Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Blueground: Το ταξίδι από Αθήνα σε Ρίο ντε Τζανέιρο και Μεξικό

Μέσω της εξαγοράς της Tabas η Blueground θα εισέλθει στην αγορά της Λατινικής Αμερικής. Η διοίκηση της start-up αναμένει διπλασιασμό εσόδων της στα 600 εκατ. δολάρια το 2023.

Blueground: Το ταξίδι από Αθήνα σε Ρίο ντε Τζανέιρο και Μεξικό

Πιο κοντά από ποτέ στο να χαρακτηριστεί «μονόκερος» είναι η Blueground η ελληνική start-up εταιρεία που δραστηριοποιείται διεθνώς στον χώρο του real estate και της τεχνολογίας (proptech)  η οποία προχωρά στην εξαγορά της βραζιλιάνικης prop-tech startup Tabas με στόχο το 2023 να αποτελέσει ακόμα μία χρονιά σταθμό με νέες επενδύσεις και εξαγορές αλλά  και διπλάσια έσοδα.

Η εταιρεία στοχεύει να κλείσει το 2022 με έσοδα περίπου 300 εκατ. ευρώ καθώς στο έτος που διανύουμε έκανε την είσοδό της σε 11 νέες πόλεις και μπήκε για πρώτη φορά στην αγορά της Ασίας, με το Χονγκ Κονγκ και τη Σιγκαπούρη.  Από την ίδρυση της η Blueground έχει αντλήσει κεφάλαια ύψους 258 εκατ. δολ.

''Είμαστε εξαιρετικά χαρούμενοι που ανακοινώνουμε την πρώτη από μία σειρά εξαγορών και επενδύσεων που θα κάνουμε τα επόμενα χρόνια, προκειμένου να έρθουμε πιο κοντά στον στρατηγικό μας στόχο της δημιουργίας ενός δικτύου 40,000 διαμερισμάτων σε 50 πόλεις μέχρι το 2025. Παράλληλα παραμένουμε προσηλωμένοι στην επίτευξη κερδοφορίας μέσα στα επόμενα χρόνια.'' Είπε μιλώντας στο Euro2day ο Ceo της εταιρείας Αλέξανδρος Χατζηελευθερίου.

Blueground και Tabas θα έχουν παρουσία σε 29 πόλεις σε 16 χώρες και θα απασχολούν περισσότερα από 1.000 άτομα. Μετά την εξαγορά της Tabas και με βάση τις τρέχουσες οικονομικές προβλέψεις, η Blueground αναμένεται να φτάσει τα περίπου $650 εκατομμύρια σε έσοδα το 2023.

Στον σχεδιασμό της Blueground εξετάζεται και η εισαγωγή της σε χρηματιστήριο, εντός διετίας, με το βλέμμα στραμμένο προς το ΧΑ και την Wall Street.

Η Tabas είναι μία proptech start up που δραστηριοποιείται στην αγορά της Λατινικής Αμερικής με αντικείμενο ανάλογο της Blueground. Η εταιρεία διαθέτει πλέον περισσότερα από 1.000 διαμερίσματα στο Σάο Πάολο,το Ρίο ντε Τζανέιρο και τη Μπραζίλια, και πριν την εξαγορά της από την Blueground έχει συγκεντρώσει πάνω από $20 εκατομμύρια σε χρηματοδότηση.

Η Blueground έχει δημιουργήσει ένα δίκτυο 9.500 επιλεγμένων διαμερισμάτων υψηλής ποιότητας σε δημοφιλείς γειτονιές σε όλο τον κόσμο, τα οποία διατίθενται για μίσθωση διάρκειας από ένα μήνα μέχρι και μερικά χρόνια. Η εφαρμογή πελατών (guest app) της Blueground παρέχει 24ωρη υποστήριξη καθώς και πρόσβαση σε καθημερινές υπηρεσίες, όπως καθαρισμό διαμερισμάτων, παράδοση ειδών παντοπωλείου.

Με έδρα τη Νέα Υόρκη και περισσότερους από 900 εργαζόμενους, η Blueground διατηρεί διαμερίσματα σε πόλεις, μεταξύ των οποίων οι Νέα Υόρκη, Λος Άντζελες, Σαν Φρανσίσκο, Βοστώνη, Σικάγο, Ουάσιγκτον, Ντένβερ, Σιάτλ, Ώστιν, Μαϊάμι, Ντουμπάι, Κωνσταντινούπολη, Παρίσι, Λονδίνο, Βιέννη, Βαρκελώνη, Βασιλεία, Βερολίνο, Ζυρίχη, Κοπεγχάγη, Λισαβώνα, Λουξεμβούργο, Μαδρίτη, Σιγκαπούρη, Χονγκ Κονγκ και Αθήνα.

Η Blueground στοχεύει να έχει διεθνή παρουσία σε 50 πόλεις έως το 2025.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v