Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Τα νέα «στοιχήματα» της ΚΡΙ-ΚΡΙ

Κόντρα στην πτωτική πορεία της εγχώριας αγοράς, ο Όμιλος ΚΡΙ-ΚΡΙ με βασικό κινητήριο μοχλό τις εξαγωγές γιαουρτιού, επιδιώκει να συνεχίσει την ανοδική πορεία των τελευταίων ετών. Τι δηλώνει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εισηγμένης.

Τα νέα «στοιχήματα» της ΚΡΙ-ΚΡΙ

Με αιχμή του δόρατος τις πωλήσεις γιαουρτιού στην μεγάλη και ολοένα αναπτυσσόμενη ευρωπαϊκή αγορά, ο Όμιλος Κρι-Κρι επιδιώκει να συνεχίσει τους υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης που σημειώνει την τελευταία δεκαετία και για το λόγο αυτό προχωρεί σε νέο επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 10 εκατ. ευρώ (2017-2020).

«Διαθέτουμε μεγάλες και αξιοζήλευτες εγκαταστάσεις στις Σέρρες, εξάγουμε ήδη σε 24 χώρες, έχουμε πολύ καλές και βελτιούμενες σχέσεις με τις πλέον απαιτητικές αλυσίδες του εξωτερικού και φυσικά δραστηριοποιούμαστε σε μια ανοδική διεθνή αγορά.

Οι υγιείς παραγωγικές δυνάμεις της Ελλάδας, όπως η εταιρεία μας, σε συνδυασμό με όλα τα πλεονεκτήματα που διαθέτει η χώρα μας (σημαντική γεωγραφική θέση, αξιόλογη εκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού, υψηλό επίπεδο management) μπορούν να αποτελέσουν ουσιαστικό αντίβαρο στην κρίση και να συμβάλλουν καθοριστικά στην ανάπτυξη»,» σημείωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εισηγμένης κ. Παναγιώτης Τσινάβος.

Το νέο επενδυτικό πρόγραμμα θα αφορά την παραγωγή νέων προϊόντων (κυρίως στο γιαούρτι) την αύξηση της παραγωγής και φυσικά τη μείωση του κόστους, καθώς σύμφωνα με τον κ. Τσινάβο «δεν μπορείς να σταθείς στα super market του εξωτερικού, αν δεν διαθέτεις πολύ καλά προϊόντα σε χαμηλό κόστος».

Αν και η Κρι-Κρι επιδιώκει την αύξηση του μεριδίου της στην εγχώρια αγορά γιαουρτιού (βρίσκεται στη δεύτερη θέση με μερίδιο 15%), γνωρίζει πως η τοπική ζήτηση είναι πτωτική και εστιάζει περισσότερο την ανάπτυξή της στις εξαγωγές:

«Αν η εγχώρια αγορά γιαουρτιού κυμαίνεται γύρω στα 200 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα, η αντίστοιχη αγορά υπολογίζεται στα 250 εκατ. ευρώ στη Μεγάλη Βρετανία, στα 150 εκατ. στην Ιταλία και στα 103 εκατ. ευρώ στη Γερμανία. Με τη διαφορά ότι ενώ η εγχώρια ζήτηση υποχωρεί, η τάση για το ελληνικό γιαούρτι στο εξωτερικό είναι ανοδική» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Τσινάβος.

Πέρα όμως από το γιαούρτι, ανοδικές προοπτικές βλέπει η Κρι-Kρι και στην αγορά του παγωτού (πτωτική φέτος στην Ελλάδα, με την εταιρεία να διευρύνει το μερίδιό της στο 12,7%), τόσο στην εγχώρια, όσο και στο εξωτερικό.

Σύμφωνα με το management της εταιρείας, η Κρι-Kρι είναι η μόνη ελληνική εταιρεία που δραστηριοποιείται στη χώρα, γνωρίζει καλύτερα τις γευστικές προτιμήσεις των Ελλήνων και επειδή οι άλλες πολυεθνικές δεν παράγουν ταυτόχρονα παγωτό και γιαούρτι δεν μπορούν να διαθέτουν την απαιτούμενη ευελιξία (δίκτυα στο εξωτερικό) και τις σχετικές συνέργειες (πχ προϊόν frozen yogurt).

Τέλος, η διευθύντρια marketing της Κρι-Kρι κα Τζελίνα Κουκουμέλη, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων, στα νέα προϊόντα που θα παρουσιάσει η εισηγμένη με «νέες συναρπαστικές γεύσεις ανταποκρινόμενοι στις πιο σύγχρονες διατροφικές τάσεις του κλάδου διεθνώς».

ΥΓ: Σε ό,τι αφορά τις επιπτώσεις από το δρομολογούμενο «κούρεμα» των προμηθευτών της αλυσίδας Μαρινόπουλος, η Κρι-Κρι θα επιβαρυνθεί περίπου με 2,5 εκατ. ευρώ, όπου όμως για το 1,5 εκατ. έχει ήδη σχηματιστεί πρόβλεψη στις λογιστικές καταστάσεις του 2015.

Στέφανος Kοτζαμάνης [email protected]

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v