Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΚΡΙ-ΚΡΙ: Καλή χρονιά για τον κλάδο παγωτού το ’07

το 2007 αποτέλεσε μία ιδιαίτερα καλή χρονιά για τον κλάδο παγωτού της ΚΡΙ-ΚΡΙ, σημειώθηκε στο ετήσιο συνέδριο παγωτού της ΚΡΙ-ΚΡΙ, το οποίο πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της εταιρείας, στις Σέρρες, το Σάββατο 2 Φεβρουαρίου με την ευρεία συμμετοχή των αντιπροσώπων παγωτού της ΚΡΙ-ΚΡΙ. Οι δράσεις για το νέο έτος.

ΚΡΙ-ΚΡΙ: Καλή χρονιά για τον κλάδο παγωτού το ’07
το 2007 αποτέλεσε μία ιδιαίτερα καλή χρονιά για τον κλάδο παγωτού της ΚΡΙ-ΚΡΙ, σημειώθηκε στο ετήσιο συνέδριο παγωτού της ΚΡΙ-ΚΡΙ, το οποίο πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της εταιρείας, στις Σέρρες, το Σάββατο 2 Φεβρουαρίου με την ευρεία συμμετοχή των αντιπροσώπων παγωτού της ΚΡΙ-ΚΡΙ.

Οπως επισημαίνεται από την εταιρία, οι στόχοι αύξησης των πωλήσεων υπερκαλύφθηκαν και η επέκταση του δικτύου διανομής πραγματοποιήθηκε σύμφωνα με το σχεδιασμό.

Μεγάλη επιτυχία σημείωσαν και τα προϊόντα που λανσαρίστηκαν το 2007, ενώ την αποδοχή του καταναλωτικού κοινού φαίνεται να κερδίζουν τα ”παγωτίνια - catering”, η νέα κατηγορία παγωτού που δραστηριοποιείται η ΚΡΙ-ΚΡΙ.



Εκτενής αναφορά έγινε, στη συνέχεια, στις νέες τάσεις που διαμορφώνονται στην εγχώρια αγορά παγωτού, και τις ευκαιρίες και απειλές που ανακύπτουν.

Επιπλέον, καθορίστηκαν οι άξονες της αναπτυξιακής στρατηγικής και οι δράσεις για το νέο έτος. Στο πλαίσιο αυτό, η ΚΡΙ-ΚΡΙ στοχεύει να προσθέσει 1.100 νέα σημεία πώλησης στο δίκτυο της, κάνοντας εντονότερη την παρουσία των κίτρινων ψυγείων της, πανελλαδικά.

Παράλληλα, η εταιρεία έχει αναπτύξει μία σειρά νέων-καινοτόμων προϊόντων που θα εμπλουτίσουν τη γκάμα της. Ειδικό βάρος δίνεται φέτος στα premium παγωτά, εγκαινιάζοντας τη σειρά ”ensticto” σε 3 ιδιαίτερες γεύσεις, ενώ εμπλουτίζεται και η κατηγορία των πολυσυσκευασιών (multipacks) με 3 νέους κωδικούς σε συνεργασία με τη σοκολατοβιομηχανία ΙΟΝ.

Όπως τονίζεται, το νέο κύπελλο με τον αγαπημένο ήρωα ”Scooby Doo” και η γρανίτα ”Turillo” συμπληρώνουν την κατηγορία των παιδικών παγωτών. Τέλος, η δημοφιλής σειρά MASTER εμπλουτίζεται με το ξυλάκι ”full choco” για τους λάτρεις της σοκολάτας, ενώ οι ανανεωμένες συσκευασίες στις γκάμες DOLCE VITA και RODEO αναμένεται να δώσουν νέα πνοή στα κίτρινα ψυγεία της ΚΡΙ-ΚΡΙ.

Τέλος, σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρίας, ότι οι παραπάνω ενέργειες, σε συνδυασμό με την έντονη διαφημιστική προβολή αναμένεται να συμβάλλουν καθοριστικά στην επίτευξη των στόχων του 2008 και στη στήριξη των μεριδίων αγοράς.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v