστήματα στο ενιάμηνο).

Το Μικτό Περιθώριο σημείωσε αύξηση 31,9% φθάνοντας το 46% των πωλήσεων έναντι 44% το αντίστοιχο διάστημα του 2006.

Τα Κέρδη προ Φόρων, Τόκων και Αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 5.720 χιλ. ευρώ έναντι 2.982 χιλ. ευρώ το 2006, αυξημένα κατά 92% λόγω των βελτιωμένων πωλήσεων και του περιθωρίου.

Αύξηση κατά 223% παρουσίασαν τα Κέρδη πρό Φόρων και Τόκων (EBIT) που ανήλθαν σε 3.509 χιλ. ευρώ έναντι 1.086 χιλ. ευρώ το 2006 λόγω της αύξησης των πωλήσεων και του περιθωρίου.

Ο Όμιλος, συνεχίζει τη σημαντική επένδυση στο κέντρο Logistics 30.000 τ.μ. στην Ελευσίνα. Η επένδυση αυτή έχει συνολικό προϋπολογισμό €16.187 χιλ. και αποσκοπεί στην υποστήριξη της ήδη τρέχουσας αλλά και της αναμενόμενης περαιτέρω σημαντικής ανάπτυξης, ιδίως του brand ENTOS.

---ΣΤΟΧΟΙ – ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ

Η αύξηση των πωλήσεων με την πλήρη ένταξη νέων καταστημάτων δικτύου αναμένεται να συνεχιστεί στο Δ’ τρίμηνο με αντίστοιχα υψηλούς ρυθμούς.

Στο πρώτο δεκαήμερο Δεκεμβρίου, ξεκινά η επέκταση του ΕΝΤΟS στη Β. Ελλάδα με το άνοιγμα του MEGA STORE 5.400 τ.μ. στην περιοχή Αεροδρομίου της Ανατολικής Θεσσαλονίκης. Θα ακολουθήσει το 2008 και δεύτερο MEGA STORE στoν κόμβο Ωραιοκάστρου στη Δυτική Θεσσαλονίκη. Περαιτέρω σημαντική ανάπτυξη του δικτύου του ENTOS θα ακολουθήσει και το 2008.

Τον Οκτώβριο ξεκίνησε τη λειτουργία του το νέο εκθεσιακό κέντρο επίπλων γραφείου SATO, στο ξεχωριστής αισθητικής κτίριο της Λεωφ. Κηφισιάς 69 στον Παράδεισο Αμαρουσίου, μία από τις πιο εντυπωσιακές και λειτουργικές εκθέσεις επίπλου γραφείου στην Ευρώπη. Η συνεισφορά του συγκεκριμένου εκθεσιακού κέντρου στις Πωλήσεις αναμένεται σημαντική το 2008.

Αναμένεται να λειτουργήσει τον Δεκέμβριο το εκθεσιακό κέντρο επίπλων γραφείου HAWORTH στη Λεωφ. Κηφισιάς 168 στο Μαρούσι. Η HAWORTH είναι αμερικανική εταιρεία, εκ των ηγέτιδων εταιρειών επίπλου γραφείου στον κόσμο, της οποίας την αντιπροσώπευση ανέλαβε προσφάτως ο Όμιλος.

Η διεθνής ανάπτυξη του Ομίλου SATO, συνεχίζεται μέσω της γερμανικής θυγατρικής SATO Office GmbΗ, που παράγει και διανέμει καθίσματα γραφείου και αμφιθεάτρων σε όλη την Ευρώπη, και της τουρκικής θυγατρικής της TCC Buro Koltuk, με εργοστάσιο στην Προύσα, που παράγει και διανέμει καθίσματα γραφείου. Οι Πωλήσεις Εξωτερικού ανήλθαν για το ενιάμηνο σε €15.771 χιλ., με αύξηση 10,7%.

Οι θυγατρικές, μετά την αναδιοργάνωσή τους, συνεχίζουν την αυξανόμενα κερδοφόρα ανάπτυξη επεκτεινόμενες και σε νέες αγορές.

Με αφορμή την ανακοίνωση των πολύ καλών αποτελεσμάτων του ενιαμήνου 2007, ο Πρόεδρος του Δ.Σ και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου SATO, κ. Γιώργος Θεοδωρίδης, ανέφερε τα εξής:

”Στο 2007 υλοποιείται με εντυπωσιακούς ρυθμούς το πλάνο ανάπτυξης του δικτύου λιανικής με αιχμή το brand ENTOS και η πορεία του μας κάνει αισιόδοξους για την επίτευξη των φετινών αποτελεσμάτων. Στόχος της Διοίκησης του Ομίλου SATO παραμένει η ενίσχυση της θέσης του στην αγορά επίπλου σπιτιού μέσω περαιτέρω ανάπτυξης του δικτύου λιανικής, η επέκταση της ηγετικής θέσης στην αγορά του επίπλου γραφείου και η παράλληλη επέκταση του Ομίλου διεθνώς”.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v