Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Πιστοποιήθηκε για την ικανοποίηση πελατών και τη διαχείριση παραπόνων η Μινέττα

Εφαρμόζοντας τις οδηγίες ISO 10002, η Εταιρία λειτουργεί βάσει Συστήματος Διαχείρισης Παραπόνων, που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του προτύπου.

Πιστοποιήθηκε για την ικανοποίηση πελατών και τη διαχείριση παραπόνων η Μινέττα

H Mινέττα Ασφαλιστική, στο πλαίσιο του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας, και επιπρόσθετα του ISO 9001 που εφαρμόζει επί σειρά ετών, έλαβε βεβαίωση συμμόρφωσης σύμφωνα με τις απαιτήσεις του προτύπου ISO 10002:2018 που αφορά στην ικανοποίηση πελατών και στη διαχείριση παραπόνων.

Συγκεκριμένα, εφαρμόζοντας τις οδηγίες ISO 10002, η Εταιρία λειτουργεί βάσει Συστήματος Διαχείρισης Παραπόνων, που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του προτύπου.

Το Σύστημα Διαχείρισης Παραπόνων, έχει δημιουργηθεί λαμβάνοντας υπόψη:

  • Τις ρυθμιστικές απαιτήσεις
  • Τις οικονομικές, λειτουργικές και οργανωτικές απαιτήσεις
  • Τη σχετική ανατροφοδότηση από πελάτες, προσωπικό και άλλα ενδιαφερόμενα μέρη

Βασική επιδίωξη της Εταιρίας παραμένει η συνεχής βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών της, με σκοπό την περαιτέρω διεύρυνση του οφέλους που προσλαμβάνουν οι ασφαλισμένοι, αλλά και οι συνεργάτες της.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v