Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

McDonald's: Μετά την Ακρόπολη, σχέδια για Ελληνικό, Βουλιαγμένης και Μοναστηράκι

Ο Melo Hili της μαλτέζικης Premier Capital στοχεύει σε 50 σημεία, με έμφαση σε τουριστικές περιοχές. Τα τρία νέα που ανοίγουν το 2023. Στα 81 εκατ. ευρώ ο τζίρος το 2022, χωρίς ζημιογόνα εστιατόρια.

McDonalds: Μετά την Ακρόπολη, σχέδια για Ελληνικό, Βουλιαγμένης και Μοναστηράκι

Με στόχο να ηγηθεί της αγοράς γρήγορου φαγητού η Premier Capital, που αναπτύσσει το δίκτυο McDonald's στην Ελλάδα και άλλες 5 χώρες, έχοντας εδραιώσει τη θέση της, με δίκτυο 29 σημείων, τζίρο πάνω από 81 εκατ. ευρώ το 2022 και χωρίς ζημιογόνα εστιατόρια, ετοιμάζεται να κλιμακώσει το επενδυτικό της πλάνο.

Στοχεύει την επόμενη πενταετία να φτάσει τα 50 εστιατόρια, με 3.000 εργαζόμενους.

Χθες εγκαινίασε το 29ο McDonald's στην Ελλάδα, κάτω από την Ακρόπολη (Διον. Αρεοπαγίτου 5 και Μακρή 1). Στο εστιατόριο απασχολούνται 60 εργαζόμενοι και αναπτύχθηκε σύμφωνα με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας για τη δραστηριότητα σε περιβάλλοντα χώρο αρχαιοτήτων, χωρίς φωτεινή επιγραφή ή άλλου είδους σήμανση στο εξωτερικό του. Πρόκειται για επένδυση 1 εκατ. ευρώ, που ανακοινώθηκε παρουσία του top management της μαλτέζικης Premier Capital plc., η οποία ελέγχει δίκτυο 175 καταστημάτων σε Μάλτα, Λιθουανία, Εσθονία, Λετονία, Ελλάδα και Ρουμανία.

Ο Melo Hili, Chairman και Developmental Licensee της Premier Capital plc., θεωρεί τη McDonald's κορυφαία εταιρεία fast food στην Ελλάδα, η οποία αναπτύσσεται κόντρα στον οξύ ανταγωνισμό, με εδραιωμένα σήματα απέναντί της, όπως το χαρτοφυλάκιο του ομίλου Goody’s-Everest, με περισσότερα από 560 σημεία πώλησης σε Ελλάδα και εξωτερικό. Ο κ. Hili δεσμεύτηκε για περαιτέρω επενδύσεις, σημειώνοντας ότι τοποθετήθηκε στη χώρα σε μια δύσκολη εποχή, επί μνημονίων, ξεκινώντας με επένδυση 1,5 εκατ. ευρώ το 2011 για να φτάσει το 2022 να επενδύσει 7 εκατ. ευρώ, ανεβάζοντας τον πήχη στα 35 εκατ. ευρώ σε 12 χρόνια παρουσίας του στην τοπική αγορά.

Το επενδυτικό του πλάνο εστιάζει σε τρεις βασικούς τομείς: ανακαινίσεις καταστημάτων, τεχνολογία και ανθρώπινο δυναμικό. Έτσι έφτασε να ελέγχει δίκτυο 29 καταστημάτων, με 1.500 εργαζόμενους, στοχεύοντας να προσθέσει άλλα 22 καταστήματα, ώστε το δίκτυο να φτάσει συνολικά στα 50 καταστήματα στην Ελλάδα.

Οι προσθήκες στο δίκτυο

Εντός του 2023 στόχος είναι να εγκαινιαστούν τρία νέα εστιατόρια: σε Πέτρου Ράλλη, το οποίο είναι υπό κατασκευή, Χαϊδάρι, το οποίο είναι σε φάση αδειοδότησης και σε άλλο σημείο στην ευρύτερη περιοχή των Αθηνών.

