Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

IMS: Ελαβε άδεια από ΤτΕ ως μεσίτης πιστώσεων στεγαστικής πίστης

Την προηγούμενη χρονιά η εταιρεία χειρίστηκε το 9,4% των εκταμιεύσεων από τις τέσσερις συστημικές τράπεζες.

IMS: Ελαβε άδεια από ΤτΕ ως μεσίτης πιστώσεων στεγαστικής πίστης

Τη λήψη από την Τράπεζα της Ελλάδος της πρώτης άδειας για διαμεσολάβηση στην έκδοση στεγαστικού δανείου, ανακοίνωσε την Τρίτη 31 Μαΐου, η διοίκηση της IMS – Individual Mortgage Solutions

Η IMS είναι ο πρώτος και ο μόνος μεσίτης πιστώσεων στη χώρα και αποτελεί το μεγαλύτερο συνεργάτη των Ελληνικών Τραπεζών στη διαμεσολάβηση για την έκδοση στεγαστικού δανείου, χωρίς καμία άμεση ή έμμεση οικονομική επιβάρυνση για τον δανειολήπτη.

Κατά τη διάρκεια ενημερωτικής εκδήλωσης, ο κ. Κυριάκος Καμπούρης, Partner στην IMS επισήμανε ότι «απλοποιούμε τη χρονοβόρα και πολύπλοκη γραφειοκρατική διαδικασία έκδοσης στεγαστικού δανείου, παρουσιάζοντας και αναλύοντας αμερόληπτα όλες τις διαθέσιμες επιλογές. Έτσι, οι πελάτες μας μπορούν να είναι σίγουροι ότι επιλέγουν την πλέον συμφέρουσα λύση χρηματοδότησης. Βασικό μας στόχος είναι η αναβάθμιση του τρόπου εκταμίευσης των δανείων ελαχιστοποιώντας τη φυσική παρουσία στα υποκαταστήματα τραπεζών».

Σύμφωνα με τα αρχεία των συνεργαζόμενων τραπεζών, έχει άνω του 90% εγκρισιμότητα στις υποθέσεις που προωθεί και έχει εκταμιεύσει περισσότερα από 3.000 δάνεια μέσα στα τελευταία 7 χρόνια.

Το πρώτο τετράμηνο του 2021, οι εκταμιεύσεις σε στεγαστικά δάνεια άγγιξαν συνολικά τα 184 εκατομμύρια ευρώ. Την αντίστοιχη περίοδο του 2022 έφτασαν τα 348 εκατομμύρια, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία των τεσσάρων συστημικών τραπεζών. Η IMS διαμεσολάβησε για τα 34 εκατομμύρια ευρώ εξ’ αυτών.

Η πολυετής εμπειρία και εξειδίκευση της IMS στο χώρο του στεγαστικού δανείου προσφέρει στο πελατολόγιο της μια υπηρεσία “one-stop-shop”.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση η IMS, προσφέρει στον πελάτη:

  • Λεπτομερή ενημέρωση για τα προϊόντα και το πιθανό ρίσκο
  • Πλήρη ενημέρωση σχετικά με κάθε νομική υποχρέωση και τεχνική λεπτομέρεια στο δανειολήπτη
  • Ρόλο Συμβούλου σε ζητήματα που προκύπτουν κατά τη διάρκεια της διαδικασίας (τεχνικά, νομικά κ.ά.)
  • Προσωποποιημένη εξυπηρέτηση
  • Υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και διευρυμένο ωράριο
  • Μείωση του χρόνου της διαδικασίας έως την εκταμίευση του δανείου
  • Την καλύτερη δυνατή επιλογή, αποτυπώνοντας με ακρίβεια προς το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα το προφίλ του πελάτη, προτού κατατεθεί η αίτηση δανείου
Ευρεία γκάμα προϊόντων βασισμένη στις ανάγκες του εκάστοτε πελάτη και στην πιστοληπτική του ικανότητα

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v