Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Skroutz: Πώς κινήθηκαν οι αγορές στη φετινή Black Friday

Eνα μήνα διήρκησαν οι προσφορές για τους καταναλωτές φέτος. Ποιες κατηγορίες προϊόντων επιλέχθηκαν περισσότερο και σε ποιες οι χρήστες αξιοποίησαν στο έπακρο τις προσφορές και τις εκπτώσεις.

Skroutz: Πώς κινήθηκαν οι αγορές στη φετινή Black Friday

Αύξηση παρατηρήθηκε στη μέση τιμή του καλαθιού αγορών του Skroutz κατά 21,52% σε σύγκριση με το 2022, σύμφωνα με το Black Friday 2023 Report.

Αναφορικά με την εξέλιξή των τιμών, συνολικά το 22,78% των προϊόντων αγοράστηκε σε πιο οικονομική τιμή, ενώ μόλις το 9,39% των προϊόντων αγοράστηκε σε υψηλότερες τιμές σε σύγκριση με την προηγούμενη εβδομάδα από την Black Friday, όπως προκύπτει από τα στοιχεία που ανέλυσε η Ομάδα Business Intelligence του Skroutz.

Η κατηγορία «Μόδα» παρουσίασε το υψηλότερο ποσοστό προϊόντων που αγοράστηκαν φθηνότερα (36,44%).

Ο όγκος των προϊόντων που πωλήθηκαν από την πλατφόρμα την περίοδο της εβδομάδας Black Friday ξεπέρασε τις 620.000, σημειώνοντας αύξηση σε σύγκριση με πέρυσι. Οι κατηγορίες προϊόντων «Σπίτι-Κήπος», «Τεχνολογία» και «Υγεία-Ομορφιά» σημείωσαν τον μεγαλύτερο αριθμό παραγγελιών φέτος, ενώ οι κατηγορίες «Σπίτι-Κήπος», «Τεχνολογία» και «Μόδα» ήταν οι πιο δημοφιλείς ως προς τις επισκέψεις χρηστών.

Για πρώτη φορά, η Skroutz παρουσίασε την “Black Friday Wishlist” ώστε να βελτιώσει ακόμα περισσότερο την αγοραστική εμπειρία του καταναλωτή. Με την ενέργεια αυτή κάθε φορά που οι χρήστες της πλατφόρμας πρόσθεταν προϊόντα στα “Αγαπημένα” τους, αυτά έμπαιναν αυτόματα και στη λίστα “Black Friday Wishlist”.

Το Skroutz συγκέντρωσε τα προϊόντα αυτά, εντόπισε εκείνα που μονοπώλησαν το ενδιαφέρον των χρηστών και επικοινώνησε με τα συνεργαζόμενα καταστήματα πετυχαίνοντας καλύτερες τιμές.

Δείτε εδώ τα 10 πιο δημοφιλή προϊόντα που προστέθηκαν στις “Black Friday Wishlist” και το Skroutz πέτυχε την πτώση της τιμής τους σε συνεργασία με τα καταστήματα της πλατφόρμας.

Οι παραδόσεις που έγιναν κατά την περίοδο της Black Friday σε ένα Skroutz Point σημείωσαν αύξηση κατά 108,94%, γεγονός που οφείλεται στην ευελιξία που προσφέρουν στους καταναλωτές, στην αύξηση του αριθμού Skroutz Point και στην αύξηση των πόλεων που είναι πλέον διαθέσιμα.

Φέτος η Black Friday διήρκησε στο Skroutz σχεδόν ένα μήνα και στόχος ήταν όχι μόνο να συγκεντρωθούν όλες οι προσφορές σε μία μόνο σελίδα, αλλά να μπορούν οι καταναλωτές να βρουν αποκλειστικές εκπτώσεις και προσφορές από μεγάλα brands. Παράλληλα, μια σειρά ενεργειών σχεδιασμένες από το Skroutz, πρόσφερε στους καταναλωτές ευκολίες πληρωμών όπως δόσεις (με ή και χωρίς πιστωτική), αλλά και προωθητικές ενέργειες, διευκολύνοντας έτσι τις συναλλαγές την περίοδο αυτή.

* Μπορείτε να βρείτε αναλυτικά τα στοιχεία της Black Friday εδώ

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v