Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Νέοι πονοκέφαλοι για τους Ηπειρώτες Βίκο και Ζαγόρι

«Πόδι» και στην παραγωγή εμφιαλωμένου νερού βάζει ο όμιλος Mantis, που αναμένει την απόφαση του δικαστηρίου για τη Μαλαματίνα.

Νέοι πονοκέφαλοι για τους Ηπειρώτες Βίκο και Ζαγόρι

Ο όμιλος εταιρειών Mantis, από τους μεγαλύτερους παίκτες στη διανομή αναψυκτικών, οινοπνευματωδών ποτών και καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα, ετοιμάζεται να εισέλθει και παραγωγικά στην αγορά του εμφιαλωμένου νερού, που σήμερα ελέγχεται από τους Ηπειρώτες «νερουλάδες» Βίκο και Ζαγόρι.

Ο όμιλος με καταβολές από τα Τρίκαλα, που κέρδισε στην κούρσα διεκδίκησης την οινοποιητική Μαλαματίνα -αναμένει την απόφαση του δικαστηρίου επί του σχεδίου εξυγίανσης που έχει καταθέσει-, διαθέτει πηγή και έχει ξεκινήσει να «χτίζει» εργοστάσιο εμφιαλωμένου νερού στο Καστράκι Φωκίδας (έχει εξαγοράσει το κτήριο).

Η παραγωγική είσοδός του στην κατηγορία, όπως αναφέρουν στο Euro2day.gr πηγές με γνώση, τοποθετείται για τα τέλη του 2022 με αρχές του 2023. Το διάστημα αυτό αναζητά διευθυντή εργοστασίου για τη μονάδα στο Καστράκι και προετοιμάζει την παραγωγική του είσοδο σε έναν κλάδο και σε ένα προϊόν που τα τελευταία χρόνια συγκεντρώνει το επενδυτικό ενδιαφέρον και ξένων με το αντικείμενο παικτών, όπως του εφοπλιστή Τσάκου, της ΛΟΥΞ Μαρλαφέκας, της NU Aqua, κ.ά.

Εν αντιθέσει με τους υπόλοιπους παίκτες του κλάδου, που έχουν εμπειρία ή τώρα κάνουν τα πρώτα τους βήματα στην αγορά, ο όμιλος Mantis διαθέτει το δίκτυο εκείνο που θα του επιτρέψει να τοποθετήσει το προϊόν του στη λιανική, στη χονδρική και στον κλάδο του HORECA.

Σήμερα εμπορική παρουσία, στη συγκεκριμένη αγορά, έχει με το ανθρακούχο φυσικό μεταλλικό νερό AQUA Carpatica της Valvis Holdings, ενώ τον Οκτώβριο του 2018 η θυγατρική του ομίλου Mantis, η ATTRACTION συνέστησε τη ΝΕΡΟ ΟΙΤΗ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ, με αντικείμενο την εμφιάλωση φυσικού μεταλλικού νερού.

Εκτός από το εμφιαλωμένο νερό, ο όμιλος Mantis έχει σχέση αποκλειστικής συνεργασίας με οίκους όπως τη Red Bull GMBH, την Energizer Trading Limited, τη Wilkinson Sword & Hawaiian Tropic, τη Mars Hellas S.A. για το κανάλι του impulse (Mars, M&M, Snickers, Maltesers, Milky way, Twix, Orbit, Uncle Ben's, Whiskas) και το μεταλλικό AQUA Carpatica.

Πέρυσι, λόγω της πανδημίας και των lockdowns που έπληξαν κυρίως τον κλάδο του ΗORECA, οι πωλήσεις της Μάντης Εμπορική μειώθηκαν κατά 6,96% σε σχέση με το 2019 στα 33,4 εκατ. ευρώ, τα αποτελέσματα προ φόρων διαμορφώθηκαν στο 1,075 εκατ. ευρώ από 1,142 εκατ. ευρώ ενώ τα καθαρά κέρδη εμφάνισαν οριακή αύξηση στις 735.067 ευρώ από 734.186 ευρώ.

Αλεξάνδρα Γκίτση [email protected]

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v