Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Επεκτείνεται στο εξωτερικό η SWOT Hospitality

Η εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων σύναψε πριν από λίγες ημέρες το πρώτο της προσύμφωνο στο εξωτερικό. Το deal αφορά ένα project της με Marriott στη Σερβία.

Επεκτείνεται στο εξωτερικό η SWOT Hospitality

Την ανάπτυξη της SWOT Hospitality εκτός Ελλάδας σηματοδοτεί το deal που σύναψε πριν από λίγες ημέρες η εταιρεία για ένα project της Marriott, μιας από τις μεγαλύτερες ξενοδοχειακές αλυσίδες παγκοσμίως, στη Σερβία.

Σύμφωνα με τον Στέλιο Κουτσιβίτη, πρόεδρο της εταιρείας, η οποία ιδρύθηκε τον Μάιο του 2013, η Swot υπέγραψε πριν από λίγες ημέρες το πρώτο της προσύμφωνο συνεργασίας για τη διαχείριση ενός έργου της Marriott. Όπως τόνισε, μάλιστα, στο πλαίσιο εκδήλωσης για τον εορτασμό των 10 χρόνων από την ίδρυση της εταιρείας, η ανάπτυξη της SWOT Hospitality στρέφεται πλέον στο εξωτερικό.

«Η επιτυχία της SWOT βασίζεται στο DNA», επεσήμανε από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Πάνος Κωνσταντινίδης. «Δίνουμε μεγάλη έμφαση στο lifestyle, στη διασκέδαση, στη μόδα. Εχουμε αντιληφθεί ότι ο ταξιδιώτης επιλέγει να πηγαίνει σε ξενοδοχεία που έχουν ζωή», προσέθεσε.

Το επόμενο επενδυτικό εγχείρημα της εταιρείας, πάντως, θα αφορά, κατά τις πληροφορίες, ένα μεγάλο project στην Ελλάδα. «Όταν το 2013 ιδρύθηκε η Swot, όλοι θεωρούσαν ότι ήταν μια τρέλα. Εμείς τότε εντοπίσαμε ένα κενό στην αγορά, το οποίο θεωρούσαμε ότι μπορούμε να το καλύψουμε. Το καλύψαμε σε έναν βαθμό, αλλά έχουμε συνέχεια», είπε ο Γιώργος Κωνσταντινίδης, συνιδρυτής της Swot.

Το προφίλ

Η νεότερη προσθήκη στο portfolio της SWOT Hospitality είναι το Lindian Village Beach Resort Rhodes (φωτ.), το οποίο μόλις πριν από λίγες ημέρες επανασυστήθηκε στους επισκέπτες του. Με προνομιακή τοποθεσία κοντά στην πόλη της Λίνδου, το ξενοδοχείο, δυναμικότητας 188 δωματίων, αποτελεί το τελευταίο μέλος του συνεχώς αυξανόμενου portfolio της Curio Collection by Hilton.

Το έργο της ανακαίνισης και της μεταμόρφωσης του resort σε έναν πολυτελή, sustainable προορισμό πραγματοποιήθηκε υπό της καθοδήγηση και την επίβλεψη της SWOT -η οποία ανέλαβε και το management της μονάδας-, σε στενή συνεργασία με τη Hilton, με στόχο την επιτυχημένη εισαγωγή του brand της Curio Collection by Hilton στο νησί και την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της περιοχής, για λογαριασμό της Zetland Capital, της εταιρείας διαχείρισης εναλλακτικών επενδύσεων.

H SWOT Hospitality διαχειρίζεται ένα portfolio 10 ξενοδοχείων αξίας 200 εκατ. ευρώ και συνεργάζεται με τις πιο καταξιωμένες διεθνείς αλυσίδες ξενοδοχείων όπως η Hilton, η Marriott International Inc., η Hyatt Hotels Corporation, η Nikki Beach Hotels & Resorts.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v