Αύξηση τζίρου 40% για την Intrafashion (Pink Woman)

Με οκτώ νέα εταιρικά καταστήματα το brand, το φυσικό δίκτυο καταστημάτων του οποίου άγγιξε πλέον τα 110 σημεία πώλησης:

Αύξηση τζίρου 40% για την Intrafashion (Pink Woman)

Με σημαντική αύξηση πωλήσεων που υπερβαίνει το +40% έκλεισε το α’ τρίμηνο του 2023 ο Όμιλος Intrafashion με το brand γυναικείας ένδυσης “Pink Woman”.

Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Προέδρου και Διευθύνοντα Συμβούλου, Δημήτρη Ματεμτζή, «η αύξηση αυτή αντανακλά, τόσο την αναπτυξιακή πορεία του Ομίλου αλλά και το “αδύναμο” πρώτο τρίμηνο του 2022 που δημιούργησε τις συνθήκες περαιτέρω ευνοϊκής σύγκρισης για φέτος».

Επιπλέον, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η διοίκηση του Ομίλου ανακοίνωσε έναν καταιγισμό νέων καταστημάτων ο οποίος υλοποιήθηκε κατά την διάρκεια του α’ τριμήνου, στον απόηχο της -για πολλούς παράγοντες της αγοράς- ανεξήγητης λήξης της συνεργασίας της “Pink Woman” με το “The Mall Athens”.

Πρόκειται για 8 νέα εταιρικά καταστήματα του brand, το φυσικό δίκτυο καταστημάτων του οποίου άγγιξε πλέον τα 110 σημεία πώλησης: Αvenue Mall, Μαρούσι, Νέα Ιωνία, Βριλήσσια (στην Αθήνα), καθώς και Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης, Αλιβέρι, Αμαλιάδα, ενώ πραγματοποιήθηκε μεταστέγαση και άνοιγμα νέου καταστήματος στην καρδιά της αγοράς του Αγρινίου.

Σημειώνεται δε, πως εγκαινιάστηκε το ανακαινισμένο “Pink Woman” store στον εμπορικότερο πεζόδρομο της πρωτεύουσας (Ερμού 16).

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v