Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Δ. Θανόπουλος: Το «παντοπωλείο» που τζιράρει 53 εκατ.

Με μόλις τρία φυσικά καταστήματα και ένα e-shop, η αλυσίδα Δ. Θανόπουλος παραμένει το σούπερ μάρκετ με την καλύτερη απόδοση. Τι δείχνει το ταμείο του 2021 και ποιες οι εκτιμήσεις για τη φετινή χρονιά.

Δ. Θανόπουλος: Το «παντοπωλείο» που τζιράρει 53 εκατ.

Τα πρώτα 125 χρόνια παρουσίας της στην αγορά συμπληρώνει εφέτος η Δ. Θανόπουλος, η μακροβιότερη αλυσίδα της χώρας αλλά και το σούπερ μάρκετ με την καλύτερη απόδοση από άποψη τζίρου και κερδών σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Όμως ακόμη και η αλυσίδα Δ. Θανόπουλος, που απευθύνεται κυρίως, αλλά όχι μόνο, στην upper class -τα καταστήματά της βρίσκονται στα Βόρεια Προάστια (Κηφισιά, Ερυθραία και Νέα Κηφισιά)- δέχεται πίεση. Κάτι που αποτυπώθηκε στα μεγέθη της περασμένης χρήσης. Πέρυσι λοιπόν η Δ. Θανόπουλος είχε τζίρο 53,239 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας μείωση 3,5% σε σχέση με το 2020 ενώ τα καθαρά της κέρδη υποχώρησαν στα 3,382 εκατ. ευρώ από 4,756 εκατ. ευρώ που ήταν το 2020.

Πάντως παρά την πίεση στον τζίρο και στα κέρδη, η αλυσίδα προχώρησε σε αύξηση του αριθμού του προσωπικού της κατά 6,32%, με αποτέλεσμα στο τέλος του 2021 να απασχολεί 370 άτομα από 348 άτομα το 2020.

Κατά τη διάρκεια της περασμένης χρονιάς, η εταιρεία κατέβαλε μερίσματα 3 εκατ. ευρώ από κέρδη προηγούμενων ετών, για τη χρήση του 2021 δεν έχει προϋπολογίσει τη διανομή μερίσματος, ενώ δεν δόθηκαν αμοιβές στα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της.

Για την τρέχουσα χρήση, η διοίκησή της, σύμφωνα με όσα αναφέρει στις οικονομικές καταστάσεις που δημοσίευσε χθες Τετάρτη, αναμένει ελαφρά πτώση του τζίρου της, σε σχέση με τα επίπεδα του 2021, διότι όπως αναφέρει, πέρυσι οι πωλήσεις ορισμένων μηνών ενισχύθηκαν από την απαγόρευση λειτουργίας των εστιατορίων.

Εν τω μεταξύ σε μια προσπάθεια να ακολουθήσει τον έντονο ανταγωνισμό και την πλειοδοσία προσφορών και προωθητικών ενεργειών, η αλυσίδα με αφορμή τη συμπλήρωση 145 χρόνων παρουσίας της στην αγορά προσφέρει έκπτωση έως 50% σε 145 επιλεγμένα προϊόντα και αντίστοιχη έκπτωση σε 145 προϊόντα που τη διαφοροποιούν από τον μαζικό ανταγωνισμό -τέτοια είναι π.χ. τα ζυμαρικά cipriani. Άλλωστε όπως έχουν πει και οι επικεφαλής της, «αυτό που μας κρατάει ζωντανούς σε μια εποχή έντονου ανταγωνισμού, όπως είναι αυτή που διανύουμε, είναι η διαφοροποίησή μας».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v