Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

«Αλλαγή Σκυτάλης» στην ηγεσία της Nielsen Consumer Ελλάδας

Νέος Διευθύνων Σύμβουλος αναλαμβάνει ο Βάιος Δημοράγκας, ο οποίος έχει ασχοληθεί με την Έρευνα Αγοράς στο σύνολο της εργασιακής του πορείας, με μια καριέρα συνολικά 12 χρόνων στη Nielsen σε διάφορες χώρες και περιοχές ευθύνης.

«Αλλαγή Σκυτάλης» στην ηγεσία της Nielsen Consumer Ελλάδας

Τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου στην Nielsen Consumer Ελλάδας αναλαμβάνει ο Βάιος Δημοράγκας, ο οποίος διαδέχεται την Βίκη Γρηγοριάδου στην ηγεσία της εταιρείας, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Ο κ. Δημοράγκας έχει ασχοληθεί με την Έρευνα Αγοράς στο σύνολο της εργασιακής του πορείας, με μια καριέρα συνολικά 12 χρόνων στη Nielsen σε διάφορες χώρες και περιοχές ευθύνης, ενώ έχει εργαστεί παλαιότερα και στο φαρμακευτικό κλάδο. Μετακινήθηκε από τη Nielsen Ελλάδας στη Βουλγαρία το 2012, όπου άσκησε τα καθήκοντα του Γενικού Διευθυντή μέχρι το 2014, ενώ για τα επόμενα 3 χρόνια εργάστηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο ως Business Unit Director στο Health & Beauty portfolio της Εταιρείας. Το 2017, ανέλαβε τη θέση του Γενικού Διευθυντή Ουκρανίας και Λευκορωσίας, θέση που κατείχε ως και σήμερα. Παράλληλα με την ελληνική εταιρεία, θα έχει και την ευθύνη της Nielsen Βουλγαρίας.

Η κ. Γρηγοριάδου θα αποχωρήσει από τη Nielsen στα τέλη Σεπτεμβρίου, έπειτα από 24 χρόνια εξέχουσας πορείας στην εταιρεία, εκ των οποίων τα τελευταία 8 κατείχε την θέση της Προέδρου & Διευθύνουσας Συμβούλου της Nielsen Consumer για την Ελλάδα, έχοντας την πλήρη ευθύνη για την χάραξη της αναπτυξιακής πολιτικής. Είναι κάτοχος πτυχίου Ψυχολογίας του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδας (Deree) και μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην Ψυχολογία από το πανεπιστήμιο του Λίβερπουλ. Δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό το επόμενο επαγγελματικό της βήμα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v