Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

United Group: Αύξηση εσόδων 40% στο α’ τρίμηνο μετά την εξαγορά της Wind

Στα 215,3 εκατ. ευρώ ανήλθαν τα λειτουργικά κέρδη του ομίλου. Η Wind Hellas η οποία και ενοποιήθηκε πλήρως στον Ομιλο συνείσφερε στα έσοδα 139 εκατ. ευρώ ή το 23% των εσόδων.

United Group: Αύξηση εσόδων 40% στο α’ τρίμηνο μετά την εξαγορά της Wind

Αύξηση εσόδων 40% κατέγραψε η United Group στο α’ τρίμηνο του 2022 φτάνοντας τα 616,8 εκατ. ευρώ ενώ αύξηση 34% παρουσίασαν τα λειτουργικά κέρδη μετά τις μισθώσεις (EBITDAal) τα οποία διαμορφώθηκαν σε 215,3 εκατ. ευρώ. Ωστόσο κατέγραψε μετά από φόρους ζημιές 45,2 εκατ. ευρώ, έναντι ζημίας 7,2 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2021.

Η Wind Hellas η οποία και ενοποιήθηκε πλήρως στον Ομιλο συνείσφερε στα έσοδα 139 εκατ. ευρώ ή το 23% των εσόδων. Ανάλογη ήταν η συνεισφορά της Vivacom Βουλγαρίας με έσοδα 138 εκατ. ευρώ.

Η Wind αποτέλεσε και τη δεύτερη πιο σημαντική συνεισφορά sta ΕΒΙΤDAal με 39,2 εκατ. ευρώ, αντιστοιχώντας στο 18% των συνολικών κερδών EBITDAal ενώ την πρώτη θέση πήρε η Vivacom με συνεισφορά ύψους 60,6 εκατ. ευρώ.

Η Nova είχε στο α’ τρίμηνο του 2021 έσοδα ύψους 59,2 εκατ. ευρώ και λειτουργικά κέρδη EBITDAal, ύψους 16,6 εκατ. ευρώ.

Όπως τονίζεται από τον Όμιλο η μείωση της κερδοφορίας (προ φόρων) αποδίδεται:

- Στην αύξηση των χρηματοοικονομικών δαπανών (+70% φτάνοντας τα 64 εκατ. ευρώ)

- στα κόστη εξαγορών και συγχωνεύσεων.

- Στην αύξηση των κεφαλαιουχικών δαπανών (Capex) κατά 83% φτάνοντας τα 152 εκατ. ευρώ. Την μεγαλύτερη αύξηση capex εμφανίζει η Nova (+208%).

Οι συνολικές οφειλές ξεπέρασαν τα 5,3 δισ. ευρώ (ομολογιακά δάνεια, μισθώσεις κ.λπ.) ποσό που είναι σημαντικά αυξημένο σε σχέση με τα 4,0 δις. ευρώ πριν ένα χρόνο. Η αύξηση αυτή των οφειλών αποδίδεται στο νέο δανεισμό που προχώρησε ο όμιλος με στόχο την εξαγορά την Wind (980 εκατ. ευρώ) αλλά και της Optima Telekom στην Κροατία.

Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στην περίληψη των οικονομικών μεγεθών τριμήνου του Ομίλου «Η WIND έχει συνολικά 4,2 εκατομμύρια χρήστες και προσφέρει υπηρεσίες κινητής, σταθερής, internet, τηλεόρασης και αποφέρει ετήσια έσοδα άνω των 500 εκατ. ευρώ. Απόκτηση και ενσωμάτωση ισχυρών τηλεπικοινωνιακών και άλλων εταιρειών αποτελεί βασικό μέρος της ευρωπαϊκής στρατηγικής ανάπτυξης του Ομίλου. Η Ελλάδα αποτελεί βασική αγορά για τον Όμιλο και με την εξαγορά της WIND, ο Όμιλος μπορεί να δημιουργήσει ηγετική θέση συμβάλλοντας στην ανάπτυξη του κλάδου των τηλεπικοινωνιών της Ελλάδας μέσω επενδύσεων σε υποδομές δικτύου, περιεχόμενο, τεχνολογία και καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες και παίζοντας σημαντικό ρόλο στην ψηφιοποίηση της χώρας».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v