Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Alpha Bank: Γιατί στάλθηκαν μαζικά SMS στους πελάτες, τι πρέπει να ξέρουν

Η αναίτια αποστολή ενημερωτικών SMS, που αφορούσαν σε συναλλαγές προηγούμενων ημερομηνιών, οφείλεται σε τεχνικό θέμα εξωτερικής πλατφόρμας, υποστηρίζει η τράπεζα. Πώς διεξάγονται τώρα οι συναλλαγές.

Alpha Bank: Γιατί στάλθηκαν μαζικά SMS στους πελάτες, τι πρέπει να ξέρουν

Σε συνέχεια του περιστατικού που έλαβε χώρα τις βραδινές ώρες της Παρασκευής 3 Ιουλίου, όταν πελάτες
της Alpha Bank έλαβαν στις κινητές τους συσκευές ενημερωτικά μηνύματα SMS που αφορούσαν σε παρελθούσες συναλλαγές και ημερομηνίες, η Διοίκηση της Τράπεζας επιθυμεί να ενημερώσει για τα ακόλουθα:

- Η αναίτια αποστολή ενημερωτικών SMS, που αφορούσαν σε συναλλαγές προηγούμενων ημερομηνιών, οφείλεται σε τεχνικό θέμα εξωτερικής πλατφόρμας, που αποκλειστικώς παράγει και αποστέλλει κωδικούς και ενημερωτικά μηνύματα μιας χρήσης, μέσω SMS. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα ουδεμία λειτουργική σύνδεση έχει με τα συστήματα ηλεκτρονικής τραπεζικής της Αlpha Βank.

- Ουδέποτε υπήρξε κυβερνοεπίθεση ή άλλης μορφής διακινδύνευση της ασφάλειας της ιστοσελίδας και των εφαρμογών ηλεκτρονικής τραπεζικής της Τράπεζας.

- Ουδείς κίνδυνος υπήρξε ως προς τους λογαριασμούς, τα στοιχεία συναλλαγών και τα προσωπικά δεδομένα των πελατών. Η Αlpha Βank υιοθετεί τα πλέον αυστηρά μέτρα προστασίας και όλες τις πρόνοιες της ευρωπαϊκής και ελληνικής νομοθεσίας, έχοντας επιτύχει εξαιρετικά υψηλά ποσοστά ασφάλειας συναλλαγών. Παράλληλα, ενημερώνει συνεχώς τους πελάτες της για τις βέλτιστες πρακτικές, ώστε η χρήση
εναλλακτικών δικτύων και καρτών να πραγματοποιείται με απόλυτη ασφάλεια.

- Το τεχνικό ζήτημα αφορούσε αποκλειστικά τη λειτουργία της πλατφόρμας αποστολής κωδικών μίας χρήσης μέσω SMS. Μέχρι την επίλυση του τεχνικού αυτού ζητήματος, η Τράπεζα προχώρησε σε προσωρινή αναστολή λειτουργίας του διαύλου αποστολής μηνυμάτων μίας χρήσης μέσω SMS. Οι πελάτες μας μπορούσαν να λαμβάνουν τους κωδικούς μίας χρήσης μέσω της εφαρμογής Viber και να πραγματοποιούν χωρίς πρόβλημα τις συναλλαγές τους στο ασφαλές ψηφιακό περιβάλλον της Αlpha Βank.

- Η αποστολή των κωδικών myAlpha Code επανήλθε πλέον συνολικά για συναλλαγές από το πρωί της Κυριακής, 5 Ιουλίου. Οι κωδικοί myAlpha Code αποστέλλονται τόσο μέσω της εφαρμογής Viber όσο και
μέσω SMS, εφόσον οι χρήστες των ηλεκτρονικών υπηρεσιών δεν διαθέτουν την εφαρμογή. Το σύνολο των
εφαρμογών digital banking της Αlpha Βank λειτουργεί πλήρως.

- Η Αlpha Βank, σύμφωνα με το πλαίσιο Εταιρικής Διακυβέρνησης που τη διέπει, ενεργοποίησε άμεσα όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες για τη διαπίστωση των αιτίων που οδήγησαν στο περιστατικό αυτό. Η διαδικασία αυτή βρίσκεται σε εξέλιξη και, ανάλογα με τα αποτελέσματά της, η Αlpha Βank θα ενεργήσει, όπως πάντα, με μοναδικό γνώμονα την προάσπιση των συμφερόντων των πελατών και των μετόχων της.

Εκφράζουμε τη λύπη μας για την ανησυχία που προκλήθηκε σε πελάτες μας, εξαιτίας του τεχνικού αυτού ζητήματος και παραμένουμε δεσμευμένοι στη διασφάλιση της απρόσκοπτης και ασφαλούς λειτουργίας των συστημάτων ηλεκτρονικών συναλλαγών μας.

Η Αlpha Βank διαχρονικά βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του εκσυγχρονισμού της τραπεζικής αγοράς στην Ελλάδα, αλλάζοντας τον τρόπο που συναλλάσσονται οι Έλληνες. Από το πρώτο κινητό τραπεζικό κατάστημα, το πρώτο ATM και την κάρτα συναλλαγών μέχρι τη διαμόρφωση ενός πλήρους ψηφιακού οικοσυστήματος web και mobile banking και την εισαγωγή του Apple Pay, η Αlpha Βank έχει στο επίκεντρό της τον πελάτη και την παροχή υψηλού επιπέδου προϊόντων και υπηρεσιών προς τους συναλλασσόμενους.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v