Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Πόσα πλήρωσε η Delivery Hero (efood) για τα Kiosky’s

Ποια τα εναλλακτικά σενάρια που επεξεργάζεται η γερμανική πλατφόρμα για την κάθοδο στο φυσικό δίκτυο. Τι αναφέρει για την περσινή εξαγορά των εταιρειών του ομίλου Μούχαλη.

Πόσα πλήρωσε η Delivery Hero (efood) για τα Kiosky’s

Η εξαγορά των εταιρειών Άλφα Διανομές, ΙΝΚΑΤ (Kiosky’s), Delivery.gr και e-table του oμίλου Μούχαλη από τη Delivery Hero (βλπ. efood), που ολοκληρώθηκε τον περασμένο Ιούλιο, έχει ανοίξει την όρεξη στην τελευταία για επέκταση στο φυσικό δίκτυο.

Το πλάνο προβλέπει την επέκταση του δικτύου της Kiosky’s -ενώ δεν αποκλείεται να αλλάξει και όνομα. Σήμερα το δίκτυο της Kiosky’s αριθμεί 55 φυσικά καταστήματα τα οποία βρίσκονται κυρίως στην Αττική και ο σχεδιασμός προβλέπει την επέκτασή του και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας.

Με το υπάρχον δίκτυο, που λειτουργεί και ως hub για τις online παραγγελίες αλλά και με τη συνεργασία που έχει η efood με την αλυσίδα Σκλαβενίτης, η διαδικτυακή πλατφόρμα έχει προχωρήσει το τελευταίο χρονικό διάστημα σε μια επιθετική πολιτική προσέγγισης των καταναλωτών που την επιλέγουν για την αγορά προϊόντων σούπερ μάρκετ με την παροχή κουπονιών αξίας 5 ή 7 ευρώ ανά παραγγελία. Εμπορική πολιτική που έρχεται σε μια περίοδο όπου οι online αγορές από το σούπερ μάρκετ έχουν εμφανίσει σημάδια κόπωσης.

Σε ότι αφορά την εξαγορά των τεσσάρων θυγατρικών του ομίλου Μούχαλη, η Delivery Hero στον ετήσιο απολογισμό της αναφέρει μεταξύ άλλων ότι το συνολικό τίμημα ανήλθε σε 39,4 εκατ. ευρώ σε μετρητά ενώ η εξαγορά αυτή θα επιτρέψει στην efood «να αναβαθμίσει τη στρατηγική γρήγορου εμπορίου της, ώστε να γίνει το κορυφαίο εμπορικό σήμα για γρήγορες αγορές παντοπωλείου, τόσο online όσο και εκτός σύνδεσης».

Ειδική μνεία γίνεται στον ετήσιο απολογισμό της Delivery Hero στην Άλφα Διανομές, η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα της χονδρικής προμήθειας και διανομής ειδών ζαχαροπλαστικής, αναψυκτικών και προϊόντων που εξυπηρετούν μικρά καταστήματα λιανικής και στην ΙΝΚΑΤ που λειτουργεί μικρά καταστήματα λιανικής (περίπτερα και μίνι μάρκετ).

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v