Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Coca - Cola: Έμφαση στα αναψυκτικά χωρίς θερμίδες και με γλυκαντικό από στέβια

Μετά την  Coca-Cola Xωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από στέβια η εταιρεία προχώρησε στην επέκταση της χρήσης του συστατικού του φυτού και σε άλλα αναψυκτικά της όπως η Fanta. Διάκριση της ελληνικής καμπάνιας για την Coca - Cola με στέβια.

Coca - Cola: Έμφαση στα αναψυκτικά χωρίς θερμίδες και με γλυκαντικό από στέβια

Περισσότερες επιλογές, στους καταναλωτές που επιθυμούν αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη, παρέχει πλέον η Coca - Cola. Συγκεκριμένα, ανταποκρινόμενη στην τάση  των Ελλήνων καταναλωτών να επιλέγουν και να καταναλώνουν όλο και περισσότερο προϊόντα με στέβια, παρουσίασε το 2017 μία νέα επιλογή στην κατηγορία αναψυκτικών με μηδέν θερμίδες, την Coca-Cola Xωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό στέβια.

Πρόκειται για το 5ο μέλος της οικογένειάς της Coca-Cola στην Ελλάδα το οποίο ήρθε για να αυξήσει τις επιλογές της Coca-Cola στην κατηγορία των μηδενικών θερμίδων.

Στο ίδιο πλαίσιο, λαμβάνοντας υπόψη της την αυξανόμενη τάση των καταναλωτών να επιλέγουν προϊόντα με στέβια, προχώρησε στην επέκταση της χρήσης του συστατικού στέβια και σε άλλα αναψυκτικά της όπως η Fanta. Με αυτόν τον τρόπο, όπως υποστηρίζουν εκπρόσωποι της εταιρείας,  η Coca-Cola προσφέρει στους καταναλωτές ακόμη περισσότερες επιλογές προκειμένου να απολαμβάνουν τα αγαπημένα τους αναψυκτικά με λιγότερη ζάχαρη και με λίγες ή καθόλου θερμίδες.

Μάλιστα εξηγούν ότι εδώ και 132 χρόνια οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο αγάπησαν τη μοναδική γεύση της Coca-Cola και αυτό οδήγησε την Coca-Cola να είναι ψηλά στις προτιμήσεις τους. Καθώς οι καταναλωτές αναζητούν έναν πιο φυσικό και υγιεινό τρόπο ζωής, η αγορά των αναψυκτικών, ακολουθώντας την παγκόσμια τάση δείχνει εδώ και κάποια χρόνια σαφή στροφή προς επιλογές με μειωμένη ζάχαρη και θερμίδες. Τελευταία υποκατηγορία που δημιουργήθηκε είναι εκείνη με υποκατάσταση της ζάχαρης, εν μέρει, από το φυσικό γλυκαντικό στέβια.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η Coca-Cola Xωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό στέβια  δημιουργήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Η χώρα μας το παρουσίασε πρώτη παγκοσμίως, με την παραγωγή του να γίνεται στο Mega plant Σχηματαρίου, ενώ το 2018 το προϊόν συνέχισε το ταξίδι του και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές, όπως για παράδειγμα η Ιταλία.

Τα ίδια πρόσωπα, σημειώνουν ότι η Coca-Cola Xωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια απευθύνεται σε καταναλωτές που κάνουν πλέον πιο sophisticated επιλογές στη διατροφή τους. Είναι ευαισθητοποιημένοι σε θέματα wellness και ακολουθούν τις τάσεις της ευζωίας. Παράλληλα όμως, τους ενδιαφέρει να μην συμβιβάζονται στο θέμα της γεύσης και να μην θυσιάζουν την απόλαυση που μπορεί να έχουν από ένα αναψυκτικό. Γι΄ αυτό και δημιουργήθηκε η Coca-Cola Xωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό στέβια η οποία με την γευστική της υπεροχή διατήρησε την αυθεντική γεύση της Coca-Cola.

Η αγορά

Όπως αναφέρουν τα ίδια πρόσωπα, πιστεύοντας στον υγιή ανταγωνισμό και ως leader στην κατηγορία των αναψυκτικών, η εταιρεία Coca-Cola, με το συγκεκριμένο προϊόν, στόχευσε στρατηγικά, από την πρώτη στιγμή, να μεγαλώσει την αγορά των αναψυκτικών. Και αυτό γιατί πιστεύει και έχει αποδείξει ότι μόνον με την είσοδο νέων καταναλωτών στον κλάδο των αναψυκτικών υπάρχει χώρος ανάπτυξης όλων, με μακροπρόθεσμο ορίζοντα.

Και το πέτυχε, αναφέρουν, καθώς η Coca-Cola Xωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια ενάμιση χρόνο μετά την πρώτη του παρουσίαση έχει καταφέρει να προσελκύσει νέους καταναλωτές στην κατηγορία των αναψυκτικών, με το 30% του όγκου πωλήσεων να προέρχεται από καταναλωτές που προηγουμένως δεν έπιναν αναψυκτικά (πηγή: KANTAR, Household Panels).

Κατέχοντας πλέον το 1/3 της αγοράς αναψυκτικών με Στέβια και διαθέτοντας ένα σημαντικό δίκτυο διανομής, η Coca-Cola επιδιώκει την περαιτέρω ανάπτυξη της κατηγορίας, έχοντας πάντα ως βασικό στόχο την είσοδο νέων καταναλωτών στην κατηγορία των αναψυκτικών. 

Διάκριση της καμπάνιας

Για τις ανάγκες επικοινωνίας και προβολής του προϊόντος επιλέχθηκε μία καθαρά ελληνική καμπάνια, γεγονός το οποίο αποτελεί εξαίρεση για την εταιρεία. Έχοντας στην καρδιά της καμπάνιας, αυθεντική γεύση Coca-Cola και την  μοναδικότητα της Ελλάδας, η εταιρεία στήριξε τον ελληνικό χαρακτήρα του προϊόντος με ένα 100% ελληνικό πλάνο marketing.

Η καμπάνια με concept "Τα καλύτερα πράγματα στη ζωή τα απολαμβάνεις φυσικά με τα μάτια κλειστά" κερδίζοντας, στις 11 Δεκεμβρίου, σημαντική διάκριση στο θεσμό των Effie Awards, στην κατηγορία "Μη αλκοολούχα ποτά" ανέδειξε τη δυναμική του προϊόντος καθώς πέτυχε πολύ υψηλά νούμερα τόσο σε awareness, όσο και σε πωλήσεις φέρνοντας πολλούς νέους καταναλωτές στην κατηγορία.

Υπενθυμίζεται πως τα Effie Hellas βραβεύουν καμπάνιες μάρκετινγκ και επικοινωνίας, που διακρίθηκαν για την αποτελεσματικότητά τους, και διοργανώνονται από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος σε συνεργασία με το Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) και το Σύλλογο Εταιριών Δημοσκόπησης και Έρευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ).

 

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v