Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Σύμβαση για την κατασκευή υποσταθμών στη Γεωργία υπέγραψε η Mytilineos

Αυτό είναι το πρώτο έργο για τη Mytilineos στη Γεωργία και στην ευρύτερη περιοχή του Καυκάσου.

Σύμβαση για την κατασκευή υποσταθμών στη Γεωργία υπέγραψε η Mytilineos

Η Mytilineos, μέσω του Τομέα Έργων Βιώσιμης Ανάπτυξης (SES BU), υπέγραψε σύμβαση με την Georgian State Electrosystem JSC (GSE) για την κατασκευή δύο νέων Υποσταθμών Υψηλής Τάσης 220/110 kV και την επέκταση Υποσταθμών 500 kV και 400 kV ενός υπάρχοντος σταθμού μετατροπής στη Γεωργία.

Οπως ανακοίνωσε η εταιρεία, το Έργο περιλαμβάνει την κατασκευή δύο νέων υποσταθμών 220/110 kV “Lajanuri” και “Ozurgeti” καθώς και την επέκταση της πλευράς 400 kV και 500 kV AC του σταθμού μετατροπής Akhaltsikhe. Οι δύο νέοι υποσταθμοί Lajanuri και Ozurgeti θα περιλαμβάνουν διάταξη διπλών ζυγών στα 220/110 kV και 4 αυτομετασχηματιστές 220/110/35 kV (δύο για κάθε υποσταθμό). Οι εργασίες στον υφιστάμενο σταθμό μετατροπής Akhaltsikhe θα περιλαμβάνουν την ολοκλήρωση και επέκταση της πύλης 20C01 (400 kV) και της πύλης 10B04 (500 kV).

Αυτό είναι το πρώτο έργο για τη Mytilineos στη Γεωργία και στην ευρύτερη περιοχή του Καυκάσου. Η Εταιρεία, ακολουθώντας τις διεθνείς τάσεις για αποτελεσματική διανομή και μεταφορά ενέργειας, επιδεικνύει ένα επιτυχημένο portfolio αντίστοιχων έργων. Η τεχνογνωσία της σε σύγχρονα ενεργειακά έργα (όπως τα ΚΥΤ Κορίνθου και Κουμουνδούρου, καθώς και οι Υποσταθμοί στην Αλβανία), αποτελεί βασικό παράγοντα επιτυχίας για την κάλυψη σημαντικών ενεργειακών αναγκών και την εξασφάλιση ενεργειακής ασφάλειας. Μέσω του αναβαθμισμένου SES BU, εστιάζει πλέον και στη δυναμική ανάπτυξη βιώσιμων έργων και υποδομών.

Η εν λόγω σύμβαση έχει προγραμματιστεί να ολοκληρωθεί εντός 30 μηνών, συμπληρωματικά των 24 μηνών της περιόδου εγγύησης και η συμβατική αξία για τη Mytilineos ανέρχεται σε €35.665.000.

Η Γεωργία έχει εξασφαλίσει χρηματοδότηση από την KfW. Η σύμβαση με τη Mytilineos αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του «Open Program Extension Transmission Network Georgia II», προκειμένου να βελτιστοποιηθεί η ροή φορτίου, να αυξηθεί η ικανότητα μεταφοράς και να βελτιωθεί η αξιοπιστία του δικτύου μεταφοράς της χώρας.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v