Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Νέα επένδυση σε ελληνικά ξενοδοχεία από την Goldman Sachs

Ο αμερικανικός οίκος εξαγόρασε τα brands Cook's Club και Casa Cook με οκτώ ξενοδοχεία στην Ελλάδα, μεταξύ άλλων, σε Μύκονο, Σάμο και Ρόδο.

Νέα επένδυση σε ελληνικά ξενοδοχεία από την Goldman Sachs

Η FTC Hotels, η εταιρεία lifestyle ξενοδοχείων στην οποία ανήκουν τα ξενοδοχειακά brands Casa Cook και Cook's Club, εξαγοράστηκε από την Goldman Sachs Asset Management ("Goldman Sachs"), σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση.

Σημειώνεται ότι η Goldman Sachs έχει αποκτήσει από πέρυσι τρία ξενοδοχεία στη Χαλκιδική, τα Athos Palace, Pallini Beach και Theophano Imperial. 

Κάτω από τα ξενοδοχειακά brands Casa Cook και Cook's Club λειτουργούν 16 franchise ακίνητα σε προνομιακές τοποθεσίες στη Μεσόγειο και την Ερυθρά Θάλασσα. Η επένδυση από την Goldman Sachs θα επιταχύνει την επέκταση των brands σε ευρωπαϊκούς προορισμούς, παραμένοντας πιστά στην αρχική φιλοσοφία πάνω στην οποία δημιουργήθηκαν, δηλαδή τη δημιουργία μοναδικών χώρων που ενώνονται με τον χαρακτηριστικό πολυτελή-μινιμαλιστικό σχεδιασμό και το χαλαρό πνεύμα.

Το Casa Cook είναι μια αλυσίδα lifestyle boutique θέρετρων που απευθύνονται σε μια αυξανόμενη γενιά ανεξάρτητων ταξιδιωτών. Κάθε ξενοδοχείο έχει τη δική του ξεχωριστή προσωπικότητα, όπου η αρχιτεκτονική, η εσωτερική διακόσμηση και οι μεμονωμένες παροχές ποικίλλουν ανάλογα με την τοποθεσία και το ξενοδοχείο. Η αλυσίδα Casa Cook διαθέτει μεταξύ άλλων τρία ακίνητα στην Ελλάδα (Μύκονος, Σάμος και Ρόδος) και δύο στην Αίγυπτο (El Gouna και North Coast).

Το Cook's Club είναι ένα νέο, καινοτόμο ξενοδοχειακό concept που απευθύνεται στις νεότερες γενιές που δίνουν προτεραιότητα στις καλές στιγμές και τις ποιοτικές εμπειρίες με φίλους. Το concept δημιουργεί εμπειρίες που συνδέονται με τον σύγχρονο αστικό τρόπο ζωής, προσφέροντας μια πιο άμεση εμπειρία στα 11 ξενοδοχεία της στην Ελλάδα, την Τουρκία, την Αίγυπτο, την Ισπανία και τη Βουλγαρία. Σημείο αναφοράς για τα Cook's Club είναι η εξαιρετική κουζίνα, τα ζωντανά DJ σετ και ο κομψός μοντέρνος σχεδιασμός.

Μιλώντας για την εξαγορά, ο Alessandro Dassi, Διευθύνων Σύμβουλος των εμπορικών brands, δήλωσε: «Πρόκειται για μια συναρπαστική στιγμή και για τα δύο brands και είναι μια κίνηση που θα τους επιτρέψει να συνεχίσουν να βελτιώνουν την εμπειρία διακοπών των επισκεπτών μας. Η επένδυση της Goldman Sachs αποτελεί απόδειξη της δύναμης των brands και της μοναδικής πρότασης μας στο αναπτυσσόμενο τμήμα της αγοράς των lifestyle θέρετρων. Μαζί θα ξεκλειδώσουμε περαιτέρω την επιχειρηματική αξία και θα πάμε τα brands στο επόμενο επίπεδο».

Ο Nabil Aquedim, Διευθύνων Σύμβουλος της Goldman Sachs Asset Management, πρόσθεσε: «Αυτή η επένδυση ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική μας για τη δημιουργία ενός χαρτοφυλακίου διαφοροποιημένων ξενοδοχείων και θέρετρων σε όλη τη Μεσόγειο. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τον Alessandro και την ομάδα του για να συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε τα brands που δημιούργησαν σε όλη την Ευρώπη».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v