Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Η ΑΒ Βασιλόπουλος αναλαμβάνει δράση για την κλιματική ουδετερότητα στον κλάδο των τροφίμων

"Στην ΑΒ Βασιλόπουλος έχουμε θέσει τον μεγάλο στόχο της επίτευξης κλιματικής ουδετερότητας, με βραχυπρόθεσμους και μεσοπρόθεσμους στόχους 38% μείωση έως το 2025 και 50% μείωση μέχρι το 2030", σημείωσε η Ελένη Προβίδη, VP Legal & Public Affairs στην εταιρεία.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος αναλαμβάνει δράση για την κλιματική ουδετερότητα στον κλάδο των τροφίμων

"Ο περιορισμός των παγκόσμιων αερίων του θερμοκηπίου και η προστασία του περιβάλλοντος αποτελούν ύψιστης σημασίας ζητήματα για τη βιώσιμη ανάπτυξη και την προσαρμογή στη «νέα πραγματικότητα» μετά την κλιματική αλλαγή, όπως αυτή διαμορφώνεται σε διεθνές επίπεδο.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, αναγνωρίζοντας τη σημασία που έχει η κλιματική ουδετερότητα για την εφοδιαστική αλυσίδα στον κλάδο των τροφίμων, δεν θα μπορούσε να μείνει αμέτοχη στις προκλήσεις που διαμορφώνονται στο επιχειρηματικό τοπίο τα τελευταία χρόνια", αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.

"Για αυτόν το λόγο και έχοντας πάντα στο επίκεντρο της δραστηριότητάς της την προστασία του πλανήτη, τόσο για εμάς όσο και για τις επόμενες γενιές, αναλαμβάνει δράση, με στόχο τη μετάβαση σε μία οικονομία με μηδενικές εκπομπές αερίων. Τον κρίσιμο ρόλο των επιχειρήσεων στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και τις πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει η ΑΒ Βασιλόπουλος, υπογράμμισε η Ελένη Προβίδη, VP Legal & Public Affairs στην εταιρεία, στο 14ο Food Retail Conference, που πραγματοποιήθηκε στις 9 Απριλίου 2024, με στόχο την ανάδειξη πρωτοπόρων στρατηγικών και επενδύσεων για ένα βιώσιμο μέλλον.

«Είναι γνωστό ότι οι εκπομπές αερίων θερμοκηπίου προέρχονται από διάφορους τομείς δραστηριοτήτων και δημιουργούνται σε όλο το φάσμα της εφοδιαστικής αλυσίδας του κλάδου των τροφίμων και όχι μόνο. Στην ΑΒ Βασιλόπουλος, κατανοώντας πλήρως τις επιπτώσεις που θα μπορούσαν να έχουν οι λειτουργίες της εταιρείας στο οικοσύστημα - από τα εταιρικά οχήματα, τα κτίρια και τις εγκαταστάσεις προμηθευτών μέχρι και τους πελάτες - έχουμε θέσει τον μεγάλο στόχο της επίτευξης κλιματικής ουδετερότητας, με βραχυπρόθεσμους και μεσοπρόθεσμους στόχους 38% μείωση έως το 2025 και 50% μείωση μέχρι το 2030», σημείωσε η κυρία Προβίδη.

Οι εκπομπές αερίων χωρίζονται σε εκπομπές κατηγορίας 1 & 2, όπως αυτές που προκύπτουν από τη θέρμανση, την ψύξη ή την κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος και σε εκπομπές κατηγορίας 3, οι οποίες αντιπροσωπεύουν το 95% του συνόλου των αερίων της αλυσίδας, όπως αυτές που παράγονται κατά την καλλιέργεια ή προμήθεια πρώτων υλών, κατά τη διανομή κ.ά.

Με στόχο τον δραστικό περιορισμό των ρύπων κατηγορίας 1 & 2, η ΑΒ Βασιλόπουλος προχωρά σε μία σειρά πρωτοβουλιών, όπως η μετάβαση σε πιο φυσικά ψυκτικά μέσα, που ελαχιστοποιούν τη διαρροή και καταναλώνουν λιγότερη ενέργεια. Αντίστοιχα, όσον αφορά στην αντιμετώπιση των ρύπων κατηγορίας 3, η εταιρεία συνεργάζεται με τους προμηθευτές της και τους παραγωγούς, σχεδιάζοντας προϊόντα με μειωμένες εκπομπές σε όλο τον κύκλο ζωής τους, ενώ ευαισθητοποιεί περαιτέρω τους πελάτες της, μέσω ενεργειών και καμπανιών που παροτρύνουν για περιβαλλοντικά συνειδητές επιλογές.

Παράλληλα, η κυρία Προβίδη αναφέρθηκε στον ιστότοπο AB Climate Hub, μια νέα πρωτοβουλία της ΑΒ Βασιλόπουλος, που ενθαρρύνει όλους τους συνεργάτες και προμηθευτές της να θέσουν στόχους για το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα, παρακολουθώντας την πρόοδό τους σε ετήσια βάση. Το AB Climate Hub παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν μικρές ή μεγάλες επιχειρήσεις, που συνεργάζονται με την ΑΒ Βασιλόπουλος, προκειμένου να μετρούν τις εκπομπές αερίων σε όλο το φάσμα των λειτουργιών τους και να λάβουν μέτρα για τη μείωση του διοξειδίου του άνθρακα.

Σημειώνεται ότι η δέσμευση της ΑΒ Βασιλόπουλος για μείωση των εκπομπών αερίων του άνθρακα αποτελεί μέρος του Science Based Target (SBTi), μιας πρωτοβουλίας των CDP, UN Global Compact, WWF και World Resources Institute, που προτρέπει τους οργανισμούς και τις εταιρείες να θέτουν στόχους μείωσης των εκπομπών αερίων με επιστημονική προσέγγιση.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος αποδεικνύει έμπρακτα πως η βιώσιμη ανάπτυξη βρίσκεται στον πυρήνα της δραστηριότητάς της και προς αυτή την κατεύθυνση, υλοποιεί σημαντικές πρωτοβουλίες που απευθύνονται τόσο στους συνεργάτες και τους προμηθευτές της όσο και τους ίδιους τους καταναλωτές".

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v