Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Mega επένδυση στη Μαγούλα από τη Γενική Αποθηκών

Η 100% θυγατρική της Εθνικής Τράπεζας, η οποία ελέγχει ήδη ένα από τα μεγαλύτερα κέντρα logistics στη χώρα, προχωρά σε νέα επένδυση 120 εκατ. ευρώ για την προσθήκη 150.000 τ.μ.

Mega επένδυση στη Μαγούλα από τη Γενική Αποθηκών

Επένδυση για τη δημιουργία επιπλέον 150 χιλιάδων τ.μ. στεγασμένων αποθηκών στη Μαγούλα προωθεί η Γενική Αποθηκών (ΠΑΕΓΑΕ), διευρύνοντας αφενός το ήδη ισχυρό αποτύπωμά της στην αγορά logistics και αφετέρου, σπεύδοντας να εκμεταλλευτεί την εξόχως ισχυρή ζήτηση για αποθηκευτικούς χώρους και σχετικές υπηρεσίες.

Η 100% θυγατρική εταιρεία της Εθνικής Τράπεζας δημιούργησε το 1995 το αποθηκευτικό συγκρότημα στη Μαγούλα σε αρχική έκταση 146 στρεμμάτων, η οποία με διαδοχικές αγορές ανέρχεται πλέον σήμερα στα 1.127 στρέμματα. Το 2014 η εταιρεία προχώρησε επίσης στην εξαγορά της επιχειρηματικής δραστηριότητας της Hellenic Logistics Transport A.E., της μεγαλύτερης εταιρείας υπηρεσιών Logistics έτοιμων αυτοκινήτων και ενίσχυσε ακόμη περισσότερο τη θέση των υπηρεσιών 3rd Party Logistics, συμπεριλαμβάνοντας πλέον υπηρεσίες PDS (Pre Delivery Services), PDI (Pre Delivery Inspections) και μεταφοράς οχημάτων.

Στα δομήσιμα 678 στρέμματα του ακινήτου έχουν αναπτυχθεί 112.550 τ.μ. δύο στεγασμένων χώρων γραφείων, αποθηκών και βοηθητικών τους παραρτημάτων και στην υπόλοιπη έκταση 330.000 τ.μ. δύο υπαίθριοι αποθηκευτικοί χώροι, συγκροτώντας έτσι τη μεγαλύτερη ενιαία εγκατάσταση Logistics στον ελλαδικό χώρο τόσο από πλευράς στεγασμένων χώρων όσο και γηπέδου.

Η νέα επένδυση η οποία υπολογίζεται σε 120 εκατ. ευρώ, αφορά στη δημιουργία τριών αποθηκών που θα ανεγερθούν στο δυτικό τμήμα του ακινήτου με συνολικό εμβαδόν 119,4 χιλ τ.μ. και δύο αποθήκες που θα ανεγερθούν στο ανατολικό τμήμα του ακινήτου με συνολικό εμβαδόν 30,8 χιλ. τ.μ. Στο δυτικό τμήμα του ακινήτου αναπτύσσονται εκτάσεις αποθήκευσης αυτοκινήτων με χωρητικότητα 10.302 αυτοκίνητα, ενώ στο ανατολικό τμήμα αναπτύσσονται εκτάσεις αποθήκευσης αυτοκινήτων με χωρητικότητα 2.665 αυτοκίνητα.

Σημειώνεται ότι ήδη έχουν δοθεί προεγκρίσεις για το Ειδικό Χωρικό Σχέδιο της επένδυσης, ενώ το ΥΠΕΝ έθεσε σε δημόσια διαβούλευση τη στρατηγική μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων του έργου.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v