Οι νέοι στόχοι της Paperpack

Τα σχέδια της εισηγμένης βιομηχανίας χάρτινης συσκευασίας προκειμένου να διευρύνει τα μερίδιά της στην εγχώρια αγορά και να αυξήσει τις άμεσες εξαγωγές της. Τι δηλώνει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλός της Ιωάννης Τσουκαρίδης.

Οι νέοι στόχοι της Paperpack

«Παρατηρείται διεθνώς μια ανάπτυξη της χάρτινης συσκευασίας σε βάρος του πλαστικού, τάση που κατά τα επόμενα χρόνια αναμένεται να ενταθεί. Αυτό ισχύει και για τα αγροτικά προϊόντα, τα οποία αποτελούν μια πολύ ενδιαφέρουσα αγορά».

Αυτά δήλωσε -απαντώντας σε σχετική ερώτηση- στο πρόσφατο συνέδριο του ΧΑ, ο Ιωάννης Τσουκαρίδης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εισηγμένης Paperpack, εταιρείας που δραστηριοποιείται βιομηχανικά στο χώρο της χάρτινης συσκευασίας.

Πέραν αυτού ο κ. Τσουκαρίδης εστίασε στην ανάπτυξη που έχει σημειώσει η εταιρεία του κατά τα τελευταία χρόνια (στα 161 άτομα σήμερα ο αριθμός των εργαζομένων σε σύγκριση με τα 122 του 2012) και στο μεγάλο επενδυτικό της πρόγραμμα (κυρίως σε μηχανολογικό εξοπλισμό) που αύξησε το μερίδιό της στην εγχώρια αγορά (ηγετική θέση) και που ανέβασε το ύψος των εξαγωγών.

«Οι άμεσες και έμμεσες -μέσω των πελατών μας- εξαγωγές, αποτελούν περίπου το 50% των συνολικών μας πωλήσεων και για το λόγο αυτό η εξάρτηση μας από την ελληνική οικονομία κατά τη διάρκεια της κρίσης δεν ήταν τόσο έντονη» υποστηρίζει ο κ. Τσουκαρίδης, αναφέροντας χαρακτηριστικά το παράδειγμα της εγχώριας φαρμακοβιομηχανίας, του σπουδαιότερου κλάδου στον οποίο απευθύνεται η εταιρεία του: «Ευτυχώς, δεν έχουμε επηρεαστεί από τα γνωστά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος στην Ελλάδα και αυτό συμβαίνει λόγω των εξαγωγών. Έχουμε εκπλαγεί θετικά από τη μεγάλη εξωστρέφεια και δυναμικότητα πολλών ελληνικών φαρμακοβιομηχανιών, που είναι πελάτες μας».

Η Paperpack απευθύνεται σε μια ευρεία σειρά κλάδων της οικονομίας (κυρίως φαρμακοβιομηχανία, τρόφιμα και είδη προσωπικής υγιεινής), διαθέτοντας διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο πελατών, με τους οποίους οι σχέσεις είναι μακροχρόνιες.

Κατά το πρώτο φετινό εξάμηνο, ο κύκλος εργασιών της Paperpack αυξήθηκε από τα 7,75 στα 8,64 εκατ. ευρώ (τα καθαρά κέρδη διατηρήθηκαν κοντά στο επίπεδο των 500 χιλ. ευρώ), με τη διοίκηση της εταιρείας να αναμένει πως η ανοδική τάση των πωλήσεων θα συνεχιστεί και το 2019.

Στους στόχους της διοίκησης είναι η επέκταση σε νέες αγορές και η αύξηση των απ’ ευθείας εξαγωγών, κίνηση που ευνοείται και από τις υλοποιούμενες επενδύσεις (η μείωση του λειτουργικού κόστους περιορίζει το εμπόδιο του μεταφορικού κόστους).

Επίσης, σε ότι αγορά τη μη δεσμευτική συμφωνία προθέσεων συνεργασίας με την κυπριακή επιχείρηση «Φιλελεύθερος» για τη δημιουργία κοινής μονάδας παραγωγής και εμπορίας προϊόντων χάρτινης συσκευασίας στην Κύπρο, γίνονται κινήσεις για τη σύναψη συνεργασιών με δύο-τρεις τοπικές φαρμακευτικές εταιρείες προκειμένου στη συνέχεια να ξεκινήσει η επένδυση (πιθανολογούμενος χρόνος οι αρχές του νέου έτους).

Στέφανος Kοτζαμάνης kotzamanis@euro2day.gr

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v