Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Ψηφιακές υπηρεσίες για διευκόλυνση πελατών από την Generali

Xωρίς να απαιτείται η φυσική του παρουσία, ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετήσει τον πελάτη μέσα από το e-γραφείο που του προσφέρει το ψηφιακό περιβάλλον του OneView.

Ψηφιακές υπηρεσίες για διευκόλυνση πελατών από την Generali

Τη δυνατότητα να συνεχίσουν να εξυπηρετούν γρήγορα και εύκολα τους ασφαλισμένους, ακόμη και χωρίς τη φυσική τους παρουσίας, προσφέρει η Generali στους συνεργάτες της. Η εταιρεία, έχοντας επενδύσει σημαντικά σε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή και σε ψηφιακά τεχνολογικά εργαλεία, έχει ψηφιοποιήσει την πλειοψηφία των ενεργειών, που σχετίζονται τόσο με τη διαδικασία ασφάλισης όσο και με την ενεργοποίηση των ασφαλιστικών καλύψεων για τους πελάτες.

Όπως τονίζει ο Γιώργος Ζερβουδάκης, Διευθυντής Πωλήσεων, της Generali: «Κερδίσαμε το στοίχημα της απρόσκοπτης λειτουργίας μας, ακόμη και στη δύσκολη συγκυρία της πανδημίας που αντιμετωπίζουμε. Εξάλλου αυτός είναι και ο ρόλος της ασφάλισης, να βρίσκεται δίπλα στους ασφαλισμένους τις πιο δύσκολες στιγμές και να προβλέπει για την προστασία τους. Αυτήν την υπόσχεση την κάνουμε πράξη καθημερινά, με τη διασφάλιση της συνέχισης των εργασιών μας, εξυπηρετώντας καθημερινά χιλιάδες πελάτες και Συνεργάτες μας».

Συγκεκριμένα, χωρίς να απαιτείται η φυσική του παρουσία, ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετήσει τον πελάτη μέσα από το e-γραφείο που του προσφέρει το ψηφιακό περιβάλλον του OneView. Μπαίνοντας στην πλατφόρμα μπορεί από ένα μόνο σημείο να ολοκληρώσει πολλαπλές εργασίες, εξυπηρετώντας το σύνολο των πελατών του.

Συγκεκριμένα, ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος έχει τη δυνατότητα να υποβάλλει ηλεκτρονικά, άμεσα και εύκολα, την αίτηση ασφάλισης, την οποία με λίγα, απλά βήματα ο πελάτης υπογράφει με το πάτημα ενός κουμπιού, μέσω της καινοτόμου υπηρεσίας e-sign.

Η εκτίμηση της υγείας του πελάτη πραγματοποιείται τηλεφωνικά μέσω της αναβαθμισμένης διαδικασίας του Tele Health και ο Συνεργάτης μπορεί να υποβάλλει όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που ενδεχομένως απαιτούνται για την ασφάλιση του πελάτη, μέσω της ενοποιημένης πλατφόρμας OneView. Στη συνέχεια, ο πελάτης λαμβάνει στο mail το e-ασφαλιστήριο, από το οποίο μπορεί να κατεβάσει και να αποθηκεύσει όλα τα αρχεία που αφορούν στην ασφάλισή του. Όλα αυτά διασφαλίζονται μέσω μιας end-to-end διαδικασίας, από το tablet, το κινητό ή τον υπολογιστή του Συνεργάτη, από οποιοδήποτε σημείο κι αν βρίσκεται.

Οn line αποστολή & εξυπηρέτηση αιτημάτων

Ψηφιακά μπορούν να σταλούν και τα αιτήματα αποζημίωσης των ασφαλισμένων, τόσο μέσω της πλατφόρμας OneView, όσο και του portal πελατών MyGenerali. Μέσω των παραπάνω εργαλείων, τόσο ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος όσο και ο ασφαλισμένος παρακολουθούν online την πορεία των αιτημάτων τους, και ολοκληρώνουν πιο άμεσα και εύκολα την αποστολή των εγγράφων και των δικαιολογητικών που απαιτούνται για την ταχύτερη διεκπεραίωσή τους.

Οnline και με πλήρως αυτοματοποιημένο τρόπο πραγματοποιούνται κι όλες οι συναλλαγές (πληρωμές, εξοφλήσεις, αποζημιώσεις), με πρόσβαση στο ιστορικό των κινήσεων, τόσο για τους πελάτες όσο και για τους Συνεργάτες της Generali.

«Μένουμε Σπίτι. Μένουμε Συνδεδεμένοι και πάντα στην υπηρεσίας σας, είναι το μήνυμα που στέλνουμε στους Συνεργάτες και τους πελάτες μας, καθώς είμαστε η μοναδική ίσως εταιρεία που διαθέτει την ψηφιακή τεχνολογία και τις διαδικασίες, ώστε να ανταποκριθούμε σε κάθε πρόκληση» συμπληρώνει ο κ. Ζερβουδάκης

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v