Motorway of the Year αναδείχθηκαν Νέα και Κεντρική Οδός στα Mobility Awards

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με την ακαδημαϊκή υποστήριξη του Μετσόβιου Πολυτεχνείου και του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων. Ποιες επιπλέον διακρίσεις απέσπασαν.

Motorway of the Year αναδείχθηκαν Νέα και Κεντρική Οδός στα Mobility Awards

Την διάκριση “Motorway of the year” και τέσσερις ακόμα διακρίσεις, απέσπασαν η Νέα Οδός και η Κεντρική Οδός στα Mobility Awards 2023.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, στόχος των βραβείων είναι να προβάλλουν τις επιχειρήσεις, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που καινοτομούν, να αναδείξουν τις προσφερόμενες λύσεις και τεχνολογίες στον τομέα του αυτοκινήτου και της κινητικότητας, να επικοινωνήσουν τα χαρακτηριστικά των βραβευμένων πρακτικών ώστε να εμπνεύσουν τον κλάδο και να κινητοποιήσουν τις εταιρίες για τη διαρκή βελτίωση των επιδόσεών τους.

Ειδικότερα, η Νέα Οδός και η Κεντρική Οδός απέσπασαν τις ακόλουθες διακρίσεις:

  • Κορυφαία διάκριση Motorway of the year για το σύνολο των καινοτόμων δράσεων που έχουν υλοποιήσει.
  • Χρυσό βραβείο στην κατηγορία Motorways Customer Service, για την επένδυση στον τομέα της ηλεκτροκίνησης στον Σταθμό Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών Μαλακάσας (Σείριος), για τα microsites των Διαδρομών, καθώς και για την ηλεκτρονική κάρτα ΑΜΕΑ.
  • Χρυσό βραβείο στην κατηγορία Motorways Environmental Management για το σύνολο των πράσινων δράσεων και των δύο εταιρειών. Η ανακύκλωση οργανικών αποβλήτων, η φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων μέσω φωτοβολταϊκών στον Σείριο, ο πράσινος στόλος οχημάτων είναι μόνο μερικές από τις πρωτοβουλίες που μας καθιστούν τους πιο πράσινους αυτοκινητοδρόμους της χώρας.
  • Ασημένιο βραβείο στην κατηγορία Green Fleet για την αντικατάσταση του στόλου οχημάτων με ηλεκτρικά/ υβριδικά οχήματα, με σύνθημα «Go Green».
  • Τέλος, η Νέα οδός απέσπασε Χάλκινο βραβείο στην κατηγορία EV Charging Infrastructure για τον υβριδικό σταθμό φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στον Σ.Ε.Α. Μαλακάσας ( Σείριος). Το έργο περιλαμβάνει: Κατασκευή στεγάστρων για τα πάρκινγκ των αυτοκινήτων, τοποθέτηση σε αυτά Φ/Β, συνολικής ισχύος περίπου 500 kWp, 2 φορτιστές DC υψηλής ισχύος σε κάθε κλάδο, δηλαδή σύνολο 4 φορτιστές ισχύος 120kW έκαστος και υβριδικούς Ιnverter. Το ρεύμα από τα Φ/Β πηγαίνει στον φορτιστή όταν υπάρχει αυτοκίνητο να φορτίζει κατά τη διάρκεια της ημέρας και παράλληλα όση ενέργεια δεν καταναλώνεται από τις φορτίσεις οχημάτων, χρησιμοποιείται απευθείας για να καλύψει τις ενεργειακές ανάγκες του κτηρίου του ΣΕΑ Μαλακάσας.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v