Στα 3 δισ. ο τζίρος το 2002 της Gallop (Κλωνατέξ)

Την πρώτη της δημόσια εμφάνιση στην έκθεση Linea ΕΥΑ 38 με όλα τα brand names έκανε η Gallop, μέλος του Ομίλου Κλωνατέξ. Επίσης, προβλέπει για το 2002, ο κύκλος εργασιών της να ξεπεράσει 3 δισ. δρχ.

Στα 3 δισ.  ο τζίρος το 2002 της Gallop (Κλωνατέξ)
Η Gallop Α.Ε., μέλος του Ομίλου Κλωνατέξ, στο πλαίσιο της συμμετοχής της στην έκθεση Linea ΕΥΑ 38, η οποία πραγματοποιήθηκε 16, 17 και 18/2/2002 στο ΕΚΕΠ, παρουσίασε την πλήρη σειρά προϊόντων σε όλες τις κατηγορίες: ανδρικά εσώρουχα, γυναικεία εσώρουχα, κάλτσες – καλσόν, πιτζάμες, μαγιό, Sports & Casual Wear.

Είναι η πρώτη φορά που εμφανίζεται δημόσια με όλα τα brands που διαθέτει στην ελληνική αγορά: Gallop, Jockey, Flamma, Knitmaster, και κάλτσες Disney. Οπως εκτιμά η διοίκηση της εταιρίας, η πορεία των μεγεθών κατά την τρέχουσα χρήση θα είναι ιδιαίτερα ικανοποιητική, αναμένοντας ότι ο κύκλος εργασιών της εταιρίας στο τέλος του χρόνου θα ξεπεράσει τα 3 δισ. δραχμές ή τα 8.800.000 ευρώ, αντίστοιχα.

Ο Χαράλαμπος Βατίστας, εκτελεστικός διευθυντής του τομέα κλωστοϋφαντουργίας και ένδυσης του Ομίλου Κλωνατέξ, δήλωσε σχετικά:

”Ηδη πραγματοποιούνται σημαντικές επενδύσεις για τον εκσυγχρονισμό των παραγωγικών δομών και τη βελτίωση των δικτύων διανομής των προϊόντων. Παράλληλα, εισαγάγουμε την ολοκληρωμένη μεθοδολογική προσέγγιση για αντικειμενική αξιολόγηση του τρόπου που ασκούμε την επιχειρηματική δραστηριότητα (Business Process Review - BPR). Ενα εργαλείο το οποίο μας εξασφαλίζει βελτίωση της ποιότητας, βελτίωση της παραγωγικότητας και ως εκ τούτου ικανοποιημένους πελάτες τόσο σε επίπεδο λιανικής όσο και σε επίπεδο τελικού χρήστη. Αλλωστε δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η Gallop ως εταιρία είναι πιστοποιημένη τόσο με ISO 9002 όσο και με Eco Label. Στόχος του Ομίλου Κλωνατέξ είναι η Gallop να αποτελέσει το βασικό μοχλό ανάπτυξης και επέκτασης στη διανομή και πώληση επώνυμων κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων”.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus