Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΟΠΑΠ: Σειρά μέτρων για τη στήριξη 3.800 πρακτορείων

Νέες πρωτοβουλίες από τον ΟΠΑΠ για τη στήριξη των πρακτορείων, λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας. Τα νέα μέτρα που ελήφθησαν αφορούν σχεδόν 3.800 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.

ΟΠΑΠ: Σειρά μέτρων για τη στήριξη 3.800 πρακτορείων

Σε σημαντικά μέτρα για την οικονομική ενίσχυση των πρακτόρων του προχωρά ο ΟΠΑΠ, με σκοπό την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της πανδημίας Covid-19 στο δίκτυό του.

Οι νέες δράσεις της εταιρείας έρχονται σε συνέχεια των ενεργειών που ήδη πραγματοποιήσει ο OΠΑΠ, από τα πρώτα στάδια της πανδημίας, για την έμπρακτη στήριξη του δικτύου του (π.χ. άμεση απόδοση προμηθειών, αναστολή βραχυπρόθεσμων πληρωμών, μέτρα περιορισμού λειτουργικού κόστους, κ.λπ.).

Κύριοι στόχοι των πρωτοβουλιών του OΠΑΠ για το δίκτυό του είναι η ελάφρυνση υποχρεώσεων και λειτουργικών εξόδων, καθώς και η ενίσχυση των χρηματοοικονομικών ροών των καταστημάτων.

Μεταξύ άλλων, στα μέτρα αυτά περιλαμβάνεται ολοκληρωμένο και μακροχρόνιο πλάνο για την αποπληρωμή υποχρεώσεων με μηνιαίες δόσεις, οικονομική ενίσχυση για την πληρωμή λογαριασμών τηλεπικοινωνιών, απαλλαγή χρεώσεων τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού, παροχή οικονομικής διευκόλυνσης για κάλυψη λειτουργικών εξόδων, κ.ά.

Τα νέα μέτρα στήριξης των πρακτόρων του OΠΑΠ, που αφορούν σχεδόν 3.800 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, παρουσιάστηκαν πρόσφατα από την ανώτερη διοικητική ομάδα της εταιρείας σε εκπροσώπους της ΠΟΕΠΠΠ, της πανελλήνιας ομοσπονδίας πρακτόρων OΠΑΠ, και ανακοινώθηκαν σε όλο το δίκτυο των καταστημάτων OΠΑΠ.

Από την πλευρά της εταιρείας, στην παρουσίαση συμμετείχαν ο Διευθύνων Σύμβουλος του OΠΑΠ Jan Karas, o Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος Οδυσσέας Χριστοφόρου, ο Chief Financial Officer Pavel Mucha και ο Chief Retail Officer Βάιος Καραντίνος.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, ο Jan Karas σημείωσε: «Στον OΠΑΠ έχουμε πλήρη επίγνωση των δυσκολιών και των προκλήσεων που έχει δημιουργήσει η πανδημία στο δίκτυό μας. Στη βάση αυτή, ενεργοποιούμε νέα σημαντικά μέτρα για την οικονομική στήριξη και ανακούφιση των συνεργατών μας, εν μέσω μιας πολύ δύσκολης περιόδου για όλους μας. Ταυτόχρονα, προχωράμε με την κατάρτιση ενός ολοκληρωμένου εμπορικού πλάνου για τα καταστήματά μας, με γνώμονα την πλήρη επαναλειτουργία του δικτύου μας και στόχο την προσέλκυση πελατών, με νέες προϊοντικές, προωθητικές και επικοινωνιακές ενέργειες».

Επιπλέον, ο Οδυσσέας Χριστοφόρου σχολίασε: «Οι πράκτορες του OΠΑΠ αποτελούν το πρόσωπο της εταιρείας σε όλη την Ελλάδα. Από την αρχή της πανδημίας, στηρίξαμε έμπρακτα τους συνεργάτες μας, μέσω στοχευμένων ενεργειών. Τα νέα μέτρα που υλοποιούμε, έχουν σχεδιαστεί με βάση τις ιδιαίτερες ανάγκες των καταστημάτων μας, λαμβάνοντας υπόψη προτάσεις που συζητήθηκαν με τους συνεργάτες μας και προήλθαν απευθείας από το δίκτυό μας. Σε κάθε περίπτωση, σταθερή δέσμευση του OΠΑΠ είναι να στέκεται πάντα δίπλα στους συνεργάτες του».

Οι Βάιος Καραντίνος και Pavel Mucha παρουσίασαν αναλυτικά τη νέα σειρά δράσεων της εταιρείας για τη στήριξη των πρακτόρων της.

Από την πλευρά τους, οι εκπρόσωποι της ΠΟΕΠΠΠ εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για τις πρωτοβουλίες που παρουσίασε η εταιρεία, καθώς παρέχεται άμεση στήριξη στους πράκτορες του OΠΑΠ, που έχουν κληθεί να αναστείλουν τη δραστηριότητά τους για πολλούς μήνες, αλλά και να εφαρμόσουν αυστηρούς περιορισμούς την περίοδο που τα καταστήματά τους ήταν σε λειτουργία.


Μαρία Μόσχου

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v