Η Premier Capital είναι σε διαπραγματεύσεις για άνοιγμα και άλλων σημείων, δίνοντας έμφαση σε περιοχές τουριστικού ενδιαφέροντος. Λειτουργεί ήδη τέσσερα εποχιακά καταστήματα σε νησιά, τα οποία σχεδιάζει να επεκτείνει ενώ διατηρεί θερμό ενδιαφέρον για τοποθέτηση σε αεροδρόμια, έχοντας συμμετάσχει ήδη σε διαγωνισμούς αλλά χωρίς επιτυχία. Η εταιρεία έχει επίσης ενδιαφέρον για ανάπτυξη εστιατορίου στο project του Ελληνικού, καθώς και σε άλλες θέσεις στην περιοχή, όπως στη λεωφόρο Βουλιαγμένης. Σε ό,τι αφορά το κέντρο της Αθήνας, μετά το άνοιγμα στους πρόποδες της Ακρόπολης το ενδιαφέρον εστιάζεται στο Μοναστηράκι, όπου αναμένεται η έκβαση πλειστηριασμού ακινήτου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Premier Capital είναι από τις εταιρείες που δεν αντιμετωπίζουν ιδιαίτερο πρόβλημα στην αγορά του real estate στην Ελλάδα -συγκριτικά με άλλες χώρες- σε ό,τι αφορά την εξεύρεση κατάλληλων χώρων ή σε θέματα ενοικίων, όπως είπε η Simona Mancinelli, Managing Director της Premier Capital Ελλάς. Διευκρίνισε ότι αν και δεν είναι εύκολο να βρεθούν μεγάλοι χώροι για καταστήματα με Drive-Thru, είναι ζήτημα χρόνου και μελέτης ο εντοπισμός του κατάλληλου κτιρίου και είναι θέμα σωστής διαπραγμάτευσης το κλείσιμο μιας συμφωνίας για μίσθωμα.

Τα κανάλια προσέλκυσης πελατών

Τις επενδύσεις της Premier Capital πριμοδοτούν οι καλές επιδόσεις του δικτύου. Σύμφωνα με την κ. Mancinelli, η επισκεψιμότητα στο δίκτυο αποτυπώνεται στην έκδοση 6 εκατ. αποδείξεων ετησίως. Μέχρι πέρυσι η διάρθρωση των παραγγελιών ήταν 20% delivery, 45% Drive-Thru και το υπόλοιπο στο κατάστημα ενώ το 2023 αναμένεται πλήρης ανάκαμψη, με την αναλογία να διαμορφώνεται σε 40-40-20, δεδομένου ότι δεν υπάρχουν πλέον περιορισμοί λόγω της πανδημίας.

Με βάση στοιχεία που παρουσίασε η κ. Mancinelli, η μέση απόδειξη ποικίλlει ανάλογα με το κανάλι διανομής και είναι πιο χαμηλή στο κατάστημα (γύρω στα 7 ευρώ), πιο υψηλή στο delivery λόγω και του ότι συνήθως η κατ' οίκον παράδοση καλύπτει μια παρέα/οικογένεια (γύρω στα 12-13 ευρώ) ενώ κάπου στο ενδιάμεσο κυμαίνεται στο Drive-Thru (περίπου 8-9 ευρώ). Πάντως είναι αξιοσημείωτο ότι το 80% των παραγγελιών γίνεται ψηφιακά.

Όπως πρόσθεσε η κ. Mancinelli, η εταιρεία διαθέτει πρόγραμμα πιστότητας, εφαρμογή για παραγγελία μέσω κινητού -εδώ και πέντε μήνες- ενώ έχει συνάψει συνεργασία με την efood για κατ' οίκον παράδοση και με την Polygreen για τη διαχείριση των απορριμμάτων, σύστημα που εφαρμόζεται επίσης στο κατάστημα του σταθμού Πλακεντίας, με στόχο σταδιακά να εισαχθεί σε όλα τα καταστήματα του δικτύου.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v