Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Πόσα κερδίζει από τον καφέ ο Βασίλης Κάτσος

Υψηλότερες από το 2020, την πρώτη χρονιά της πανδημίας, αλλά κάτω από το 2019 οι επιδόσεις της Cafetex, συμφερόντων των Γ. Μπενόπουλου και Β. Κάτσου.

Πόσα κερδίζει από τον καφέ ο Βασίλης Κάτσος

Το φράγμα των 10 εκατ. ευρώ έσπασαν πέρυσι οι πωλήσεις της Cafetex, μητρικής της αλυσίδας Coffeeway του Γιάννου Μπενόπουλου, στην οποία έχει επενδύσει τα τελευταία χρόνια και ο Βασίλης Κάτσος της VNK Capital, γνωστός από τη Pharmathen, κατέχοντας πλειοψηφικό πακέτο μετοχών.

Ωστόσο τα 10,166 εκατ. ευρώ που ήταν πέρυσι ο τζίρος της εταιρείας, ο οποίος ήταν κατά 8,1% υψηλότερος από το 2020, απέχει πάνω από 1 εκατ. ευρώ από τις επιδόσεις της εταιρείας στη χρήση του 2019. Ο λόγος που επικαλείται η διοίκηση της εταιρείας είναι ότι το ξέσπασμα της πανδημίας Covid-19 και τα μέτρα προστασίας και περιορισμού εξάπλωσης του κορωνοϊού που επιβλήθηκαν στην ελληνική επικράτεια το 2021 είχαν σημαντική επίπτωση στη δραστηριότητά της στο κανάλι HORECA, κυρίως το περσινό πρώτο εξάμηνο, λόγω του πλήγματος που δέχτηκαν τα καταστήματα εστίασης και ο ελληνικός τουρισμός.

Τα μικτά κέρδη ανήλθαν στο ποσό των 2,818 εκατ. ευρώ από 2,712 εκατ. ευρώ και το μικτό περιθώριο κέρδους διαμορφώθηκε στο 27,7% έναντι 28,8% το 2020. Η μείωση αυτή οφείλεται κυρίως στην αύξηση της τιμής του καφέ κατά τους τελευταίους μήνες του 2021. Έτσι τα προ φόρων αποτελέσματα υποχώρησαν στις 780 χιλ. ευρώ έναντι 1,027 εκατ. ευρώ και τα καθαρά αποτελέσματα μετά φόρων στις 639 χιλ. ευρώ έναντι 758 χιλ. ευρώ. Σε ό,τι αφορά τα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων και έκτακτων αποτελεσμάτων διαμορφώθηκαν στο 1,442 εκατ. ευρώ, έναντι κέρδους 1,659 εκατ. ευρώ.

Για τη φετινή χρονιά, η στρατηγική της εταιρείας εστιάζει:

  • στην αύξηση των πωλήσεων επώνυμων προϊόντων Coffeeway και Brazita,
  • στη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου παραγωγής προϊόντων Ιδιωτικής Ετικέτας
  • στην ενίσχυση της διανομής στη μικρή λιανική και στο κανάλι των επαγγελματικών πωλήσεων στην Ελλάδα, και
  • στην ανάπτυξη πωλήσεων σε αγορές του εξωτερικού κυρίως μέσω αποκλειστικών αντιπροσώπων για τη διάθεση επώνυμων προϊόντων.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v