Μουσικός Οίκος Νάκας: Γερό στήριγμα από το e-commerce

Μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου ανακτά το 70% των «χαμένων» πωλήσεων. Τι εκτιμά η διοίκηση για την πορεία της οικονομικής χρήσης που λήγει τον Ιούνιο του 2021. Γενναιόδωρη πολιτική χρηματικών διανομών.

Μουσικός Οίκος Νάκας: Γερό στήριγμα από το e-commerce

Την ιδιαίτερη ικανοποίηση της διοίκησης του Μουσικού Οίκου Νάκα προκαλεί το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια του δεύτερου lockdown και με το σύνολο των φυσικών του καταστημάτων να παραμένει κλειστό, η εισηγμένη εταιρεία καταφέρνει να αναπληρώνει περίπου το 70% των πωλήσεών της μέσα από το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Έτσι, φαίνεται πόσο χρήσιμη ήταν η έμφαση που έχει δώσει η εταιρεία στο μέτωπο του e-commerce κατά τα τελευταία χρόνια, με το σχετικό επενδυτικό πρόγραμμα (το οποίο έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ) να βρίσκεται προς το τέλος του.

Κατά την οικονομική χρήση που έληξε τον Ιούνιο του 2020, ο Μουσικός Οίκος Νάκα -επηρεαζόμενος από το πρώτο κύμα της πανδημίας και τα σχετικά περιοριστικά μέτρα- είδε τις πωλήσεις του να μειώνονται από τα 21,66 στα 20,468 εκατ. ευρώ και τα καθαρά του κέρδη να περιορίζονται από τις 740 στις 530 χιλ. ευρώ.

Έτσι, στο πλαίσιο της χθεσινής τακτικής γενικής συνέλευσης, με βάση και την πολύ ισχυρή ρευστότητα της εταιρείας, αποφασίστηκε να μοιραστεί στους μετόχους ποσό πολύ υψηλότερο από τα κέρδη της χρήσης και συγκεκριμένα ψηφίστηκε:

  • Η διανομή μερίσματος ύψους 0,135 ευρώ ανά μετοχή (φορολογικός συντελεστής 5%)
  • Η επιστροφή κεφαλαίου 0,07 ευρώ ανά μετοχή. Τα ποσά αυτά δεν θα επιβαρυνθούν το 2021 με εισφορά αλληλεγγύης.

Σε ό,τι αφορά την τρέχουσα χρήση που λήγει στις 30 Ιουνίου του 2021, η διοίκηση του Μουσικού Οίκου Νάκα θεωρεί πως η όποια πρόβλεψη θα ήταν παρακινδυνευμένη, καθώς, μεταξύ άλλων, είναι άγνωστη η διάρκεια των περιοριστικών μέτρων.

Πάντως, το πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης (Ιούλιος-Σεπτέμβριος 2020) ξεκίνησε ανοδικά, ιδίως σε ό,τι αφορά τη σύνθεση του κύκλου εργασιών και το περιθώριο κέρδους. Όμως, η συγκεκριμένη περίοδος χαρακτηρίζεται από χαμηλή εποχικότητα, λόγω της περιόδου του καλοκαιριού.

Κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου (περιλαμβάνει το εποχικά ισχυρό δίμηνο Νοεμβρίου-Δεκεμβρίου) ενδιαφέρον παρουσιάζει το ότι εν μέσω του νέου lockdown, το μεγαλύτερο ποσοστό των λιανικών πωλήσεων υποκαθίσταται από το ηλεκτρονικό κατάστημα της εισηγμένης.

Όταν η διοίκηση της εταιρείας ανακοίνωνε τα ετήσια αποτελέσματα της περιόδου 30/6/2019-30/6/2020, είχε εκτιμήσει ότι στο σύνολο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης «ο κύκλος εργασιών θα κυμανθεί στα ίδια επίπεδα, κυρίως μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα ενώ και για τα κέρδη της εταιρείας αναμένεται να παραμείνουν σταθερά».

Σήμερα, και αφού έχει μεσολαβήσει το δεύτερο lockdown, η διοίκηση της εισηγμένης εκτιμά πως πολλά θα κριθούν από τις εξελίξεις στο υγειονομικό μέτωπο. «Θέλουμε να πιστεύουμε ότι αν δεν κλείσουν τα καταστήματα κατά την περίοδο Μαρτίου-Μαΐου όπως έγινε την περασμένη άνοιξη, τότε θα μπορούσαμε ίσως να διατηρήσουμε τις οικονομικές μας επιδόσεις», αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Στέφανος Kοτζαμάνης [email protected]

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v