Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Κωτσόβολος: Παρουσίαση στο ΣΜΕΧΑ

Στο 71,49% ανέρχεται στο συνολικό ποσοστό των βασικών μετόχων στην Κωτσόβολος μετά τη συγχώνευση με το Ράδιο Αθήναι, όπως αναφέρθηκε στη σημερινή παρουσίαση στο ΣΜΕΧΑ, όπου παρουσιάστηκαν οι προοπτικές και οι στόχοι, αλλά και το πρόγραμμα αναδιοργάνωσης της One Way.

Κωτσόβολος: Παρουσίαση στο ΣΜΕΧΑ
Στα πλαίσια των παρουσιάσεων εισηγμένων εταιριών που διοργανώνει ο ΣΜΕΧΑ έγινε σήμερα η παρουσίαση της εταιρίας Κωτσόβολος από τον διευθύνοντα σύμβουλο κ. Μπρέμπο και τον Οικονομικό Διευθυντή της εταιρίας κ. Σκούρτη

Η παρουσίαση ξεκίνησε με την διάρθρωση του Ομίλου ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ, τις μετοχικές συνθέσεις των εταιρειών ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ και ΡΑΔΙΟ ΑΘΗΝΑΙ πριν και μετά την συγχώνευση, όπου αναφέρθηκε ότι μετά την συγχώνευση οι βασικοί μέτοχοι διατηρούν συνολικό ποσοστό 71,49%.

Στη συνέχεια παρουσιάστηκε το δίκτυο των καταστημάτων της ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ. και της ΡΑΔΙΟ ΑΘΗΝΑΙ το οποίο καλύπτει πλήρως τον Ελλαδικό χώρο με 51 καταστήματα ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ και 22 ΡΑΔΙΟ ΑΘΗΝΑΙ.

Ιδιαίτερη σημασία δόθηκε σε έναν από τους βασικούς μετόχους της ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ, τους DIXONS οι οποίοι κατέχουν το 15% και είναι ο μεγαλύτερος όμιλος του κλάδου στην Ευρώπη και ο τρίτος μεγαλύτερος στον κόσμο, με παρουσία σε 11 ευρωπαϊκές χώρες και 1.224 καταστήματα, πραγματοποιώντας τζίρο 6,4 δις ευρώ το 2000.

Εν συνεχεία ο κ. Σκούρτης αναφέρθηκε εν συντομία στα στοιχεία της αγοράς καθώς και στο μερίδιο αγοράς που κατέχει η εταιρεία μας σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό.

Ειδικότερα αναφέρθηκαν τα στοιχεία που αφορούν τον κλάδο και αναμένεται να επηρεάσουν την εταιρία. Μεταξύ αυτών τονίστηκαν ο μεγάλος ανταγωνισμός, η μείωση του όγκου της αγοράς, η μείωση του τζίρου των κλιματιστικών και η αναζήτηση νέων στρατηγικών λύσεων.

Αναλυτικά επίσης παρουσιάστηκαν οι προοπτικές του κλάδου, με ιδιαίτερη μνεία στον όγκο των πωλήσεων που θα παρουσιάσει τα επόμενα χρόνια μια μικρή αύξηση, στην σταθεροποίηση των τιμών πώλησης σε μεγαλύτερα επίπεδα, στην βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών προς τον καταναλωτή, στην ανάπτυξη μεγάλων καταστημάτων κυρίως εκτός πόλεων, με αντίστοιχη μείωση των υπαρχόντων καταστημάτων και τέλος στην μείωση των λειτουργικών εξόδων.

Εν συνεχεία αναφέρθηκαν τα πλεονεκτήματα της εταιρείας ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ επιβεβαιώνοντας την ηγετική θέση που κατέχει στον κλάδο. Μεταξύ αυτών τονίστηκαν η πανελλαδική κάλυψη, η μεγάλη αναγνωρισιμότητα και αποδοχή από τους καταναλωτές, τεχνογνωσία από την DIXONS, η πρόσβαση σε όλους τους προμηθευτές εσωτερικού – εξωτερικού και η μεγάλη διαφημιστική πίεση

Επίσης δόθηκε ιδιαίτερη σημασία στις στρατηγικές επιλογές της Κωτσόβολος όπου έγινε αναφορά μεταξύ άλλων στον στόχο της να παραμείνει ο Leader της αγοράς, η ανάπτυξη καταστημάτων Mega – KΩΤΣΟΒΟΛΟΣ, η ενσωμάτωση της ΡΑΔΙΟ ΑΘΗΝΑΙ στην ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ για την επίτευξη οικονομιών κλίμακας, η ανάπτυξη των υπαρχόντων καταστημάτων η δημιουργία νέου κέντρου διανομής και η βελτίωση του μικτού κέρδους

Τέλος παρουσιάσθηκε εν συντομία, η εφαρμογή της εταιρικής διακυβέρνησης, η ανάπτυξη των καταστημάτων του Ομίλου ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ από το 1999 έως το 2002 με πρόβλεψη και για το 2003 και κλείνοντας την παρουσίαση εξετάσθηκε το πρόγραμμα αναδιοργάνωσης της εταιρείας ONE WAY.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο