Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Μυτιληναίος-Sieyuan και Ατέρμων-Intrakat ανάδοχοι σε έργα ΑΔΜΗΕ στην Πελοπόννησο

Σύμφωνα με τον ΑΔΜΗΕ, στους διαγωνισμούς για τα δύο βασικά έργα του «Διαδρόμου Β», η Mytilineos-Sieyuan αναδείχθηκε μειοδότης για τη μελέτη και κατασκευή του KYT GIS 400 kV/150 kV Κορίνθου και η Ατέρμων-Intrakat για την κατασκευή της εναέριας ΓΜ 400 kV Μεγαλόπολη-Κόρινθος.

Μυτιληναίος-Sieyuan και Ατέρμων-Intrakat ανάδοχοι σε έργα ΑΔΜΗΕ στην Πελοπόννησο

Την επιλογή των αναδόχων για το νέο Κέντρο Υπερυψηλής Τάσης (ΚΥΤ) στην Κόρινθο και για την εναέρια Γραμμή Μεταφοράς 400 kV που θα συνδέει το ΚΥΤ Μεγαλόπολης με το νέο ΚΥΤ, δύο από τα βασικά έργα του λεγόμενου «Διαδρόμου Β» της Επέκτασης του Συστήματος 400 kV προς την Πελοπόννησο, ανακοίνωσε ο ΑΔΜΗΕ.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, στον διαγωνισμό για τη μελέτη και κατασκευή του KYT GIS 400 kV/150 kV Κορίνθου συμμετείχαν η σύμπραξη ΤΟΜΗ-Hyosung, η σύμπραξη Mytilineos-Sieyuan, η ΤΕΡΝΑ σε συνεργασία με τη Siemens, η σύμπραξη Grid Solutions Hellas-ΕΛΕΚΤΡΟΜΕΚ και η Linxon. Μειοδότης αναδείχθηκε η σύμπραξη Mytilineos-Sieyuan με τίμημα 20,6 εκατ. ευρώ, το οποίο ενσωματώνει έκπτωση 24% επί της τιμής εκκίνησης (27,05 εκατ. ευρώ).

Στον διαγωνισμό για την κατασκευή της εναέριας ΓΜ 400 kV Μεγαλόπολη-Κόρινθος συμμετείχαν η κοινοπραξία Ατέρμων-Ιntrakat, η κοινοπραξία Electromontaj-Θεμελη και η κοινοπραξία Consorzio Italia 2000. Η τιμή εκκίνησης του διαγωνισμού ήταν τα 28,9 εκατ. ευρώ και μειοδότησε η κοινοπραξία Ατέρμων-Ιntrakat καταθέτοντας προσφορά 26,07 εκατ. ευρώ, που αντιστοιχεί σε έκπτωση 10% επί της τιμής εκκίνησης (29 εκατ. ευρώ).

 Τα δύο έργα έχουν ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2021.

Ο «Διάδρομος Β» θα ολοκληρωθεί με την κατασκευή νέας Γραμμής Μεταφοράς 400 kV που θα συνδέσει το ΚΥΤ Κορίνθου με το ΚΥΤ Κουμουνδούρου στην Αττική, έργο που προγραμματίζεται να ολοκληρωθεί το 2024.

Σε συνδυασμό με τα έργα του «Διαδρόμου Α» Επέκτασης του Συστήματος προς την Πελοπόννησο (που θα συνδέσει το ΚΥΤ Μεγαλόπολης με την υφιστάμενη ΓΜ 400 kV Αχελώου-Διστόμου), τα οποία αναμένονται να περατωθούν στο τέλος του έτους θα άρουν πλήρως τον κορεσμό του δικτύου της Πελοποννήσου.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v