Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Το success story της Desquared: Πώς μπήκε στο στόχαστρο της DT

Όταν το 2012 ο Βαγγέλης Λιάσκας ίδρυσε την Desquared, δεν θα μπορούσε να ονειρευτεί την ανάπτυξη που θα οδηγούσε σε είσοδο της DT ως στρατηγικού επενδυτή. Η συνεργασία με ΟΤΕ και η επόμενη μέρα.

Το success story της Desquared: Πώς μπήκε στο στόχαστρο της DT

Η εταιρεία που κέρδισε την εμπιστοσύνη της Deutsche Telekom, λίγα χρόνια μετά τον ΟΤΕ, έχει επίσης ελληνικές ρίζες και αποτελεί ένα ακόμα περίτρανο παράδειγμα ότι το ελληνικό startup οικοσύστημα δεν αποτελεί «φούσκα» αλλά μια αγορά που γεννά… διαμάντια.

Η Desquared σήμερα είναι ένας κορυφαίος συνεργάτης δημιουργίας και ανάπτυξης digital products (ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών).

«Στην Desquared, έχουμε μια αποστολή να δημιουργήσουμε τα πιο αγαπημένα ψηφιακά προϊόντα στον κόσμο, διαμορφώνοντας μόνιμες σχέσεις με πελάτες και μέλη της ομάδας, προωθώντας την επιχειρηματική ανάπτυξη. Τα εξειδικευμένα προϊόντα μας μας επέτρεψαν να συνεργαστούμε με κορυφαία ονόματα όπως η Deutsche Telekom, η Cosmote, η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, η Alpha Βank, η Κρητικός, η Heron και η Public. Μέσω αυτών των συνεργασιών, επηρεάζουμε θετικά εκατομμύρια ανθρώπους κάθε μήνα. Οι άνθρωποι βρίσκονται στην καρδιά όλων όσων κάνουμε. Είμαστε ένας μοναδικός συνδυασμός νέων ταλέντων και βετεράνων της παγκόσμιας ψηφιακής βιομηχανίας. Προσεγγίστε και ελάτε να δημιουργήσουμε μαζί κάτι εκπληκτικό».

Αυτό είναι αναρτημένο στο προφίλ της εταιρείας στο LinkedIn, όπου η ελληνική εταιρεία δείχνει με υπερηφάνεια τις συνεργασίες της με μεγάλα ονόματα που την εμπιστεύτηκαν. Αλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι τα τελευταία χρόνια χαρακτηρίζεται από την αγορά ως κορυφαία εταιρεία στο είδος της, με αμέτρητες συνεργασίες.

Η Desquared ιδρύθηκε στην Ελλάδα, με έδρα την Αθήνα, το 2012 από τον Βαγγέλη Λιάσκα, που παραμένει στο «τιμόνι» της εταιρείας. Πρόκειται για μια ομάδα αποτελούμενη από περισσότερους από 150 ειδικούς, που καλύπτει το πλήρες φάσμα του digital product lifecycle (κύκλου ζωής των ψηφιακών προϊόντων) -από την προϊοντική στρατηγική, τον σχεδιασμό προϊόντων και την ανάπτυξη σε mobile και web περιβάλλοντα, έως τη διαχείριση προϊόντων, τη διαχείριση της εμπειρίας του πελάτη και το performance marketing.

Ο διευθύνων σύμβουλος κ. Βαγγέλης Λιάσκας αναφέρει πως η συνεργασία με την DT «ανοίγει νέους δρόμους ανάπτυξης και καινοτομίας», θέτοντας υψηλούς στόχους να κερδίσουν την παγκόσμια αγορά με νέα ψηφιακά προϊόντα.

Αλλωστε στη «φαρέτρα» της έχει ήδη κορυφαία τεχνολογικά assets όπως η πλατφόρμα delivery φαγητού Box, οι πλατφόρμες παραγγελιών και διαχείρισης εμπειρίας Wave και το καινοτόμο σύστημα ταχέος σχεδιασμού και ανάπτυξης εφαρμογών RAD (Rapid Application Design and Development).

Για τον λόγο αυτόν η DT κρατά στο «τιμόνι» της εταιρείας τη διοικητική ομάδα που την έφτασε ψηλά. Είναι μία τακτική που έχει η DT, αν σκεφτεί κανείς ότι στον ΟΤΕ επικεφαλής παραμένει ο Μ. Τσαμάζ. Στόχος να υπερδιπλασιάσει την αξία της, η οποία αποτιμάται από την DT σε 20 εκατ. ευρώ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v